20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #180 på: 23. Aug. 2008, 10:38 »
Duff gjorde en godkjent jobb, men det som slår meg når jeg ser Duff er at det virker som han har mistet mye av farten sin. Hvis Duff hadde vært den spilleren han var i Blackburn hadde han herjet med Tom Høgli i første omgang (i andre omgang var det umlig å  få til noe skikkelig spill). Nå blir det ofte de sikre valgene. Men Duff er for all del er bra spiller fortsatt og kan blir viktig for oss denne sesongen for etter en pre-season virker det som han er i bedre form. Han er fortsatt fotballsmart, har noe kreativtet og er målfarlig, men jeg tror aldri vi vil se den Duff som vi så i Balckburn og delvis i Chelsea.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #181 på: 23. Aug. 2008, 16:00 »
Jeg spår at Duff for en godt PL-sesong jeg.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #182 på: 26. Aug. 2008, 07:03 »
Jeg spår at Duff for en godt PL-sesong jeg.

Jeg tror det også..jeg håper også det for en Duff i form er en knall spiller for oss å ha! :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #183 på: 04. Nov. 2008, 08:45 »
Husker jeg ble latterligjort og uthengt som stoffmisbruker av enkelt i sommer da jeg ønsket å beholde Duff, og hadde trua på at han kunne få en god sesong for oss.
Nu har Duff spilt såpass godt over flere kamper, at jeg nesten vi si ?in your face? til ett par av de "store" her inne som er mest bastant og selsikre på at sine meninger alltid er de riktige.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 04. Nov. 2008, 14:42 »
Duff var meget bra både mot W.B.A og Villa. Det virker som om han har en utrolig energi om dagen og har orken til å gjöre ett par rusher i det 89.minuttet og det er enormt viktig for oss.
Håper Duff fortsetter sånn mot Fulham på söndag også og som jeg sa på kamptråden, så tror jeg Duff putter=)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #185 på: 04. Nov. 2008, 14:59 »
Einaste eg har på duff er at han ikkje har dette såkalla "end product". Han har få assist og mål. Men innsats messig så er han viktig for laget!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 04. Nov. 2008, 15:08 »
Einaste eg har på duff er at han ikkje har dette såkalla "end product". Han har få assist og mål. Men innsats messig så er han viktig for laget!

Det er ankepunktet med Jonas også, men de er med på å gjøre en veldig god innsats for å løfte det offensive spillet, selv om de ikke alltid står igjen med målpoeng. Så jeg vil si de er viktige bidragstytere i mange mål selv om de ikke er sist eller nest sist på ballen. F.eks..Duff gjorde mye av Martins sitt mål mot WBA selv om Beye hadde assisten. Duff og Jonas er driblevinger, og vil aldri komme opp i tallene til Solano eller Robert. Men de bidrar på andre måter, og det er gull verdt for oss at de fortsetter slik de gjorde mot WBA og Villa.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 04. Nov. 2008, 17:31 »
Det er vel så vitkig å være tredje sist på ballen, eller skaffe det nødvendige frisparket, som det er å være sist eller nest sist på ballen.
Ofte kan det være den nest siste pasninga som gjør hele angrepet.

Igjen må jeg bruke RBK som eksempel. Se på Strands 1-0 scoring på Åråsen for to uker siden. Sapara styrer hele angrepet med pasninger på kryss og tvers. Når han til slutt spiller gjennom Lustig på høyrekanten er det dømt til å bli en stor sjanse. Da har han med den ene pasningen åpnet opp store låvedører i LSK-forsvaret.

I Ishockey deles det ut assistpoeng også til den som er tredje sist på pucken ved en scoring. Kanskje det hadde gjort seg også i fotball?

Jeg er noe overrasket over at Duff ikke har flere mål og assists i forhold til hva han hadde i Chelsea og Blackburn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 05. Nov. 2008, 02:02 »
Jeg syns det er fantastisk å se hvordan Damien Duff spiller for øyeblikket. Han makter å utfordre igjen, han legger sykt mange metere bak seg iløpet av en kamp og han er svært delaktig i spillet vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #189 på: 05. Nov. 2008, 12:40 »
To ting iriterer meg med duff
1. hans totalt fraværende høyrefot
2. manglende vilje til å gå rett på mål å avslutte selv. Dette deler han forøvrig med martins, som jeg til tider mener bør sette fart når han i stede slår pasning..
Ellers er det herlig å se han begynne å komme der han har potensiale til å være:)

Enig i alt du skriver. Spes i pkt to. Martins er jo superrask, så hvorfor ikke utnytte det fullt ut?

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #190 på: 05. Nov. 2008, 12:48 »

Ja Alan Smith også.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 25. Mai 2009, 13:35 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/05/25/duff-to-stay-and-make-amends-72703-23705877/

Hyggelig :) Tayls og Duff er to som allerede har gitt inntrykk for at de kan bli med ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas Tonheim

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #192 på: 25. Mai 2009, 13:45 »
Håper Duff kan være villig til å gå ned litt i lønn.. Tror ingen av topp 10 klubbene i PL ønsker å kjøpe Duff om han krever den syke lønnen han har pr. dags dato!
Samtidig kan Duff være grei og ha om vi skal raskt opp igjen da han normalt skal være klasse i CCL..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 25. Mai 2009, 13:46 »
Veldig bra innstilling fra Duff! Tror uten tvil han vil være en relativt god spiller i CCC, og hans allsidigheter er selvfølgelig også et svært pluss!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 25. Mai 2009, 14:40 »
Ville egentlig kaste Duff foran denne sesongen jeg, men han har egentlig overbevist meg veldig. Han er en av få som kan være riktig godt fornøyd med egen innsats denne sesongen. Hvis han blir med oss ned, så viser han hatt han er en stor mann!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM