20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2-1 (SLUTT)  (Lest 44541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 2-1 (SLUTT)
« Svar #210 på: 04. Feb. 2007, 14:10 »
Magath har mer å vise til enn Roeder, men jeg er ikke fra meg av begeistring for det han har utrettet. Ville mye heller sett mannen som etterfulger Felix Magath i Bayern enn Magath selv.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #211 på: 04. Feb. 2007, 15:01 »
Magath har mer å vise til enn Roeder, men jeg er ikke fra meg av begeistring for det han har utrettet. Ville mye heller sett mannen som etterfulger Felix Magath i Bayern enn Magath selv.

Så enig, så enig. Ottmar Hitzfeld hadde passet mye bedre inn. Men heller Magath enn Roeder anytime
Newcastlesupporter siden 1992

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 04. Feb. 2007, 16:48 »
Magath har gjort det sterkt i Tyskland med Bayern. Jeg tror han kan være den manageren klubben trenger. Vi trenger en sterk lederskikkelse som gir spillerne klar beskjed om hvor skapet skal stå.
Så lenge laget gang etter gang underpresterer utpå den grønne gressmatta må noen ta ansvaret for det. Og da er det lettest å kvitte seg med en mann enn med et helt lag, selv om sistnevnte også frister med tanke på hvem Newcastle har på lønningslista per dags dato!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 04. Feb. 2007, 19:09 »
Er Butt suspendert mot Liverpool?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 04. Feb. 2007, 19:28 »

Så enig, så enig. Ottmar Hitzfeld hadde passet mye bedre inn. Men heller Magath enn Roeder anytime
Det er jo STOR forskjell på å lede Bayern Munchen, som i snitt vinner serien hvert annet år, enn det er å lede NUFC! Kansje det hadde blitt suksess? Kansje IKKE det hadde blitt suksess? Vi har hatt nok av managere som har vunnet titler med andre klubber. Til og med Souness! Men skapet står like tomt for det!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 04. Feb. 2007, 19:34 »
In the end, the result flattered Newcastle but the recent luck that has seen us take eight points from the last four games, deservedly deserted us - Roeder's reservoirs of good fortune now well and truly dry.

It was as poor a performance as United have produced all season - including the Birmingham horror show - with little or no attacking threat.

On the strength of this showing, we are in for a long and dispiriting shamble to the end of this campaign.

nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 04. Feb. 2007, 21:15 »
In the end, the result flattered Newcastle but the recent luck that has seen us take eight points from the last four games, deservedly deserted us - Roeder's reservoirs of good fortune now well and truly dry.

It was as poor a performance as United have produced all season - including the Birmingham horror show - with little or no attacking threat.

On the strength of this showing, we are in for a long and dispiriting shamble to the end of this campaign.

nufc.com
Stemmer dette! Vi har jo underprestert i hele år. Spillemessig er vi for dårlige, spesielt offensivt. Mangler ett eller annet, om det er spillemønster, angrepsvilje eller hva det nå er, dette må ordnes på! Det defensive er enklere å luke ut, som oftest er det personlige feil, foretatt av samme personer. Rett og slett bare å sette dem ut av laget, bare det vil hjelpe jævlig mye. Husker hjemmekampen mot Everton, 2-2, og begge baklengsmålene er tabber av Bramble. Husker jeg rett ble han kansje utvist i denne kampen også?! Da skulle han ikke spilt mer for denne klubben!!!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 05. Feb. 2007, 09:42 »
For mitt vedkommende gruer jeg meg stort til hver seriekamp. Dette utelukkende på grunn av at det garantert vil gis bort noen lette scoringer. Jeg mener at Felix Magath er en sterkere leder enn hva Roeder er. Jeg tror ikke spillerne kunne prestert like dårlig gang etter gang uten at det ville gi konskekvenser for spillerne. Det virker som om de ikke riktig forstår hvilken krise de er i. Og når lag underpresterer er det ofte grunnet en mann, manageren. Derfor må Roeder gå. Han er max egnet til assistent.
Dessverre kryr det ikke akkurat av gode trenere på markedet for øyeblikket. Trond Sollied kunne jo ha gjort det bra med klubben???

GandalfGrey1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #218 på: 05. Feb. 2007, 10:00 »
Det var en skuffende kamp. Newcastle kunne gjøre det bedre

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 05. Feb. 2007, 11:09 »
Newcastle er ikke det samme uten EMRE !! Er han tilbake til Liverpool kampen ellllllerrr ?
ax

GandalfGrey1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #220 på: 05. Feb. 2007, 11:51 »
Newcastle er ikke det samme uten EMRE !! Er han tilbake til Liverpool kampen ellllllerrr ?
Vet ikke, men tror ikke det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 05. Feb. 2007, 12:02 »
Jeg mener at Felix Magath er en sterkere leder enn hva Roeder er. Jeg tror ikke spillerne kunne prestert like dårlig gang etter gang uten at det ville gi konskekvenser for spillerne. Det virker som om de ikke riktig forstår hvilken krise de er i. Og når lag underpresterer er det ofte grunnet en mann, manageren. Derfor må Roeder gå. Han er max egnet til assistent.
Dessverre kryr det ikke akkurat av gode trenere på markedet for øyeblikket. Trond Sollied kunne jo ha gjort det bra med klubben???

Mange gode managere ledige på markedet. Spørsmålet er heller om noen er modige nok til å ta over Newcastle United FC!!
Blant de ledige er managere som Lippi, Eriksson (har vel enda ikke tatt over noen andre?), Magath (som nevnt over), sikkert flere jeg ikke kommer på i farten!? Kan jo forsåvidt ta med de 2 nordiske, Sollied og Michael Laudrup. Gode managere alle sammen, men det spørs om noen av dem hadde hatt så lyst på jobben som sjef for NUFC?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #222 på: 06. Feb. 2007, 17:03 »
Hvilken som helst manager kan ta over Newcastle! Men jeg tror fortsatt at dere hadde sittet og klaget på manageren da.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #223 på: 06. Feb. 2007, 17:47 »
Jeg tror klubben som helthet hadde tjent på å ha en sterkere lederfigur i managerstolen. Spillerne i troppen skal ha mer kvalitet enn hva som kommer frem på banen (selv om en del spillere ikke har verken talent eller kvalitet) og dette er en managers oppgave å få frem.
Lippi hadde vært et funn for klubben. Han har ledet større klubber enn vår, men det er vel uvisst om det er Newcastle som frister hvis han skal ta over en engelsk klubb.

Hadde vi fått Eriksson hadde det var bra, for da hadde han tiltrukket seg all oppmerksomheten og ingen ville ha lagt merke til spillernes elendige prestasjoner på banen!!

Roeder er ikke av managerkvalitet som Premier League krever...Beklager, han er ingen Morinho eller Ferguson. Han er helt uten karisma...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #224 på: 06. Feb. 2007, 17:56 »
Ingen managere som er så gode som du forlanger, ville noensinne ha ledet Newcastle. Martin O`Neill sa nei til Newcastle, men takket ja til Villa. Sier litt om hvor vi ligger hen.