20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #105 på: 26. Mai 2005, 13:57 »
Her forsvinner de en etter en. Parker, Yakubu, Forsell, Van der Vaart (ikke at han hadde kommet til oss uansett, men dog) og sikkert mange andre jeg ikke kommer på i farta.
Vi sitter på gjerdet og venter på at spillerne skal kontakte oss og spørre "hei, det er Mikael Forsell her, kan jeg være så snill og få lov å spille for Newcastle?". Minner om Rune Bratseth som ikke har skjønt hvordan transfer-spillet foregår. Ifølge Bratseth må spillerne selv ringe til Lerkendal og be om å få spille, for at klubben skal punge ut. Og koster de over 5 millioner, er de altfor dyre.
Jeg trodde ikke Rune Bratseth var blitt innkjøpsansvarlig i Newcastle, men man kan jo begynne å lure. Lurer på når det skal bli noe med trioen Saha, Keane, Boa Morte. Skjer nok ikke noe før alle de tre har skrevet under for nye klubber. Og vips, så må vi hente Michael Bridges på lån.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 26. Mai 2005, 14:10 »
I går tapte vi neste sesongs CL-plass til Liverpool. Fra før har vi tapt enormt med terreng til Manu, Arsenal og Chelsea (de har dog kommet foran på uærlig vis). Og nå er vi i ferd med å tape terreng til Everton (som kaprer alle stortalentene) og Aston Villa (som kjøper opp halve Newcastle for en slikk og ingenting). Og det er flere lag som bare venter på å rykke fra oss. Bolton er et av dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 26. Mai 2005, 14:44 »
Er ikke bra utvikling dette. Har også tro på at ManC. med Pearce som manager kan gjøre det meget bra! Han rydder jo unna alle overbetalte og mette spillere..

Synst det er rart det ikke har skjedd noe på transferfronten enda! Vi skal jo tross alt ha inn 5-6spillere. Hmm,kanskje Souness skal ut??

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 26. Mai 2005, 15:20 »
Sitat fra: "Bjørn"

En annen mann som kunne vært noe er Maris Verpakovskis, som også ligger med 5 mål i VM-kvaliken. Det var jo han som sprang fra alt og alle i det tyske forsvaret under EM for Latvia! Han er liten, kjapp å teknisk! Kanskje det er noe å tenke på for GS og FF! :)

Synspunkt ??

Bjørn - liten å kjapp

Så det så....

Bjørn - :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #109 på: 26. Mai 2005, 15:30 »
Hehe, han har jeg faktisk i Herta Berlin-saven min på PES4. Kjapp og teknisk spiller som du sier. Husker ham godt fra EM. Latvia hadde fortjent 3 poeng i den kampen. Ble vel snytt for minst 3 straffer. Hvor er det han spiller nå? Dinamo Kiev?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 26. Mai 2005, 15:34 »
Stemmer det, Dinamo Kiev...

Kanskje noen skal sende en mail/fax til FF å si fra. De vet vel neppe at det finnes gode spillere i øst-europa, ikke etter vi kjøpte Temuri Ketsbaia....:) han var jo "strålende"....av å til:)

Bjørn - bare nesten
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 26. Mai 2005, 19:23 »
Sitat fra: "Bjørn"
eller om det er fordi Andy "First touch like a tackle" Rooney som har vært uheldig på trening...

Hva faen er det jeg driver med....Andy Rooney...det er jo han fyrn i 60minutes...faen ta meg asså..!!!

Men jeg ser at Marc Walton ligner på WAYNE Rooney...og at han er tatt ut på aldersbestemt landslag igjen!

Bjørn - møkkete i hode

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #112 på: 28. Mai 2005, 16:58 »
Sky Sports skriver at både Benfica og Porto vil ha Viana. Det nevnes at en byttehandel med Miguel kan være aktuelt.

Hadde ikke vært meg imot.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #113 på: 28. Mai 2005, 19:15 »
Det ville vært typisk om Ameobi og Viana fikk dra på billig salg, for å så virkelig slå igjennom i sine nye klubber. Det er jo et kjennetegn på lovende spillere som ikke slår igjennom i denne klubben. Jeg nevner, Dahl Tommasen, Saha... Jeg kunne godt tenke meg å se dansken i Newcastle igjen. Tror han har vokst endel, og det ble nok lagt litt for mye ansvar på hans skuldre da han var her..

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #114 på: 28. Mai 2005, 19:21 »
Jeg ville ikke sett Tomasson i Newcastle. En utbrent danske som ikke har scoret mål siden gulltreffet i EM i fjor sommer. Keane/Baros er mye bedre alternativer... Jeg tror ikke han ville passet inn i PL. Baros har kanskje vært noe ineffektiv men han kan hvertfall utrette noe, skape sjanser og gi målgivende pasninger. Liker spillertypen...!
Howay the lads!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #115 på: 28. Mai 2005, 20:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sky Sports skriver at både Benfica og Porto vil ha Viana. Det nevnes at en byttehandel med Miguel kan være aktuelt.

Hadde ikke vært meg imot.

Hvilken posisjon har Miguel?? var ikke han i vårt søkelys i fjor en gang??

Bjørn - dårlig hukommelse!

Howay the Toon
Howay the Lads

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #116 på: 28. Mai 2005, 21:23 »
Høyreback. Sammen med Seitaridis og Dellas EM2004s beste forsvarsspiller. Vi prøvde oss på ham i fjor, men prisen Benfica krevde var for høy, og vi gidd dessverre for Carr i stedet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #117 på: 28. Mai 2005, 23:25 »
En byttehandel hvor vi bytter Viana mot Miguel ville ikke vært annet enn himmelsk. Nå har jeg riktignok sett lite av Miguel siden EM i fjor, men det jeg så da var så imponerende at jeg fortsatt er superkeen på høyrebacken. Miguel imponerte stort.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 28. Mai 2005, 23:30 »
Sitat fra: "Mack"
En byttehandel hvor vi bytter Viana mot Miguel ville ikke vært annet enn himmelsk. Nå har jeg riktignok sett lite av Miguel siden EM i fjor, men det jeg så da var så imponerende at jeg fortsatt er superkeen på høyrebacken. Miguel imponerte stort.

Ifølge en Benfica supporter fra VGD så har Miguel vært mye skadet den siste tiden. Han har også slitt med strekkskader i tidligere sesonger. Noe som ikke er uvanlig for slike eksplosive spillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #119 på: 28. Mai 2005, 23:44 »
Er det skader man bør kunne forvente at kommer igjen neste sesong? Jeg vet at strekkskader ofte slår seg opp, men det finnes også gode muligheter for å sørge for at de ikke gjør det. Problemet vårt da er det medisinske teamet vårt. Hvordan har han spilt i de kampene han har spilt da?
Toon, Toon,
Black and white army