20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #30 på: 20. Mai 2005, 21:32 »
Negativ, nei. Realistisk, ja...

Det var snakk om spillere vi kunne ha kjøpt om Robson hadde trent klubben, da hadde vi ikke vært noe middelfarer for å si det sånn.. De navne jeg nevner nå er bare å glemme med Souness som trener!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 20. Mai 2005, 21:34 »
Sitat fra: "Mushans"
Albert Luque, Wesley Sneijder, Jerome Rothen og Ben Arfa..

Det optimalet hadde vært et kjøp av Ben Arfa og skrevet under 3 nye år med Robert. Latt Ben Arfa vokst inn i en rolle på venstre og tatt naturlig over etter Robert når kontrakten gikk ut.

Nå er vel ikke Arfa noen stjernespiller enda, men et meget spennende talent. Jerome Rothen håpet jeg på ifjor etter en knall sesong for Monaco, men Robson viste liten interesse, og vi har vel heller aldri vært linket til Rothen.

Robert for 3 nye år. Nei takk. Robert har allerede mistet litt fart og jeg tørr ikke tenke på farten hans som 32 åring.

Ny sulten spiller på venstrekanten er det jeg vil ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 20. Mai 2005, 21:38 »
Negativ, nei. Realistisk, ja...

Det var snakk om spillere vi kunne ha kjøpt om Robson hadde trent klubben, da hadde vi ikke vært noe middelfarer for å si det sånn.. De navne jeg nevner nå er bare å glemme med Souness som trener!

Jepp de navnene kan man glemme, siden Souness skal hente spillere med PL erfaring som ikke trenger 1 år for å venne seg til PL tempo.Han vil heller ikke hente 18-20 åringer, men erfarne spillere i 20 årene som kan gå rett inn å forsterke laget fra seriekamp nummer 1.

Jeg er enig med Souness på det området. Vi kan ikke vente lenger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 20. Mai 2005, 21:51 »
Hadde ikke takket nei om Wesley Sneijder hadde kommet inn portene på St. James` Park heller jeg..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 20. Mai 2005, 21:54 »
Hadde ikke takket nei om Wesley Sneijder hadde kommet inn portene på St. James` Park heller jeg..

Er det han unggutten på Ajax? Om det er han så har jeg sett for lite til at jeg kan uttale meg om spilleren.

Er han kun 19 år?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. Mai 2005, 00:19 »
Litt sladder på natten. Ser at The Crap linker oss med Steed Malbranque.

GRAEME SOUNESS is targeting Spurs striker Robbie Keane, writes CARL LIDDLE.

But the Newcastle boss will NOT allow England midfielder Jermaine Jenas to go to White Hart Lane as part of any deal for the 24-year-old Republic of Ireland hitman.

JJ has also been attracting interest from Arsenal but Newcastle will do everything they can to keep the player.

The Toon are also interested in Fulham?s 25-year-old midfield ace Steed Malbranque.

But Northern Ireland captain Aaron Hughes is close to leaving Tyneside after the Magpies agreed a £1m fee with Aston Villa for the 25-year-old.

Hughes spent yesterday at Villa Park discussing personal terms and undergoing a medical.

The defender has made 278 appearances for the Geordies during an eight- year career on Tyneside.

O?Leary has already landed former Liverpool midfielder Patrick Berger, who was out of contract with Portsmouth.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2005230366,00.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. Mai 2005, 12:41 »
Sky Sports linker NEwcastle med Sportings keeper Ricardo. Fatter ikke hva vi skal med han om ikke Harper forsvinner.

http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=278248&cpid=8&CLID=4&lid=&title=Newcastle+eye+Ricardo&channel=Premiership

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. Mai 2005, 13:28 »
Ricardo er nok hakket bedre enn Given, men tross alt er det ikke på keeperplass vi sliter..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. Mai 2005, 16:29 »
Ricardo er nok hakket bedre enn Given, men tross alt er det ikke på keeperplass vi sliter..

Jeg tror nok Given er hakket bedre enn Ricardo.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #40 på: 21. Mai 2005, 16:46 »
Ja, Given og Ricardo ville vært gjevt, men Given hadde vunnet....

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. Mai 2005, 17:42 »
Ricardo er en keeper i verdensklasse. Bare tidsspørsmål før han går til en storklubb.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #42 på: 21. Mai 2005, 18:53 »
Han er en av verdens beste keepere for øyeblikket ja. Tror ikke at han blir i Sporting noe særlig lenge. Har hørt interesse fra Manutd, men det begynner å bli en stund siden nå.

Shay Given er hakket bedre enn Ricardo, men han klarer ikke vise seg helt frem i Newcastle. Er ikke så mye som skiller disse to.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 21. Mai 2005, 19:05 »
Given kan nok ikke nevnes i samme klasse som Ricardo.. Laget blir bedre alt i alt om vi hadde fått inn han, men det er andre posisjoner på banen som kan forsterkes mer..

Med et salg av Given og Ricardo inn kan vi j frigjøre mere midler til transfers! Dog vil neppe Ricardo til Souness og Newcastle......

djmattis

• Gjest
« Svar #44 på: 21. Mai 2005, 20:03 »
johnson har vel skårt 18 av 20 mål på straffe så han imponerer ikke meg hvertfall..
og det dere "men han har jo lagd alle straffer bla bla lba" pisset kan dere spare meg for...

vi trenger STJERNE spillere, europeiske toppskårere..
hvis vi skal satse på å bli topplag i europa trenger vi samtidig topp spillere og der regner jeg ikke inn noen av de som har blitt nevnt i forhold til newcastle foruten Owen og Guevou....
men spørsmålet er om shearer er trekkplaster nok for å få hit owen...

jeg er drit lei all denne spekuleringen rundt middelsklasse spillere, ihvertfall når det er 50 tråder rundt samma diskusjon...
tror modène må bli strengere rundt siden for jeg synes det begynner bli kjedelig å være her for tiden.
dårlige resultater, sesongen er slutt, ett eller annet må det være..

for mye fylle prat noen ganger....