20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 3-1 SLUTT  (Lest 34627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa (PL) - 31. jan
« Svar #180 på: 31. Jan. 2007, 23:28 »
Ingen god kamp i dag, var bare rot i forsvaret. Vi blir overkjørt i store deler av kampen, men vi hadde også våre perioder. Villa mistet futten når Carew gikk ut. Forsvaret vårt var ikke helt på topp i dag, mens jeg syns Milner, Dyer og Martins storspilte.

Synd med skuddet til Parker.

Gode lag vinner på dårlige dager, og det uttrykket vil jeg bruke om dagens kamp.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 31. Jan. 2007, 23:30 »
Gooch og Taylor kan bli bra det. Men vi sliter fortsatt på backene for det om det kanskje kan komme seg.  Heldigvis er det tettere i år enn i fjor dermed har vi en sjanse på UEFA Cupen.

djmattis

• Gjest
« Svar #184 på: 31. Jan. 2007, 23:49 »
deilig med seier.

drit kjedelig med all denne sytinga på siden her, gjør meg helt kvalm
er det mulig å være litt positiv eller?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #185 på: 31. Jan. 2007, 23:49 »
Sinnsykt herlig med 3 poeng i kveld! Og enda bedre når Carew går av banen uten mål. Hadde han scoret et trøstemål, ville han vært på førstesiden på VG i morgen. Jeg skjønner det jo litt også, men det får da være måte på.

Ser også at Milner endelig begynner å prestere i PL-nivå, det var på tide. Flott at Dyer scoret også. Gleder meg til å se målene  ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 31. Jan. 2007, 23:49 »
ja det kan sjå ut som vi er i ferd med å snu trenden frå i høst ved at vi vinn jevne kampar og har meir marginar. Synes også Harper skal ha skryt i dag.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 31. Jan. 2007, 23:51 »
Sinnsykt herlig med 3 poeng i kveld! Og enda bedre når Carew går av banen uten mål. Hadde han scoret et trøstemål, ville han vært på førstesiden på VG i morgen. Jeg skjønner det jo litt også, men det får da være måte på.

Ser også at Milner endelig begynner å prestere i PL-nivå, det var på tide. Flott at Dyer scoret også. Gleder meg til å se målene  ;D

Milner har då verkeleg prestert heile sesongen og vore ein av vore beste spelerar hittil i sesongen.
http://www.newcastle-online.com/season-so-far-heroes-and-villains/
« Siste redigering: 31. Jan. 2007, 23:55 av Øyvinden »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Feb. 2007, 00:03 »

Ser også at Milner endelig begynner å prestere i PL-nivå, det var på tide. Flott at Dyer scoret også. Gleder meg til å se målene  ;D

Milner har då verkeleg prestert heile sesongen og vore ein av vore beste spelerar hittil i sesongen.
http://www.newcastle-online.com/season-so-far-heroes-and-villains/

At folk fortsatt ikke har sett det er for meg en gåte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 01. Feb. 2007, 00:06 »
ja, og mange kritisera han for dårlige innlegg, eg meinar det er ein av hans største styrker. Om han var så dårlig på innlegg hadde det nok ikkje vore han som tar cornera når emre og solano er vekke.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 01. Feb. 2007, 00:07 »
ja, og mange kritisera han for dårlige innlegg, eg meinar det er ein av hans største styrker. Om han var så dårlig på innlegg hadde det nok ikkje vore han som tar cornera når emre og solano er vekke.

Folk har tydeligvis ikke fått med seg at han var spilleren med nest flest assist i PL i fjor. I tillegg har han flest assist for Newcastle i år.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 01. Feb. 2007, 00:09 »
Kjempebra første 10 minuttene. Hadde Parker sitt kanonskudd gått inn tror jeg og håper at Newcastle hadde avgjort kampen. I stedet tar Villa over og vi er fullstendig håpløse resten av kampen. De siste 20 minuttene av første omgang ble vi regelrett rævpult og vi kan takke fru Fortuna og Harper for at det ikke kom noen mål.

Harper 7
Carr 5
Titus 6
Taylor 6
Hunty 6,5
Milner 7
Parker 6
Butt 6
Duff 6
Dyer 6,5
Martins 6
Sibierski 6

Når det gjelder nyhetsdekkingen synes jeg ikke det er så veldig rart at Solskjær, Carew og Gamst tiltrekker seg oppmerksomhet selv om jeg ikke gidder lese om det. Tror ikke det er mange som hadde gidda og gått inn på:
" McFADDEN MED SCORING FOR EVERTON MOT FULHAM!!!"

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #192 på: 01. Feb. 2007, 00:15 »
deilig med seier.
Enig med deg! -Det virker som enkelte har satt seg som mål å furte uansett. Et eksempel er når man bruker kamptråden - midt blant gledesinnleggene - for å furte for transfervinduet.
Kan ikke helt forstå slike folk som aldri finner noe å glede seg over, selv på dager Newcastle vinner  ???.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 01. Feb. 2007, 00:28 »
deilig med seier.
Enig med deg! -Det virker som enkelte har satt seg som mål å furte uansett. Et eksempel er når man bruker kamptråden - midt blant gledesinnleggene - for å furte for transfervinduet.
Kan ikke helt forstå slike folk som aldri finner noe å glede seg over, selv på dager Newcastle vinner  ???.

Så hvorfor henger dere her inne egentlig? Om jeg hadde blitt kvalm av å henge her inne hadde jeg gitt faen i å logge meg på forumet. På Donald Duck forumet skal det visst være bare positive innlegg. Et lite tips.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 01. Feb. 2007, 00:32 »
Børsen til Dagbladet:
Steve Harper 7
Stephen Carr 4
Steven Taylor 6
Titus Bramble 6
Paul Huntington 4
James Milner 6
Nicky Butt 6
( Antoine Sibierski i 57 min. ) 6
Scott Parker 6
Damien Duff 5
Kieron Dyer 8
Obafemi Martins 7

Thomas Sørensen 6
Phil Bardsley 6
Olof Mellberg 6
Gary Cahill 7
Wilfred Bouma 6
( Juan Pablo Angel i 4 min. )
Gavin McCann 6
Stilian Petrov 6
Gareth Barry 6
Gabriel Agbonlahor 7
John Carew 7
( Patrik Berger i 21 min. )
BB Ashley Young 8

Skysports hadde det vel slik om jeg ikke husker helt feil:
Harper 6
Carr 6
Bramble 6
Taylor 6
Hunty 7
Milner 8
Parker 6
Butt 6
Duff 5
Dyer 6
Martins 6
Sib 6

Oba ble forresten kåret til MoM på SJP...
« Siste redigering: 01. Feb. 2007, 00:43 av André S »