20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 3-1 SLUTT  (Lest 34618 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa (PL) - 31. jan
« Svar #195 på: 01. Feb. 2007, 00:53 »
deilig med seier.
drit kjedelig med all denne sytinga på siden her, gjør meg helt kvalm
er det mulig å være litt positiv eller?
Enig med deg! -Det virker som enkelte har satt seg som mål å furte uansett. Et eksempel er når man bruker kamptråden - midt blant gledesinnleggene - for å furte for transfervinduet.
Kan ikke helt forstå slike folk som aldri finner noe å glede seg over, selv på dager Newcastle vinner  ???.

Så hvorfor henger dere her inne egentlig? Om jeg hadde blitt kvalm av å henge her inne hadde jeg gitt faen i å logge meg på forumet. På Donald Duck forumet skal det visst være bare positive innlegg. Et lite tips.
Noen må jo være her og veie opp for den evige sutringa di Asbjørn  8). Det ville vært stusselige sider her inne om sutringa di skulle få regjere alene her ;D
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 01. Feb. 2007, 00:55 »
deilig med seier.
drit kjedelig med all denne sytinga på siden her, gjør meg helt kvalm
er det mulig å være litt positiv eller?
Enig med deg! -Det virker som enkelte har satt seg som mål å furte uansett. Et eksempel er når man bruker kamptråden - midt blant gledesinnleggene - for å furte for transfervinduet.
Kan ikke helt forstå slike folk som aldri finner noe å glede seg over, selv på dager Newcastle vinner  ???.

Så hvorfor henger dere her inne egentlig? Om jeg hadde blitt kvalm av å henge her inne hadde jeg gitt faen i å logge meg på forumet. På Donald Duck forumet skal det visst være bare positive innlegg. Et lite tips.
Noen må jo være her og veie opp for den evige sutringa di Asbjørn  8). Det ville vært sørgelig om sutringa di skulle få regjere alene her ;D

Hadde det bare vært noe mening i det du skrev så hadde det jo vært helt OK for meg. En saftig diskusjon er alltid artig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #197 på: 01. Feb. 2007, 10:33 »
Hadde det bare vært noe mening i det du skrev så hadde det jo vært helt OK for meg. En saftig diskusjon er alltid artig.
Hmmm... Så det er forsøket på å få igang saftige diskusjoner som er årsaken til at du stort sett kun ser negative ting med NUFC.
At du ikke har greid å få med deg noen mening i mine innlegg er kanskje på grunn av at du ikke ser den på grunn av din egen  ???. Det hadde kanskje hjulpet om jeg var mer negativ  8)
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #198 på: 01. Feb. 2007, 10:35 »
Synes vi skal ta opp igjen den der kåringen med forumets mest negative. Litt lettere å forholde seg til disse da!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 01. Feb. 2007, 11:23 »
Det som var surt i denne kampen var castles håpløse organisering på dødballene. De hadde jo full kontroll på kampen helt til villa fikk corneren som resulterte i målet. I den situasjonen var det mange feil: Milner skulle ikke ha gått på den ballen, dårlig kommunikasjon mellom Harper Milner?Pluss elendig klarering av Huntigton, det hadde vært bedre at han headet til en ny corner i stedet for å klarerer midt ut i 16 meteren.
Bortsett fra den situasjonen var Harper glimrende. Carr var nok en gang helt elendig, Huntigton imponerte heller ikke. Og Taylor var veldig redd for å prøve å sette angrepsrekka til villa i offside, han holdt alt for mye igjen, og dette medførte kanskje et alt for lavt press? Bramble hadde en god kamp bortsett fra et par dårlige klareringer.

Midtbanen spilte egentlig ganske brukbart, men Milner slurvet litt i et par avleveringer og pasninger som medførte kontringer. Men han jobbet helt vanvittig mye. Duff har fortsatt en stygg tendens til å spille for tungvint, f.eks i 2. omgang på en kontring hvor han kunne legge tilbake til Femi som egentlig sto helt upressa på 16 m. Butt var god så lenge han spilte, mens Sibbe nok en gang et par slurvete mottak og pasninger. Dyer og Femi var etter min castles beste spillere. Femi begynner å få ballfølelsen og blikket tilbake, flink til å holde på ballen og mister den sjeldnere og sjeldnere. Eneste som nå mangler er at han setter sjansene. Dyer med sin enorme løpskapasitet begynner virkelig å sette preg på laget og er nok nå etter min mening en av de viktigste spillerne. Han river opp både midtbanen og forsvaret til motstanderne, i tillegg til at han nå faktisk begynner å score mål.

Forøvrig var jeg veldig imponert over det nye spissparet til villa. Carew kommer til å lage trøbbel for mange forsvar. Skulle gjerne ha sett ham i castledrakta.
« Siste redigering: 01. Feb. 2007, 11:25 av InspectorC »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 01. Feb. 2007, 11:27 »
Synes vi skal ta opp igjen den der kåringen med forumets mest negative. Litt lettere å forholde seg til disse da!

Ja det ville nok tilfredstilt deg tenker jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #201 på: 01. Feb. 2007, 11:52 »
Det som var surt i denne kampen var castles håpløse organisering på dødballene. De hadde jo full kontroll på kampen helt til villa fikk corneren som resulterte i målet. I den situasjonen var det mange feil:
-Skulle det egentlig vært corner i det hele tatt? På Villas raid som førte til corneren virket det som ballen var over sidelinja. Linjedommer var like ved, så han gjorde forhåpentligvis rett om han fulgte med. Men på TV-bildet syntes ballen å virke "ute". Bare en bagatell kanskje å ta opp nå siden det ble seier. Men det kunne jo fått avgjørende betydning.

Dagbladet kommenterer Carew sitt annullerte mål slik:
Carew kriget med Antoine Sibierski i feltet, men Newcastle-spilleren brukte armene mer enn Carew, så det var en svært tvilsom avblåsning.
- Jeg mener det var John som ble holdt, og ikke motsatt, sier O'Neill.
Men når det er sagt, så var det kanskje rettferdigheten som seiret - siden det egentlig ikke skulle vært hjørnespark i forkant.

Livet er svart/hvitt!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 01. Feb. 2007, 12:22 »
En som sa i dag at han hadde lest at dommeren dømte på noe annet en Carew/Sibierski situasjonen, men hva det var og hvor det står vet jeg ikke...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 01. Feb. 2007, 12:26 »
Jeg mener det er liten vits i å diskutere om det var corner eller ikke om det er den defensive organiseringen på døball som diskuteres. Den har vært ræva i hele år, og det er så jævlig irriterende at den ikke engang har forbedret seg en promille.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #204 på: 01. Feb. 2007, 12:43 »
En som sa i dag at han hadde lest at dommeren dømte på noe annet en Carew/Sibierski situasjonen, men hva det var og hvor det står vet jeg ikke...

Var vel på vg eller noe tror jeg!§

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 01. Feb. 2007, 14:29 »
Jeg mener det er liten vits i å diskutere om det var corner eller ikke om det er den defensive organiseringen på døball som diskuteres. Den har vært ræva i hele år, og det er så jævlig irriterende at den ikke engang har forbedret seg en promille.

Heheh, helt enig. Da corneren kom bante jeg litt og sa til kompisen at nå kommer målet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 02. Feb. 2007, 20:31 »
Det viktigste i denne kampen var at vi fikk med oss tre poeng og for en gangs skyld at dommeren ikke lot tvilsomme avgjørelser bikke i vår disfavør!
Jeg tviler ikke på kvalitetene i laget, men jeg tviler på evnen spillerne har til å utnytte dem!!!