20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mest ubrukelige laget noensinne  (Lest 6696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Mest ubrukelige laget noensinne
« på: 17. Jan. 2007, 22:16 »
Det er regel rett flaut å se hvordan Newcastle laget går opp i liminga gang etter gang.
Du driter de seg loddrett ut mot et lag som de skal slå!!!
Man kan skylde på mange faktorer, men det er etter mine beregninger ikke mange spillere som fortjener å spille på Newcastle.
På keeperplassen er det kun Given som holder mål. Harper og Krul er så dårlige erstattere at det nesten er en skam!!
I forsvar kan jeg med hånden på hjertet si at ingen holder Premier League standar. Det er patetisk å se hvordan de gang etter gang serverer motstanderne gratis mål.
Ramage er en skam for klubben. Bramble er best når han er skadet. Og sånn kan jeg fortsette med alle sammen.
Midtbanen består bare av kortvokste dverger som ikke klarer å legge en pasning til egne medspillere. Er de for en gangs skyld i brukbar spilleform klarer de kunststykket å bli skadet over mange uker.
I angrep er det kun Martins som holder mål. De andre klarer knapt å treffe mål selv om de står på åpent mål.

Og at de ikke får bukt med skadeproblematikken er et stort mytserium!!

1.     Shay Given-En av tre spillere som fortjener å spille i Newcastletrøya!!!
2.    Stephen Carr-Best som skadet!
4.    Nolberto Solano-Gammel og utgått på dato!!
5.    Emre Belozoglu-En sinnatagg på 1,20 som ikke har det som kreves av engelsk fotball!!
7.    Albert Luque-Hva i hel... skulle klubben med han da??
8.    Kieron Dyer-En mer skadeutsatt spiller skal du lete lenge etter. Bør permanent legges inn på sykehus for behandling!!!
9.    Obafemi Martins-Tok lang tid før han begynte å prestere. Er en spiller jeg har troen på (en av de få)!
10.    Michael Owen-Kan like godt legge opp. Var en kjempegod keeper. Men blir skadet bare en mygg setter seg på han!
11.    Damien Duff-Ny Chelsea import...Nok en dårlig spiller!!
12.    Stephen Harper-Håpløs keeper...Bør forsvinne snarest!!!
14.    Charles N?Zogbia-Bør finne seg en annen jobb!!!!
16.    James Milner-Innleggsfoten hans er noe av det dårligste jeg noensinne har sett. Klarer jo for f..n ikke å legge dem forbi motstanderne. Hjørnesparkene hans er skandaløst dårlige!!!
17.    Scott Parker-Glimrer ikke slik jeg regnet med!
18.    Craig Moore-Kommer til å være skadet til evig tid!!
19.    Titus Bramble-Må være verdens mest ubrukelige forsvarspiller??
20.    Antoine Sibierski-En av få jeg syntes fortjener å spille på Newcastle.
22.    Nicky Butt-Mer kranglefant enn fotballspiller!
23.    Shola Ameobi-Kommer aldri til å bli noen toppspiller!!
26.    Peter Ramage-En mester i å servere motstanderne ballen. Er helt på jordet og bør ikke komme nær en fotballbane!!!
27.    Steven Taylor-Bør snarest forsvinne fra klubben
33.    Celstine Babayaro-Er du ikke god nok for Chelsea, er du ikke god nok for Newcastle.
34.    Olivier Bernard-bør vi kvitte oss med!!

Roeder er en ubrukelig manager!!!

Slik Newcastle spiller for tiden gleder jeg meg storveis til Championship fra høsten av. Blir spennende oppgjør der!!

Newcastle fremstår som en patetisk samling spillere som ikke fortjener den æren det skal være å spille i Newcastletrøya!!!!

Skal Newcastle atter en gang være topp fire må hele laget skiftes ut!
Nå er vi snart tre uker inn i Januar, ikke et nytt ansikt har ankommet klubben...er det rart det går rakt til HELVETE med hele klubben????

Noreng

• Gjest
« Svar #1 på: 17. Jan. 2007, 22:36 »
Hold Kjeft. Er du dum, eller følger du ikke med? Er jo ikke selve rota i spillerstallen det er no med. Det er bare noen få forsterkninger, litt fiks på manager siden, og skaff en defansiv og offensiv plan.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Jan. 2007, 22:53 »
Nicket hans er jo "bråkebøtta" så jeg tror innlegget hans er mest for å bråke med oss andre...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Jan. 2007, 22:58 »
Sitat

4. Nolberto Solano-Gammel og utgått på dato!!
5. Emre Belozoglu-En sinnatagg på 1,20 som ikke har det som kreves av engelsk fotball!!
8. Kieron Dyer-En mer skadeutsatt spiller skal du lete lenge etter. Bør permanent legges inn på sykehus for behandling!!!
9. Obafemi Martins-Tok lang tid før han begynte å prestere. Er en spiller jeg har troen på (en av de få)!
10. Michael Owen-Kan like godt legge opp. Var en kjempegod keeper. Men blir skadet bare en mygg setter seg på han!
11. Damien Duff-Ny Chelsea import...Nok en dårlig spiller!!
12. Stephen Harper-Håpløs keeper...Bør forsvinne snarest!!!
14. Charles N’Zogbia-Bør finne seg en annen jobb!!!!
16. James Milner-Innleggsfoten hans er noe av det dårligste jeg noensinne har sett. Klarer jo for f..n ikke å legge dem forbi motstanderne. Hjørnesparkene hans er skandaløst dårlige!!!
17. Scott Parker-Glimrer ikke slik jeg regnet med!
22. Nicky Butt-Mer kranglefant enn fotballspiller!
27. Steven Taylor-Bør snarest forsvinne fra klubben
33. Celstine Babayaro-Er du ikke god nok for Chelsea, er du ikke god nok for Newcastle.

:lol:  HAHA enten er du dum eller så er du sinnsyk morsom. Enig i at Baba ikke er god nok for Newcastle men det andre du skrev blir for dumt... :lol:

Sitat
Slik Newcastle spiller for tiden gleder jeg meg storveis til Championship fra høsten av. Blir spennende oppgjør der!!
Hva da Championship? Skal du begynne å heie på Sunderland?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Jan. 2007, 23:01 »
bråkebøtta du lever opp til navnet ditt!

Men jeg er enig med deg når det gjelder Bramble og Ramage da
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #5 på: 18. Jan. 2007, 08:53 »
Strengt tatt er det fint med en slik tråd for uttagerende atferd. Og etter gårsdagens kamp er det nesten tvingende nødvendig.

Bråkebøtta har faktisk noen poenger om man setter terskelen og målsettingen vår svært høyt. Det er dog to vurderinger jeg er grovt uenig i, og de gjelder Nolberto Solano og Steven Taylor. Dette er to spillere som spiller med hjertet utenpå drakta, og som selvfølgelig må forbli på St James Park. (Jeg glemte Harper - han må også bli).

Bråkebøtta nevner tre spillere han vil beholde; Shay Given, Obafemi Martins og Antoine Sibierski. Given og Martins av åpenbare grunner etter kampen mot Spurs. Sibierski fordi han ikke vil annet enn å spille fotball for Newcastle i øyeblikket. Sibbe er kanskje ikke den beste vi har, men han forsøker alltid så godt han kan.

Så kan vi sikkert diskutere hver enkelt spiller. Poenget er at slik laget spiller nå, uten selvtillit, pågangsmot og vilje til å vinne kamper, vil ikke spillerne få vist det potensialet de har. For...jeg er ikke enig med bråkebøtta i alle hans karakteristikker av spillerne. De er nok noe grovt satt. Allikevel ser jeg et mønster i de valgene han tar. Laget må få tilbake selvtillit, fandenivoldskhet, vilje, pågangsmot og tæl. Og det tror jeg bare en STERK manager kan gi dem. Spillerne yter ikke sitt beste om dagen. Det er trist å se på!

La oss nå håpe at viljen kommer tilbake til lørdagens kamp mot West Ham. For den må vi vinne! Og det gjør vi nok. Men så vil alt være tilbake til det normale.
Toon, Toon,
Black and white army

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
OK med egen tråd for utblåsninger
« Svar #6 på: 18. Jan. 2007, 10:38 »
Bråkebøtta mener nok ikke alvor. Innlegget er spekket med usakligheter.
Det starter jo allerede med at Harper og Krul er dårlige erstattere for Given.
-NUFC er vel en av de klubbene som har absolutt best back-up på keeperplassen.
Det er ikke store justeringene som trengs for å få til et stabilt lag. Så en totalrenovasjon vil være misbruk av ressurser, og hinsides all fornuft kostnadsmessig. -Men mange ser ut til å tro at å spille i PL er det samme som å spille Monopol. Og da tror de vel det også at det er mulig å shoppe spillere og managere over en lav sko.

Men det er bare bra at vi får en egen tråd for utblåsninger.
Livet er svart/hvitt!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #7 på: 18. Jan. 2007, 11:16 »
Steven Taylor er nok den største kortsankaren i Newcastle per kamp dei siste 15 åra, forbanna apekatt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Jan. 2007, 11:28 »
Sitat fra: "Christian"
Fin måtte å starte sin karriere i forumet på.

He he... Det la jeg ikke merke til. Tviler på at det er en ny bruker. Men det er vel en som har skaffet seg et ekstra nick for å bruke når han har behov for å være usaklig  8)
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Jan. 2007, 11:55 »
Du glemte manager i overskriften bråkebøtte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Jan. 2007, 13:01 »
Sitat fra: "Asbjørn"

OK, hvilken manager hadde prestert særlig bedre med det disponible spillermaterialet?
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Jan. 2007, 13:07 »
Sitat fra: "Brewcastle"

OK, hvilken manager hadde prestert særlig bedre med det disponible spillermaterialet?

De aller aller fleste. De aller aller fleste hadde også i tillegg prioritert til de grader anerledes når de skulle hente nye spillere. Roeder er en vits utenom det vanlige.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Jan. 2007, 13:09 »
Tipper de aller aller fleste husker 1-0 tapet for "b-laget" til Wigan i fjorårets ligacup. Innsatsene guttene viste i den kampen var rett og slett forferdelig. Roeder har ved flere anledninger sagt at noe slikt ville aldri skje under han. I går var vi vitne til noe som var langt langt verre.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Jan. 2007, 14:13 »
Sitat fra: "Brewcastle"

De aller aller fleste. De aller aller fleste hadde også i tillegg prioritert til de grader anerledes når de skulle hente nye spillere. Roeder er en vits utenom det vanlige.

De aller fleste? Tja, jeg er ikke så trygg på at "de aller fleste" hadde vært i stand til å dra oss ut av gjørma i fjor. Jeg ser på denne sesongen som et vell av uheldige omstendigheter. Ting kan helt klart gjøres bedre, men det synes jeg at både Roeder m.fl. skal få en sesong til på seg til å vise at de kan.
-Prioritert annerledes når de henter nye spillere? Jeg synes ikke prioriteringene, tatt penge i betraktning, ved forrige overgangsvindu var så ille jeg. Hva som kommer nå vet ingen, men man må gjerne være forutinntatt og hevde at det blir "noe piss". Men den hypotetiske karusellen, og kos med misnøye, gidder ikke jeg å være med på.
Livet er svart/hvitt!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #14 på: 18. Jan. 2007, 14:27 »
Fyren er nok prega av stunda.
Hadde Newcastle vunne 5-1 hadde han nok heller meint at 6-7 spelarar var gode nok, det er lett å mista hovudet når ein taper 5-1 mot defensive Birmingham.