Det er regel rett flaut å se hvordan Newcastle laget går opp i liminga gang etter gang.
Du driter de seg loddrett ut mot et lag som de skal slå!!!
Man kan skylde på mange faktorer, men det er etter mine beregninger ikke mange spillere som fortjener å spille på Newcastle.
På keeperplassen er det kun Given som holder mål. Harper og Krul er så dårlige erstattere at det nesten er en skam!!
I forsvar kan jeg med hånden på hjertet si at ingen holder Premier League standar. Det er patetisk å se hvordan de gang etter gang serverer motstanderne gratis mål.
Ramage er en skam for klubben. Bramble er best når han er skadet. Og sånn kan jeg fortsette med alle sammen.
Midtbanen består bare av kortvokste dverger som ikke klarer å legge en pasning til egne medspillere. Er de for en gangs skyld i brukbar spilleform klarer de kunststykket å bli skadet over mange uker.
I angrep er det kun Martins som holder mål. De andre klarer knapt å treffe mål selv om de står på åpent mål.
Og at de ikke får bukt med skadeproblematikken er et stort mytserium!!
1. Shay Given-En av tre spillere som fortjener å spille i Newcastletrøya!!!
2. Stephen Carr-Best som skadet!
4. Nolberto Solano-Gammel og utgått på dato!!
5. Emre Belozoglu-En sinnatagg på 1,20 som ikke har det som kreves av engelsk fotball!!
7. Albert Luque-Hva i hel... skulle klubben med han da??
8. Kieron Dyer-En mer skadeutsatt spiller skal du lete lenge etter. Bør permanent legges inn på sykehus for behandling!!!
9. Obafemi Martins-Tok lang tid før han begynte å prestere. Er en spiller jeg har troen på (en av de få)!
10. Michael Owen-Kan like godt legge opp. Var en kjempegod keeper. Men blir skadet bare en mygg setter seg på han!
11. Damien Duff-Ny Chelsea import...Nok en dårlig spiller!!
12. Stephen Harper-Håpløs keeper...Bør forsvinne snarest!!!
14. Charles N?Zogbia-Bør finne seg en annen jobb!!!!
16. James Milner-Innleggsfoten hans er noe av det dårligste jeg noensinne har sett. Klarer jo for f..n ikke å legge dem forbi motstanderne. Hjørnesparkene hans er skandaløst dårlige!!!
17. Scott Parker-Glimrer ikke slik jeg regnet med!
18. Craig Moore-Kommer til å være skadet til evig tid!!
19. Titus Bramble-Må være verdens mest ubrukelige forsvarspiller??
20. Antoine Sibierski-En av få jeg syntes fortjener å spille på Newcastle.
22. Nicky Butt-Mer kranglefant enn fotballspiller!
23. Shola Ameobi-Kommer aldri til å bli noen toppspiller!!
26. Peter Ramage-En mester i å servere motstanderne ballen. Er helt på jordet og bør ikke komme nær en fotballbane!!!
27. Steven Taylor-Bør snarest forsvinne fra klubben
33. Celstine Babayaro-Er du ikke god nok for Chelsea, er du ikke god nok for Newcastle.
34. Olivier Bernard-bør vi kvitte oss med!!
Roeder er en ubrukelig manager!!!
Slik Newcastle spiller for tiden gleder jeg meg storveis til Championship fra høsten av. Blir spennende oppgjør der!!
Newcastle fremstår som en patetisk samling spillere som ikke fortjener den æren det skal være å spille i Newcastletrøya!!!!
Skal Newcastle atter en gang være topp fire må hele laget skiftes ut!
Nå er vi snart tre uker inn i Januar, ikke et nytt ansikt har ankommet klubben...er det rart det går rakt til HELVETE med hele klubben?