20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 177842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #270 på: 29. Okt. 2012, 15:55 »
Ok, fikk akkurat svar av han som eventuelt kunne hjulpet, og han skal nedover selv. Så da kan jeg visst ikke hjelpe  :koko:

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 03. Nov. 2012, 16:28 »
Ok, får fikset en om den går ned på 0 LPs!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 07. Nov. 2012, 10:06 »
Skal ein tur bort i løpet av sesongen, og har VÆLDIG lysten på hjemmekampen mot Sunderland 13/14 april.
Noen som veit om det blir supporter-tur til denne kampen?
Skulle hatt 4 stk billetter til denne kampen, er dette vanskelig/umulig? Er vel ikkje den kampen det er lettest å få billetter til denne sesongen :-\  Noen som har tips?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #273 på: 07. Nov. 2012, 11:24 »
Vet at det for tiden jobbes med årets tur, men er såvidt jeg vet ikke helt ennå fastsatt hvilken kamp det blir. Tipper det blir klart om ikke lenge, kanskje neste uke eller noe. Det som taler mest mot kampen mot mackems, er vel at den kan flyttes dersom et av lagene mot formodning skulle nå langt i FA cupen  :koko:

Å få tak i billetter bør ikke være verre enn å melde inn to personer som members, og ikke vente altfor lenge med å kjøpe etter billettene er ute for salg. Gikk vel ikke til general sale sist sesong, om jeg ikke husker helt feil.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #274 på: 07. Nov. 2012, 12:48 »
Takk for svar Jon87! Tenkte å være tidlig ute med bestilling av Fly/hotell, men får avvente til supporter-turen blir bestemt da  :)

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #275 på: 12. Nov. 2012, 14:01 »
Jeg og mine 3 brødre tenker oss til Newcastle for å se kampen mot Reading. Vi er altså 4 pers som ikke har billetter gjennom noe selskap. Hvis vi skal kjøpe billetter gjennom nufc.co.uk, vil dere anbefale å melde 2 av oss inn som medlemmer? Eller tror dere det vil være noen gode billetter på general sale til 4?

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 12. Nov. 2012, 14:05 »
Beklager maset, men jeg kom over denne siden også, hvor det står at hvis du verver en venn så får du gratis billett til kampen mot Reading blant andre... Vil det altså si at jeg bare får 1 gratisbillett av å verve en av mine brødre, eller begge billettene som min nyvervede venn kjøper? :P

http://www.nufc.co.uk/page/Members/BandWMembers

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 16. Nov. 2012, 10:42 »
Jeg og mine 3 brødre tenker oss til Newcastle for å se kampen mot Reading. Vi er altså 4 pers som ikke har billetter gjennom noe selskap. Hvis vi skal kjøpe billetter gjennom nufc.co.uk, vil dere anbefale å melde 2 av oss inn som medlemmer? Eller tror dere det vil være noen gode billetter på general sale til 4?

Til den kampen kan jeg ikke tenke meg at billettene blit utsolgt før det er på general sale.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 19. Nov. 2012, 07:36 »
Skal til London i Jula med familien og hadde håpa å kunne ta turen til Newcastle for å få med meg ein kamp. I perioden vi er der borte,  spiller Nufc mot QPR(H) 22 des. og manu(B) 26 des. Tar sats på å få med meg qpr-kampen. Kordan er det lettest å få tak i billetter og kordan er reisealternativene fra London til Newcastle? Har sett litt på tog. Kommer til London kvelden 21. des. Alle tips blir tatt i mot med åpne armer. 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Stokksy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #279 på: 19. Nov. 2012, 13:55 »
Hvor på stadion er det best å sitte? Hvor er det best stemning etc?..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 19. Nov. 2012, 14:58 »
Gjerne, men og kor folk pleier å bestille billetter fra osv.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 19. Nov. 2012, 15:17 »
Gjerne, men og kor folk pleier å bestille billetter fra osv.
Kampbilletter bestiller du på nufc.co.uk.
Togbilletter bestiller du på eastcoast.co.uk. Lønner seg alltid å bestille togbilletter på forhånd. Mye billigere. Tog fra London til Newcastle tar ca 3,5 time.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #282 på: 19. Nov. 2012, 20:51 »
Skal over på Newcastle-Reading med faren min 17-21 januar, er det vansklig å få gode biletter til den kampen om du ikke er medlem på nufc.co.uk ? og må begge to være medlem der om jeg skal få bestille tidlig biletter til begge oss?

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #283 på: 20. Nov. 2012, 08:22 »
Jeg også skal på kampen mot Reading i januar. Jeg tenker å kjøpe billetter på General Sale, når de blir lagt ut der, 3-4 uker før kamp. Men jeg så noe interessant på nufc.co.uk. Hvis man er medlem i klubben, kan man tydeligvis verve en venn eller et familiemedlem inn i klubben, og dermed få en gratis kampbillett til kampen mot Reading.
Helt nederst på denne siden: http://www.nufc.co.uk/page/Members/BandWMembers
Eller denne siden: http://www.nufc.co.uk/staticFiles/28/8d/0,,10278~167208,00.pdf

Noen som har erfaringer med sånt?

Lasse1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #284 på: 27. Nov. 2012, 23:23 »
Hei! Skal feire nyttår i London, så lurer på om noen har nok poeng til å skaffe billetter til borteseksjonen på Emirates? :angel: