20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 177818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #255 på: 11. April 2012, 09:58 »
Antydninger til en liten CL-feber? :P

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #257 på: 01. Aug. 2012, 18:03 »
Er det noen her som har erfaring fra å sitte i familieseksjonen på St.James`? Det er vel ingen "aldersgrense" for hvor gamle barna må være for å sitte her? En 1- åring har vel lov?

Kristian

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #258 på: 07. Aug. 2012, 00:39 »
Heisann!

Tenker meg over på Norwich-kampen 22. september. Skal dra med fattern og bruttern. Hva er tipset for å få sitti sammen da (med litt ok plasser) ? Bør vi vente til general sale og satse på det, eller forsøke å låne accounten til noen og bestille samtidig?
Twitter: Liiedy90

Howay the lads!
Newcastle United through and through

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 07. Aug. 2012, 00:46 »
Du vil klare deg lenge med å vente på General Sale. Kommer nok ikke til å bli utsolgt i det hele tatt den kampen der. Skulle gjerne vært der selv og opplevd hyllesten Chris Hughton kommer til å få!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 21. Aug. 2012, 00:24 »
Blir en tur over fjorden denne sesongen, på grunn av tusen andre prosjekt hjemme må jeg begrense det til en tur. Noen som har erfaring med hjemmekampene mot mackes? Er det skvett umulig å få billetter til desse kampene? Greit å vite, sånn man slipper å vente helt til slutten av sesongen bare for ikke å få billett
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 21. Aug. 2012, 11:38 »
Det pleier å gå helt fint, så lenge du melder deg inn i klubben!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #262 på: 16. Sep. 2012, 13:28 »
Heisann!

Eg og fruen har store planar om ein Newcastle-tur i Desember. Sånn som eg ser det er heimekampen mot M. City den som passar best (Laurdag 15.Des). Det skumle er jo at eg må bestille flybilettar ca. no, men satse på at eg får billettar til kampen som leggjast ut 2 veker før? Er det nokon måtar å få tilgang til forhåndssalg?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 16. Sep. 2012, 13:39 »
Bli 12th man member, og du er 99.9% garantert billett. (om du bestiller før dei blir lagt ut på general sale)

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #264 på: 16. Sep. 2012, 13:45 »
Kanskje dumt spørsmål, men det er det samme som det som kallast "Black & White Member" på heimesidene? Ser ikkje så dyrt ut, men kanskje eg ser feil?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 16. Sep. 2012, 14:03 »
http://www.nufc.co.uk/page/Members/Home

12th man/Black and white member.

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #266 på: 24. Okt. 2012, 21:19 »
Hei

Jeg tenker på å reise over til england i slutten av november, vil da se Newcastle sin bortekamp mot Southampton. Så til spørsmålet mitt, det jeg lurer på om noen av dere har en måte jeg kan skaffe meg 2 borte billetter til den kampen, uten loyal points? Har sett Newcastle kamper før der borte men da bare på St.James.  Hadde virkelig satt pris på om noen kunne hjulpet meg her.

Mvh Jfk
Sir Bobby Robson

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 24. Okt. 2012, 22:23 »
Du må bare vente å se om billettene kommer på salg til medlemmer. Gjør de det, så kjøper du deg et medlemsskap og kjøper billetter. Får mest sannsynlig bare kjøpt 1 billett pr medlemsskap, så da må personen du reiser sammens med kjøpe seg medlemsskap også.
« Siste redigering: 25. Okt. 2012, 15:39 av Daniel »

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #268 på: 25. Okt. 2012, 15:15 »
Ok, takk for svar  :)
Sir Bobby Robson

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 29. Okt. 2012, 15:44 »
Hei

Jeg tenker på å reise over til england i slutten av november, vil da se Newcastle sin bortekamp mot Southampton. Så til spørsmålet mitt, det jeg lurer på om noen av dere har en måte jeg kan skaffe meg 2 borte billetter til den kampen, uten loyal points? Har sett Newcastle kamper før der borte men da bare på St.James.  Hadde virkelig satt pris på om noen kunne hjulpet meg her.

Mvh Jfk

Billettene lagt ut i dag, starter på 25 LPs. Skal på denne selv, men mye mulig at jeg kjøper billett på sesongkortet til en venn av meg som har nok LPs, noe jeg selv ikke har. Regner med at denne detter ned på 0 LPs etterhvert, isåfall kan jeg ordne 1 billett på mitt eget sesongkort også, forutsatt at den går langt nok ned i LPs, og at han andre ikke skal dit selv?