20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 178106 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #240 på: 29. Des. 2011, 06:48 »
Helo!

Til dere som har vært over, hvor vil dere si de beste plassene er, uavhengig av pris? Har bare vært over på bortekamper tidligere, så pinameg påtide jeg drar på en hjemmekamp også :thumbu:

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 05. Jan. 2012, 15:46 »
Min soleklare favoritt : Platinum club. Øverst i A eller B-paddock er også bra.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 05. Jan. 2012, 17:14 »
Hvis det viktigste er å se godt, så er Platinium Club det beste. Der har du også en utrolig fin lounge du kan sitte i før og etter match.

Skal du oppleve den beste stemningen på stadion, så anbefaler jeg øverste del av Gallowgate.

Pleide å sitte på Platinium Club tidligere, men Gallowgate er min nye favoritt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 05. Jan. 2012, 22:57 »
Jeg også er veldig glad i Gallowgate. Utsikten er nok ikke like god som fra langsidene, men atmosfæren er nok som regel langt bedre  :frenetisk:

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #244 på: 08. Feb. 2012, 12:32 »
Noen som kan hjelpe meg med å ordne billetter til Arsenal - Newcastle den 12 mars? Jeg trenger 2 stk..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 21. Feb. 2012, 15:32 »
Andre som harproblemer med å komme inn p åsidene der du bestiller billetter på nufc.co.uk? Kommer inn på hjemmesiden, men når jeg trykker på tickets skjer det ingenting...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 23. Feb. 2012, 08:08 »
Nokon som har to medlemskap dei ikkje skal bruka til Newcastle-Liverpool 1.april?

Har 1 stk medlemskap sjølv, trenge 2 til for å bestilla 5 billettar totalt. Eg prøver hjelpe ein kollega som skal på kampen. :)  (dei er alle Liverpool-supportera so eg tvilar på dei har lyst betala £31,95 for medlemskap i tillegg til kampbillett.)
« Siste redigering: 23. Feb. 2012, 08:10 av lgrinde »

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 23. Feb. 2012, 08:58 »
Jeg har iallefall 1 medlemskap som ikke skal brukes.. :)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 23. Feb. 2012, 09:49 »
Nokon som har to medlemskap dei ikkje skal bruka til Newcastle-Liverpool 1.april?

Har 1 stk medlemskap sjølv, trenge 2 til for å bestilla 5 billettar totalt. Eg prøver hjelpe ein kollega som skal på kampen. :)  (dei er alle Liverpool-supportera so eg tvilar på dei har lyst betala £31,95 for medlemskap i tillegg til kampbillett.)

Ettersom de er liverpoolsupportere, ser jeg ikke noen grunn til å hjelpe dem med billetter til områder som ikke er ment for bortesupportere, sånn at de kan lage kvalm der  ::p Kampen blir sannsynligvis utsolgt uansett, så foretrekker heller at disse plassene går til hjemmefansen  :poke:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 23. Feb. 2012, 12:37 »

Ettersom de er liverpoolsupportere, ser jeg ikke noen grunn til å hjelpe dem med billetter til områder som ikke er ment for bortesupportere, sånn at de kan lage kvalm der  ::p Kampen blir sannsynligvis utsolgt uansett, så foretrekker heller at disse plassene går til hjemmefansen  :poke:

Eg vil sei dei er fotballentusiastar som vil sjå Newcastle-Liverpool på verdens beste stadion og i tillegg er ein av dei ein arbeidskollega av meg. Om ein sonen er Liverpoolsupportar bryr meg midt i...  Sjølvsagt må ein hjelpa dei :)

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #250 på: 02. April 2012, 19:30 »
Tips til hvordan jeg kan skaffe billetter til swansea-Newcastle? Og ønske er selvfølgelig å være med bortesupporterne:)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 07. April 2012, 01:33 »
Noken som veit om/når det blir lagt ut billetter til City kampen 6 mai på general sale ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 07. April 2012, 02:18 »
Er ikke kommet noen dato på det. Tror forøvrig ikke den kampen blir liggende på general sale i mange dager. Har vært bra trøkk på billettsalget i kampene mot sunderland og liverpool bla.a.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 10. April 2012, 10:12 »
Ja vil bli bra rift om billettene med dei resultatene som har vert i det siste  :nervøs:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Christian

• Gjest
« Svar #254 på: 11. April 2012, 08:36 »
Kl er halv 8 i Newcastle, og køen utenfor bilettkontoret på St.James Park har startet å vokse.