20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Darren Bent  (Lest 5471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #15 på: 09. Jan. 2007, 17:58 »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Darren Bent
« Svar #16 på: 09. Jan. 2007, 18:03 »
Nei, Roeder har kjempegod tid han. Vi har selvfølgelig ikke noe hastverk.

Nå skulle vel vi ha sett mange kjøp allerede denne uken, men vi har visst ikke kjøpt noen enda. Og ikke ser det ut til at vi kommer til å gjøre det heller.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #17 på: 09. Jan. 2007, 18:35 »
må si at jeg syntes at Bent er en fantastisk spiller, men vi trenger jo også forsvarsspiller... vanskelig. hva skal vi gjøre :?:  

Det beste hadde jo hvert begge deler..... :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #18 på: 09. Jan. 2007, 19:07 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Nå skulle vel vi ha sett mange kjøp allerede denne uken, men vi har visst ikke kjøpt noen enda. Og ikke ser det ut til at vi kommer til å gjøre det heller.
Jeg mener Shepherd og Roeder skulle sondert markedet for lenge siden, slik at når januar kom var det bare for spilleren(e) og skrive under. Han har jo visst lenge hva vi trenger, så jeg ser ikke helt poenget med å vente....................

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Darren Bent
« Svar #19 på: 09. Jan. 2007, 19:41 »
Sitat fra: "Frode"

Jeg mener Shepherd og Roeder skulle sondert markedet for lenge siden, slik at når januar kom var det bare for spilleren(e) og skrive under. Han har jo visst lenge hva vi trenger, så jeg ser ikke helt poenget med å vente....................

Tror det bare var løgner.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #20 på: 10. Jan. 2007, 10:07 »
Sitat fra: "Frode"

Så lett er det selvfølgelig ikke. Hvor mange klubber har handlet hittil i vinduet, da? Alle de andre klubbene er klar over situasjonen i Newcastle, og vet at vi er desperate etter å signe spillere. Selvsagt vil de vente så lenge som mulig for å tyne oss for mest mulig penger, det trenger man ikke ha master i fysikk for å skjønne... Er ganske sikker på at Roeder sitter i forhandlinger med flere klubber hver eneste dag nå, og kommer til å hente inn forsterkninger før vinduet stenger 1.februar.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Enig
« Svar #21 på: 10. Jan. 2007, 10:32 »
Enig med deg EivindI. Transfermarkedet er som de fleste vet et mye større spill enn det vi ser. Tror Roeder jobber som F. i kulissene. Det viste jo signingene vi gjorde ved sesongstart. Da endte vi opp med noen gode navn som mer eller mindre dukket opp fra intet (og inter;). Situasjonen i klubben gjør det ikke enkelt å skulle komponere laget. Vi ønsker oss Bent, men backrekka MÅ styrkes. Skal det skaffes erstatter etter Luque (om han drar) o.s.v.
Jeg vet ikke hvor detaljert managerene går til verks når de sonderer markedet. Men jeg ser ikke bort fra at Roeder har med erfaring fra e-cup som kriterie i sitt søk. For vi skal jo vinne UEFA-cupen  8) Kanskje skulle vi lukte litt på Ljungberg?
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #22 på: 10. Jan. 2007, 23:19 »
Sitat fra: "EivindI"
Alle de andre klubbene er klar over situasjonen i Newcastle, og vet at vi er desperate etter å signe spillere. Selvsagt vil de vente så lenge som mulig for å tyne oss for mest mulig penger, det trenger man ikke ha master i fysikk for å skjønne... Er ganske sikker på at Roeder sitter i forhandlinger med flere klubber hver eneste dag nå, og kommer til å hente inn forsterkninger før vinduet stenger 1.februar.
Altså, at selger prøver å tyne mest penger ut av kjøper er ikke noe nytt, og det har ikke noe med tidsrom å gjøre i det hele tatt. Men det som kan få spillerne dyre er å vente, vente, vente litt til, så kommer noen andre å byr, og så er vi i en uønsket budkrig. Både hva penger til selgende klubb og hva spiller-lønningen må opp i. I de fleste tilfeller så må du være tidlig ute, for å ikke gi rivaliserende klubber mulighet til å prøve seg på samme spiller. Det er da det kan bli dyrt.

Husker at Roeder var veldig ute etter Kuyt, men han skulle vente å se han i VM først. Og så drøyde han det litt til, da kom LFC på banen å snappet han rett foran nesa på oss!
Skal ikke se bort ifra at det samme skjer med Bent. Vi og han er interessert nå, men Roeder venter. Til sommeren er flere klubber inne i bildet, og da blir alt SÅ MYE vanskeligere!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #23 på: 10. Jan. 2007, 23:23 »
[quote="Frode]
Altså, at selger prøver å tyne mest penger ut av kjøper er ikke noe nytt, og det har ikke noe med tidsrom å gjøre i det hele tatt.[/quote]

Selvfølgelig har det det. Alle andre klubber vet at newcastle MÅ ha spillere inn før 1.februar, og det er klart det lønner seg for dem å sitte på gjerdet så lenge som mulig- for å få Fat Fred og Roeder til å svette.

Himolainen

• Gjest
Darren Bent
« Svar #24 på: 11. Jan. 2007, 13:09 »
Jeg er ening at Bent er en god spiller som jeg kunne tenkt meg i newcastle, men med både owen,martins og bent ville vi blitt nødt til å benke en av de eller spille 4-3-3... Men først og fremst er det nok i forsvaret vi må investere akkurat nå. Trenger to backer. venstre og høyre og en klassestopper med litt rutine sammen med taylor... backene bør være unge og offensive... Denne sesongen er nesten kjørt alikevel, hvorfor ikke satse ungt og offensivt til neste sesong og kjør inn taylor og en litt rutinert stopper sammen med ett par supertalenter på backene... Bale og Micah Richards... Okey... Ønsketenkning, men alikvell... Tanken var god:)