20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Darren Bent  (Lest 5474 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« på: 07. Jan. 2007, 14:51 »
Siden vi blir så sterkt linket til denne klasse spissen må vi ha en egen Bent tråd.  http:// http://newutd.no/index.php/arkiv/2007/01/06/roeder-satser-pa-bent/

Bør vi bruke hele sparegrisen på denne spissen?
Uten tvil en av englands beste angripere, og han vil kunne garantere mål for oss i mange sesonger fremover hvis vi kjøper ham.
pr.dags dato ligge halve forsvaret på sykesenga, og mange mener at forsvar bør være førsteprioritet. Men denne spilleren er fantastisk, og når vi har owen martins og bent å velge mellom, begynner det å lukte trofe:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Darren Bent
« Svar #1 på: 07. Jan. 2007, 14:55 »
Sikkert gøy å kjøpe en spiss, men det er forsvar som skal prioriteres nå. Men det er spørs om dette blir en bonusgave fra Shepherd til Roeder, eller om dette blir oppbrukning av alle pengene våre.

Roeder kan ikke være så trang i nøtta at han kjøper en klassespiss når vi trenger flere klassespillere i forsvar.

Så jeg vet ikke.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #2 på: 07. Jan. 2007, 15:00 »
Å bruke 10mp på Bent er i utgangspunktet ikke noe dumt kjøp, hvis disse pengene kommer utenom det kjente "transferbudsjettet". Men å bruke penger som bør være øremerket forsvar, er uaktuelt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #3 på: 07. Jan. 2007, 15:04 »
100% enig med eivind1. Men lukter ren gave fra fat fred og da skal man bare takke og bukke. La oss håpe vi får lurt han nordover!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Darren Bent
« Svar #4 på: 07. Jan. 2007, 15:30 »
Nettopp, nettopp. Enig med dere.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #5 på: 07. Jan. 2007, 16:15 »
Tror vi henter Bent i januar jeg, for den prisen, noe som i og for seg er en god ting som dere sier. I tillegg tror jeg vi henter 2-3 forsvarere på lån, helst med kjøp som klausul hvis vi er fornøyde :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #6 på: 07. Jan. 2007, 16:46 »
Nei, vi bør ikke hente Bent dersom dette går på bekostning av forsterkninger i forsvaret.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #7 på: 07. Jan. 2007, 17:34 »
Det burde vert forbudt og kjøpt noko anna enn forsvarspillere i Newcastle nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #8 på: 07. Jan. 2007, 18:02 »
Sitat fra: "Benson"
Det burde vert forbudt og kjøpt noko anna enn forsvarspillere i Newcastle nå.

Hør, hør!
Jeg stiller meg bak det lovforslaget :lol:

Jeg stemte for Bent, men det må så klart ikke gå ut over Forsvaret. D-fence NOW, før neste kamp helst!
Who else...... Alan Shearer

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #9 på: 07. Jan. 2007, 18:47 »
Jeg håper vi får kjøpt Bent nå i januar. Han er et MYE bedre alternativ enn den "tannpirkeren" Crouch. Tenk hvilken angrepsrekke vi får da!!! Tror Bent og Martins kunne gjort livet surt for ethvert lag i PL. Når Owen i tilleg kommer tilbake fra skade, hadde det ikke vært mange lag med bedre angrepsrekke enn oss. Den hadde jo sett helt FANTASTISK ut!!!

Selv om vi henter Bent, regner jeg med at Roeder også henter forsvars-spillere. Tror ikke fyren er helt "blotta" for intelligens. Jeg synes dessuten at Roeder er en fornuftig mann på overgangsmarkedet. Der har han min fulle tillit. Ellers er det skralt med tillit jeg har til den mannen!

Bent er ihvertfall en spiller jeg absolutt kunne tenke meg å se i NUFC!!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #10 på: 08. Jan. 2007, 01:35 »
Sitat fra: "Frode"
Jeg håper vi får kjøpt Bent nå i januar. Han er et MYE bedre alternativ enn den "tannpirkeren" Crouch. Tenk hvilken angrepsrekke vi får da!!! Tror Bent og Martins kunne gjort livet surt for ethvert lag i PL. Når Owen i tilleg kommer tilbake fra skade, hadde det ikke vært mange lag med bedre angrepsrekke enn oss. Den hadde jo sett helt FANTASTISK ut!!!

Ja angrepsrekka hadde sett veldig god ut. Men den hjelper oss ikkje til topp 10 eingang med det forsvaret me har.. Og om forsvaret ikkje blir forsterka så skal me vera veldig fornøde med og berga plassen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #11 på: 08. Jan. 2007, 10:46 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #12 på: 08. Jan. 2007, 11:01 »
Sitat fra: "chickenman"
Pardew: Bent ikke til salgs...

Pardew sier i tillegg at Charlton ikke har penger til å kjøpe spillere. Jeg tror han selger om det kommer et bra bud på bordet. Tror det blir langt lettere å få Bent nå i januar enn till sommeren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #13 på: 08. Jan. 2007, 12:07 »
Nå bør forsvaret først og fremst prioriteres, og Bent blir ikke billig. Dessuten så blir vel kombinasjonene Martins/Owen/Bent litt for like i spillestilen?

Bruk heller tilgjengelige midler på å kjøpe en klassestopper, og minst en forsterkning på en av sidebackene. Darren Bent er en god spiss, javisst, men forsvaret skriker etter forsterkninger.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Darren Bent
« Svar #14 på: 09. Jan. 2007, 16:06 »
Må innrømme at jeg er litt delt her. Det hadde vært til stor glede for meg å se Bent kle på seg den svarte og hvite trøya. Bent holder veldig høyt nivå og bøtter inn med mål når han er i form! Men dessverre så vil det ikke være riktig å bruke masse penger på en spiss nå. Vi trenger nye forsvarsspillere!
ignert Morten.