Er forsåvidt enig i det dere sier, men mener dere også kritisering av innsatsen til f.eks Pattison i kampen mot Tottenham? Isåfall er jeg helt uenig. Det er ikke så enkelt at når vi vinner så har hele laget vært knallgode og alle som en fortjener ros.
Det er selvsagt helt greit å kritisere både enkeltspillere, laget og trenere når det er grunn til det. Men når det kritiseres for alt og ingenting uansett hva som skjer/ikke skjer så syns jeg det blir for dumt. Det er jo enkelte som feks alltid finner ting å kritisere Roeder for uansett om vi vnner eller taper. Og det er nettopp dette jeg har sett meg lei på, at det ALLTID fokuseres på det negative uansett.
Selv om vi spiller bra eller at noe possitivt skjer, så er det enkelte som finner negativ ting og velger å fokusere på det fremfor å være glad for alt det positive som skjer. Man sitter med følelsen av at folk sitter å leter etter negative ting å fokusere på bare for å ha noe å kritisere laget/spillere/manageren for, og det syns jeg bare blir for dumt.
Svartmalingen av klubben har rett og slett gått for langt etter min mening.