20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #285 på: 14. Jan. 2007, 23:51 »
spørsmålet er nok mere hvordan man kan mene at solano spillte dårlig?
da så vi ikke samme kamp

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #286 på: 15. Jan. 2007, 00:54 »
Synes Solano svingte fra det helt fantastiske til det helt katastrofale i dag. Stort sett var han god, med supre offensive bidrag og viktige blokeringer defensivt. Men han hadde også en del slurve feil som fort kunne blitt kostbare + at han var involvert i det første baklengsmålet.

Å si at han spilte rævva vil jeg ikke være med på, og jeg synes i allefall han fortjener en sterk 7er.

Når det gjelder Pattison synes jeg han gjør en bra kamp i dag, i allefall til han å være. Han jobber og sliter, gjør det som regel enkelt og greit og har lite balltap. Pattison vet vel at han ikke er noen Laurent Robert som kommer med perfekte innlegg gang på gang (noe Birminghamkampen viste). Derfor vil jeg tro at han ikke valgte å prøve på det i dag, men heller gjøre det enkelt og jobbe som en galeislave når Tottenham hadde ballen. Synes i allefall han fortjener en 6er i dagens kamp.

Selv om Dyer kanskje ikke fikk til allverdens offensivt i dag, imponerte han meg alikevel. Han hadde mange sugende løp hjemover hvor han kom i enorm fart og løp opp motstanderen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #287 på: 15. Jan. 2007, 07:50 »
Veldig enig med Andre S angående både Solano, Pattison og Dyer
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Utrolig
« Svar #288 på: 15. Jan. 2007, 09:28 »
En utrolig kamp!
-Den var jo "ferdig tapt" på forhånd skulle man tro innleggene fra noen forumbrukere i tiden før kampen. Forhåpentligvis gleder de seg litt ekstra over resultatet  :wink: .
Livet er svart/hvitt!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #289 på: 15. Jan. 2007, 11:24 »
Solano kunne ikke ha vært så dårlig, han kom jo på ukens lag hos Sky Sports Solano hadde et par rusk, men var stort sett veldig god etter min mening. Sibbe var nok den største skuffelsen denne kampen, og Milner var ikke så god som han har vært de siste kampene. Femi fikk heller ikke mye til før de fantastiske minuttene som avgjorde kampen. Han slo en dårlig pasning som ble brutt og deretter kom kontringa som førte til 1-0 målet. I stedet for sentringa skulle Femi ha avslutta! Han var jo upressa på midten av 16 meteren. Men gutten begynner å få selvtilliten tilbake. Når han får tuna inn sleggene (høyre og venstre  :lol: ) kan det fort bli 20 mål, i tillegg må han sette de åpenbare som han har bomma på tidligere. Etter å ha sett intervjuet med ham er det forøvrig ingen tvil om at gutten er 22 år, han hadde den koslige barnestemma :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #290 på: 15. Jan. 2007, 11:26 »
Solano kunne ikke ha vært så dårlig, han kom jo på ukens lag hos Sky Sports Solano hadde et par rusk, men var stort sett veldig god etter min mening. Sibbe var nok den største skuffelsen denne kampen, og Milner var ikke så god som han har vært de siste kampene. Femi fikk heller ikke mye til før de fantastiske minuttene som avgjorde kampen. Han slo en dårlig pasning som ble brutt og deretter kom kontringa som førte til 1-0 målet. I stedet for sentringa skulle Femi ha avslutta! Han var jo upressa på midten av 16 meteren. Men gutten begynner å få selvtilliten tilbake. Når han får tuna inn sleggene (høyre og venstre  :lol: ) kan det fort bli 20 mål, i tillegg må han sette de åpenbare som han har bomma på tidligere. Etter å ha sett intervjuet med ham er det forøvrig ingen tvil om at gutten er 22 år, han hadde den koslige barnestemma :D

Martins mål var i følge Sky Sports rundens vakreste.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
100% negativ
« Svar #291 på: 15. Jan. 2007, 12:58 »
Jeg så lenger opp blant innleggene at det var en som hadde lest alle innleggene fra start til ende i denne tråden, og slo fast at det var mye negativitet.
Jeg gjorde det samme, både i denne og et par andre tråder, og blir mildt sagt forundret over hvor negativt fokus enkelte har. Det virker nesten som om disse "noen" håper på mest mulig problemer for NUFC og nyter det i langdrag. Man skal selvfølgelig si meningen sin, men makan til sammenhengende surmuling kan neppe være godt for helsen. Og man kan stå i fare for å bli litt ensporet. Mye tyder på det når man synes å være mer opptatt av å formidle at seieren ikke var fortjent, enn å glede seg over 3 poeng og en fantastisk snuoperasjon. -Nei huff, hva sier jeg: Det var sikkert bare flaks. En snuoperasjon kan jo tillegges litt ære til manageren, og han er jo en klovn m.m.    

OK at NUFC var under hardt press fra Spurs i lengre perioder, men tross i adskillig færre sjanser for Newcastle var "possesion" likt fordelt.
Livet er svart/hvitt!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #292 på: 15. Jan. 2007, 13:59 »
Helt enig Brewcastle, det er alt for mye negativt på forumet. Og jeg har i likhet med deg, flere ganger lurt på om enkelte her inne virkelig ønsker det beste for Newcastle. Alt er jo galt uansett og så ingenting er gjøres rett eller er bra i Newcastle kan det virke som. Må innrømme at jeg temmelig lei all den negative fokusen.

Det som er faktum er at vi tross i ENORME skadeproblemer faktisk er på skuddhold til en topp 6 plassering tilslutt alikevel. Så helt idiot kan ikke Roeder eller laget være. Ting er ikke helt fryd og gammen i Newcastle, men det er sannelig ikke så håpløst som enkelte skal ha det til heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #293 på: 15. Jan. 2007, 14:04 »
Er forsåvidt enig i det dere sier, men mener dere også kritisering av innsatsen til f.eks Pattison i kampen mot Tottenham? Isåfall er jeg helt uenig. Det er ikke så enkelt at når vi vinner så har hele laget vært knallgode og alle som en fortjener ros.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #294 på: 15. Jan. 2007, 15:10 »
100% enig med Brewcastle og Øystein Solbjørg, har irritert meg litt over disse i det siste.

Hvorfor være så negative til alt? Når vi først vinner en kamp er det bare surmuling?

Selvfølgelig skal man ikke tro at hele laget har vært kjempegode og skryte Pattison opp i skyene, men det får være måte på...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #295 på: 15. Jan. 2007, 15:17 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Helt enig Brewcastle, det er alt for mye negativt på forumet. Og jeg har i likhet med deg, flere ganger lurt på om enkelte her inne virkelig ønsker det beste for Newcastle. Alt er jo galt uansett og så ingenting er gjøres rett eller er bra i Newcastle kan det virke som. Må innrømme at jeg temmelig lei all den negative fokusen.

Det som er faktum er at vi tross i ENORME skadeproblemer faktisk er på skuddhold til en topp 6 plassering tilslutt alikevel. Så helt idiot kan ikke Roeder eller laget være. Ting er ikke helt fryd og gammen i Newcastle, men det er sannelig ikke så håpløst som enkelte skal ha det til heller.

Nå får desverre ikke jeg sett så mange kamper som jeg hadde håpet, så ingen ekspert her - prøver meg allikevel.
Vi hadde vel alle tro på en høyere plassering på tabellen enn nr 11 - så langt.. Men som sant sies, med lag-oppstillingene vi har stilt med i det siste, er det ikke dårlig og ha karret til seg såpass med poeng som vi har gjort.

Jeg er positiv til vårsesongen, og tror at skadehelvete blir bedre, 1-2 nye spillere blir kjøpt/lånt i Januar, og gutta fortsetter innsatsen - som forøvrig er helt vill for tiden.
Så NUFC -S.UTD på pub med en local, og herregud så flau jeg ble. Ille nok og tape kampen i seg selv, men måten vi gjorde det på - gå du hjem...

Den spiriten vi har i laget nå er intet mindre enn fantastisk, og med en litt forberedet startoppstilling, først og fremst i bakre ledd, kan det bli Europacupkvalik av dette her!!!

Var viktige poeng igår, og neste 3 er hjemme, skal videre i cupen og ta 6 poeng i serien. Har faktisk stor tro på dette!!

Ø.L, som gjerne ser at fler opptrer mer positive etter gårsdagen.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #296 på: 15. Jan. 2007, 15:58 »
Er enkelte folk som aldri blir fornøyd her, det har jeg lest i år snart. Skulle bare likt å sett dem hvordan de selv hadde klart å takle Premie Leauge nivået. Hvordan det egentlig er å spille fotball. Er ikke like enkelt som det ser ut. Og eablerte spillere klarer presset, de tar så goodd tid, klarer å holde på ballen, gjør det enkelt og orienterer seg før de får ballen. Men stakkars unggutter !! De lærer ikke alt på noen få kamper her og der. Det de har gjort foreløbig, Pattison,edgard, Huntington, ramage, nzoggy,milner,og taylor er strålende !!!

Og må bare si at HUNTINGTON, HAN, kommer til å bli speller. Tro meg når jeg sier det, bedre enn taylor og ramage. Ser at den gutten har selvtillitt.
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #297 på: 15. Jan. 2007, 16:03 »
Er enkelte folk som aldri blir fornøyd her, det har jeg lest i 1 år snart. Skulle bare likt å sett dem hvordan de selv hadde klart å takle Premie Leauge nivået. Hvordan det egentlig er å spille fotball. Er ikke like enkelt som det ser ut. Og etablerte spillere klarer presset og leverer gode kamper, de tar seg så goodd tid, klarer å holde på ballen, gjør det enkelt og orienterer seg før de får ballen. Men stakkars unggutter !! De lærer ikke alt på noen få kamper her og der, de variere fra kamp til kamp. Det de har gjort foreløbig, Pattison,edgard, Huntington, ramage, nzoggy,milner,og taylor er strålende !!!

Og må bare si at HUNTINGTON, HAN, kommer til å bli speller. Tro meg når jeg sier det, bedre enn taylor og ramage. Ser at den gutten har selvtillitt.
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #298 på: 15. Jan. 2007, 16:03 »
Er enkelte folk som aldri blir fornøyd her, det har jeg lest i år snart. Skulle bare likt å sett dem hvordan de selv hadde klart å takle Premie Leauge nivået. Hvordan det egentlig er å spille fotball. Er ikke like enkelt som det ser ut. Og eablerte spillere klarer presset, de tar så goodd tid, klarer å holde på ballen, gjør det enkelt og orienterer seg før de får ballen. Men stakkars unggutter !! De lærer ikke alt på noen få kamper her og der. Det de har gjort foreløbig, Pattison,edgard, Huntington, ramage, nzoggy,milner,og taylor er strålende !!!

ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #299 på: 15. Jan. 2007, 16:03 »

ax