20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #255 på: 14. Jan. 2007, 20:17 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "VepsoO"
Alftor strenge mot Pattison her synes jeg.

Det var klart at han hadde fått beskjed av Roeder om å ligge veldig inn mot banen, slik at vi fikk en skjev midtbanefirer. Gud vet hvorfor, men han hadde fått beskjed om det (Ihvertfall så det sånn ut).

Newcastle konsentrerer også angrepet på høyresiden, naturlig nok fordi Milner har bedre forutsetninger for å lykkes som ving i denne kampen.
Synes Pattison gjorde en ålreit kamp, i tillegg til at han var nære et mål. Av meg får han en 6'er

Da lurer jeg på hva han skal gjøre for å spille en dårlig kamp. Det eneste han bidro med var headingen som gikk utenfor.

Så du påstår altså at han står stille og ikke gjøre noen ting de resterende 89 minuttene og 55 sekundene?
Selvfølgelig gjør du ikke det, men jeg velger å se litt lenger enn bare de hendelsene som blir vist i reprise.
Mot Birmingham var pasningskvaliteten til Pattison forferdelig, men i dag gjorde han det enkelt og traff da han skulle. Han jobber i tillegg bra og tar i tak sentralt i banen også. Offensivt bidrar han ikke med mye, men det var heller ikke å forvente.
Virker som om mange er negative til Pattison i utgangspunktet og at mange hadde bestemt seg for at Pattison suger uansett hvordan han spiller i dag. Jeg synes derimot det er flott at unggutta får muligheten, og da det ender med seier er det alle tiders. Jeg vil selvfølgelig heller se Duff på venstre kanten snart, men innen den tid synes jeg vi skal verdsette den jobben Pattison og de andre unggutta gjør istedenfor å bare klage og forhåndsdømme dem !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #256 på: 14. Jan. 2007, 20:26 »
Synes ikke Pattison var så dårlig i dag. Ikke noe dårligere enn Milner og Dyer...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #257 på: 14. Jan. 2007, 20:36 »
Så du påstår altså at han står stille og ikke gjøre noen ting de resterende 89 minuttene og 55 sekundene?
Selvfølgelig gjør du ikke det, men jeg velger å se litt lenger enn bare de hendelsene som blir vist i reprise.
Mot Birmingham var pasningskvaliteten til Pattison forferdelig, men i dag gjorde han det enkelt og traff da han skulle. Han jobber i tillegg bra og tar i tak sentralt i banen også. Offensivt bidrar han ikke med mye, men det var heller ikke å forvente.
Virker som om mange er negative til Pattison i utgangspunktet og at mange hadde bestemt seg for at Pattison suger uansett hvordan han spiller i dag. Jeg synes derimot det er flott at unggutta får muligheten, og da det ender med seier er det alle tiders. Jeg vil selvfølgelig heller se Duff på venstre kanten snart, men innen den tid synes jeg vi skal verdsette den jobben Pattison og de andre unggutta gjør istedenfor å bare klage og forhåndsdømme dem !

Innsats, innsats, innsats. Det holder ikke! Da kunne vi kjøpt inn Haile Gebreselassi og latt han løpe akkurat som Pattison - som ei hodeløs høns. Jeg mener selv at jeg ikke forhåndsdømmer han, og har gitt han flere sjanser hvor han alltid unnlater å imponere. Jeg ville mye heller ha sett Alan O`Brien på venstrekanten, men det slapp vi nok en gang.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #258 på: 14. Jan. 2007, 20:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Mine karakterer:

Given 8
Ramage 6
Taylor 6
Hunt 6
Solano 8
Butt 7,5
Milner 7
Dyer 6
Pattison 4
Martins 8
Sibierski 6

Jeg er egentlig helt enig med den her. Kan hende jeg kunne vippet Butt opp på en 8'er. Men med tanke på en middels første omgang og et unødvendig gult kort er det greit med 7,5:)

Jeg er mektig imponert over statistikken til Martins nå!

10 mål og 6 assists er over all forventning! :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #259 på: 14. Jan. 2007, 20:41 »
Pattison var god idag. Vant dueller, taklet, jobbet mye og gjorde det enkelt med pasningene.
Synes det var verre med Solano i 1. omgang. Den mest rutinerte karen i forsvaret sto gang på gang feilplassert. 1-0 målet er det uten tvil Solano som har mest skyld i. Passiv og feiplassert var han ved den anledningen. Men han spilte seg brukbart opp i andre omgang, og hadde en viktig blokkering innenfor 5 meteren da Tottenham presset på som mest.
Men Given, Taylor, Butt og Martins var helt i en egen klasse for oss idag! Eksepsjonelle var de!!!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #260 på: 14. Jan. 2007, 20:43 »
Synst det er uffateleg deilig å lese nokon av kommentarane til desse spurs
Sitat
supporterane. Fleste er ofte veldeg store i kjeften.

Tottenhamsvenner.no

Sitat
Det er faen meg på trynet... Vi spiller egentlig en jævli bra kamp mesteparten av tiden, men alikvel klarer vi faen meg å la Newcastlefittene slippe til å score målene de trenger..............

Sitat
stygg han, huntington

Sitat
Faen dette er vondt... Dette er så jævlig vondt!!!!

Og her har vi ein real godbit!

Med flaks i dag skulle me vunnet 8-1. Med normal uttelling i dag skulle me vunnet 6-2. Med uflaks skulle me vunnet 4-3. Men å tape 3-2? Skjønner ingenting her... I dag valgt Jol ut det rett laget, han gjorde dei rette byttene, men alikavell går me på verdens værste tap. Laget var stort sett fantastiske i dag, men i perioder så er me heilt vekke! Kanskje det mangler ein sjef? Ein som ikkje lar noken slappe av ett sekund. Som eg sa etter Cardiff kampen. Eg har ikkje peiling på kor utskiftningene bør komme, men det må inn ein SJEF! Om han spiller spiss, venstreback, manager, ass. manager, styreformann eller banemann driter eg i, så lenge han får laget til å yte 100%. Løysningen kan vær å få inn King igjen etter skade, men i tilfelle har me ett stort problem, da han aldri holder ein heil sesong.

Noko av det latterligaste eg har hørt på lenge :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #261 på: 14. Jan. 2007, 20:47 »
Sitat fra: "Frode"
Pattison var god idag. Vant dueller, taklet, jobbet mye og gjorde det enkelt med pasningene.

Vi skal ikke kline til og gi Pattison banens bestemannspris?

Verken Milner eller Dyer hadde noen god kamp, men allikevel var de milevis bedre enn nevnte Pattison. Milner hadde noen gode innlegg, Pattison hadde vel ingen? Ikke som jeg fikk med meg i hvertfall.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #262 på: 14. Jan. 2007, 20:49 »
Sitat

Nok en gang setter du ting på spissen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #263 på: 14. Jan. 2007, 20:53 »
Sitat

Nok en gang setter du ting på spissen

Nok en gang. Da kan du kanskje komme opp med et par eksempler, da?

Jeg kan ikke skjønne hva Frode mener når han sier at Solanos førsteomgang var verre enn Pattisons?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #264 på: 14. Jan. 2007, 20:59 »
Beklager dårlig formulering av meg, men jeg skal ikke dra dette over til en diskusjon hvorvidt Eivind1 setter ting på spissen, derimot fortsetter jeg angående Pattison.

Ingen sier at Pattison var hverkan 1. omgangs, eller kampens beste spiller. Men alle kunne vel se at Pattison lå veldig sentralt i banen idag, og da er det ikke rart han ikke kommer til innlegg. Han kommer sentralt inn i banen når vi forsvarer oss, og det skal sies at det er ikke så lett å komme seg ut på kanten igjen når vi vinner ballen, for da ble den i 90% av tilfellene måket opp mot Martins eller Sibierski som ganske mange tilfeller ikke klarte å beholde ballen. Det var veldig få ganger vi klarte å få til etablert angrepsfotball.

Jeg mener ikke at Pattison er en kjempe fotballspiller, ei heller et kjempetalent, men jeg verdsetter den prestasjonen Pattison gjør i dag, og jeg synes ikke han var noe dårligere eller bedre og fortjener ikke noe mindre på børsen enn hverken Huntington, Milner, Ramage ihvertfall.

Uansett jeg håper Duff snart er tilbake

djmattis

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #265 på: 14. Jan. 2007, 21:21 »
pattison var god i dag, martins var konge, butt var herremester!!!
konsentrer dere om seiren folkens og drit i krangel!!!
:D:D:D:D:D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #266 på: 14. Jan. 2007, 21:50 »
men over til noe annet...
Noen som veit hvorfor Capo Parker ikke spilte i dag?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #267 på: 14. Jan. 2007, 21:53 »
tror jeg fant det på physioroom.com nå...er visst ute til rundt 17 januar med en "stomach strain", altså en strekk i mageregionen..
og dessuten eier vi på skadetabellen!! nærmeste utfordrer til Newcastles 11 skader er Fulham med pinglete 8 ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #268 på: 14. Jan. 2007, 21:53 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
men over til noe annet...
Noen som veit hvorfor Capo Parker ikke spilte i dag?

Og Emre? Jeg så kampen på pøbben, og hørte ikke noen grunn.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #269 på: 14. Jan. 2007, 21:56 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
tror jeg fant det på physioroom.com nå...er visst ute til rundt 17 januar med en "stomach strain", altså en strekk i mageregionen..
og dessuten eier vi på skadetabellen!! nærmeste utfordrer til Newcastles 11 skader er Fulham med pinglete 8 ;)

Fikk latterutbrudd av det innlegget her. :lol: