20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« på: 07. Jan. 2007, 11:13 »
Viktig kamp for at vi i det hele tatt skal ha noe å kjempe for i premier leaue i år... Klarer Newcastle 3 poeng her så er det gode muligheter for at vi klatrer et par plasser på tabellen :!:
ayls kongen i forsvaret

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #1 på: 07. Jan. 2007, 11:23 »
Blir nervøs når jeg tenker på denne kampen. Vi vinner sjelden borte, og at vi skulle klare det mot hjemmesterke og formsterke Tottenham, tror jeg bare blir med håpet.

Men uavgjort kanskje. Der er det stor sjanse.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #2 på: 07. Jan. 2007, 11:45 »
Denne blir tøff. Vinner vi her skal jeg virkelig hoppe i taket. Nøkkelen ligger i forsvaret vårt.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tottenham-Newcastle
« Svar #3 på: 07. Jan. 2007, 19:18 »
Tottenham borte vil jeg si må være topp-5 når vi snakker om de vanskeligste bortekampene. Først og fremst fordi Tottenham er et veldig godt lag, men også fordi vi generelt er dårlig på bortebane og kanskje spesielt mot Tottenham. Personlig kan jeg ikke huske sist vi vant på White Hart Lane.

Vi sliter normalt med veldig mange skader, det er nesten unødvendig å nevne. Mens de i andre klubber spør foran kampene; "er det noen skader?", må vi i Newcastle spørre; "er det noen som er friske?". Da blir det ikke lett å etablere seg i toppen, men vi har en brukbar stall så det skal ikke by på alt for mange problemer.

Vi var uheldige mot B'ham i FA-cupen, og slapp inn rett før slutt. Det skal ikke skje når vi spiller med èn spiller mer.

Mot Tottenham forventer jeg at vi fortsetter den gode kjempingen vi viste til gangs mot Man Utd. Er vi effektive foran mål kan det fort hende at vi tar med oss tre poeng tilbake til nord-øst England. Given og Martins blir to nøkkelspillere i denne kampen (som vanlig).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #4 på: 08. Jan. 2007, 11:12 »
Dette blir en vanskelig kamp. Noen som vet om Duff kan være tilbake etter at Roeder håpløst brukte han 3-4 uker for tidlig?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #5 på: 08. Jan. 2007, 13:54 »
Eg gruer meg til denne kampen, er så mange skader på laget, og eg trur spelerene fekk seg ein knekk etter Birmingham-kampen. Får håpe den knekken motivere til mer innsats mot Tottenham
Newcastlesupporter siden 1992

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #6 på: 08. Jan. 2007, 15:41 »
Dette er rett og slett et garantert tap, spørsmålet er bare hvor mye?

Er det noen som har en oppdatert skadeliste, eller må vi stille med samme dritten denne gangen også? Begynner å bli på tide at disse skadde spillerne blir friske igjen, er jo ikke akkurat som de har amputert beina sine ellerno?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #7 på: 08. Jan. 2007, 16:07 »
herregud hvor negative enkelte er...blir oppgitt...Tottenham banker vi! klarte bare uavgjort mot Chopra & Co...dette går veien..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Ikke opplagt tap...
« Svar #8 på: 08. Jan. 2007, 17:09 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
herregud hvor negative enkelte er...blir oppgitt...Tottenham banker vi! klarte bare uavgjort mot Chopra & Co...dette går veien..
Enig med deg. Her åpner vi året med å spille 2-2 (OK, hjemme) mot ManUtd som har vært suverene. At det bare ble 2-2 mot Birmingham var en skuffelse, men jeg sier som Roar Stokke: I FA-cupen blir divisjonsforskjellen(e) visket ut når lagene møtes.
Borte mot Tottenham er langt fra noe opplagt tap.
Livet er svart/hvitt!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #9 på: 08. Jan. 2007, 20:15 »
Lett vinner vi denne. Tottenham er overvurdert til de grader.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #10 på: 09. Jan. 2007, 15:31 »
Skal vi vinne mot Tottenham borte er det i allefall noe vi må gjøre.

1. Prøve å holde Berbatov og Defoe i sjakk.
    2. Tørre å angripe.

Det er ikke umulig å slå dette laget etter min mening.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #11 på: 09. Jan. 2007, 18:59 »
En djevelsk vanskelig kamp. Tottenham med 8 seire, 1 uavgjort og 2 tap hjemme. Har ALLTID vært et HJEMMELAG. Vi står med 2 seire, 2 uavgjorte og 7 TAP borte så langt denne sesongen. Men vi trenger alle 3 poenga i denne kampen, hvis ikke er jeg redd for lagene som kommer bak oss. Og jeg synes det er på tide med en seier borte igjen. Det er lenge siden Martins har puttet et mål for oss nå. Så jeg håper på mål fra fra han i denne. Ellers spiller jo Dyer bra for tiden og Taylor er jo bare helt KONGE!!! La oss nå være litt opptimistiske, for Tottenham har ikke overprestert de heller denne sesongen. Dette skal være fult mulig for oss. Og med seier her, får vi god kontakt med lagene over oss. Så NÅ skal vi FAEN meg ha en seier igjen!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #12 på: 09. Jan. 2007, 19:43 »
Ingen problemer med å være optimist før denne kampen. Skader skal vi selvfølgelig heve oss over å bekymre oss for :wink: . -Laget har vist at det kan. Ved 2-2 mot ManUtd var vi i startgropa på snuoperasjonen som skal gi oss 7-milssteg oppover tabellen etterhvert (kampen mot Birmingham var cup, og "cup er cup"). Jeg har på følelsen av at dette kan bli en kamp hvor Martins kan blomstre igjen, men da må ballen gå raskere gjennom midtbaneleddet enn man har hatt tendens til. I så fall ser jeg for meg noen herlige løp av både Dyer og Martins.
Livet er svart/hvitt!

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #13 på: 09. Jan. 2007, 20:45 »
Føler det at noen her er veldig negative... Tottenham er ikke et sååååå godt lag. Newcastle kommer selvfølgelig til å knuse dem :wink:  
Hvis forsvaret sitter så blir dette her seier :!:
ayls kongen i forsvaret

djmattis

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #14 på: 10. Jan. 2007, 01:53 »
spillte ikke de 0-0 mot cardiff i uka?
tottenham er ulovlig oppskrytt.
seier er et must her