20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #30 på: 13. Jan. 2007, 13:24 »
Laget vi stiller med på søndag kan være det beste på lang tid:

Given
Solano - Taylor - Ramage - Huntington
Milner - Parker - Butt - Emre
Martins - Dyer

Benk : Sibbe, Butt, Edgar, Pattison og Krul

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #31 på: 13. Jan. 2007, 15:12 »
Sitat fra: "EivindI"

Given
Martins - Dyer

Ser ikke værst ut det der nei. Selv om Butt har hatt en stor sesong så langt, tror jeg han vil slite med å være på benken og banen samtidig.. :wink:

Kjenner ikke statusen til ung-gutta i detalj, men Huntington er i utgangspunktet prioritert foran Edgar? Ellers får vi håpe Ramage kommer sterkt tilbake imorgen! Vinner vi denne, kan jeg mobbe en gjeng kompisser i lange tider, med 2 seiere iår, hadde vært glitrende!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #32 på: 14. Jan. 2007, 12:42 »
Sitat fra: "Ø.L"
Sitat fra: "EivindI"

Given
Martins - Dyer

Ser ikke værst ut det der nei. Selv om Butt har hatt en stor sesong så langt, tror jeg han vil slite med å være på benken og banen samtidig.. :wink:

Det stilles høye krav til Butt da ja må jeg si... ;)

Er Ramage erklært spilledyktig, eller gambler Roeder med spillere igjen? Ser iallfall ut som vi kan klare å stille et sterkt lag idag, men det er en tøff nøtt som venter oss også. Og jeg tror vi skal være bra fornøyd med ett poeng her. Det er selvfølgelig ikke umulig å vinne på WHL, men det er vanskelig. Men det blir spennende å følge kampen på TV i ettermiddag, så får vi bare krysse det vi kan og håpe på det beste. Regner med deg der foran dette oppgjøret Geordie Olav ;)

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #33 på: 14. Jan. 2007, 13:08 »
--------Given------
Solano-Kong Taylor-Huntington-Edgar
-----Parker-Butt-Emre-----------
Dyer------------------------Milner-
-------Martins----------------

/

-----Given-------
Nobby-Kongen-Hunty-Edgar
Milner-Butt-Parker-Emre-
-----Dyer-Martins----

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #34 på: 14. Jan. 2007, 13:11 »
Går for den øverste startoppstillingen din Noreng.
Tror det blir viktig å være kompakte på midten samtidig som Milner med sin løpskapasitet bør spille på siden til Edgar for å hjelpe til mest mulig defensivt mot Lennon (hvis han spiller)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tottenham-Newcastle
« Svar #35 på: 14. Jan. 2007, 14:01 »
Forrige sesong kamp på WHL var sesongens verste sett med Newcastle-øyne. Vi tapte 2-0, og Owen ble laaaangtidsskadet.
Jeg vil nesten si meg fornøyd om vi unngår skader i dag. Jeg vil heller tape 2-0, enn å vinne 2-0 og se Martins bli langtidsskadd. Vi kommer til å tjene inn de poengene senere likevel. Men sånn går det uansett ikke an å tenke.

Blir nok en spennende kamp dette her. Håper ikke dommeren blir avgjørende. Kan vippe begge veier, men helst i Newcastle's favør  :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #36 på: 14. Jan. 2007, 14:12 »
Sitat fra: "NUFCern"
Forrige sesong kamp på WHL var sesongens verste sett med Newcastle-øyne. Vi tapte 2-0, og Owen ble laaaangtidsskadet.
Jeg vil nesten si meg fornøyd om vi unngår skader i dag. Jeg vil heller tape 2-0, enn å vinne 2-0 og se Martins bli langtidsskadd. Vi kommer til å tjene inn de poengene senere likevel. Men sånn går det uansett ikke an å tenke.

Blir nok en spennende kamp dette her. Håper ikke dommeren blir avgjørende. Kan vippe begge veier, men helst i Newcastle's favør  :P

Hehe, tenk om vi BÅDE hadde klart å vinne OG unngå flere skader. Hadde nesten vært 6 poeng det... ;)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #37 på: 14. Jan. 2007, 14:19 »
Skal trønderne på Kings Cross å se kampen eller? Tror jeg ender opp der med en Tottenham-kompis.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #38 på: 14. Jan. 2007, 15:14 »
Har sittet å lest litt på Tottenham sitt supporterforum nå, der er det kun 1 som hinter til U. Resten er skråsikre på seier i dag!;) Blir en svært spennende kamp i dag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #39 på: 14. Jan. 2007, 15:25 »
Sitat fra: "kesse"
Har sittet å lest litt på Tottenham sitt supporterforum nå, der er det kun 1 som hinter til U. Resten er skråsikre på seier i dag!;) Blir en svært spennende kamp i dag.

Haha, jævla tottenhamfans! Vent og se!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #40 på: 14. Jan. 2007, 15:26 »
en av de vanskeligste kampane i sesongen dette. Tipper 2-2 , selv om jeg har en uggen følelse.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #41 på: 14. Jan. 2007, 16:41 »
Off, nå er jeg spent, og ganske forbanna, får ikke fulgt med på matchen, eksamner imorgen og hele uka.. Laget ser jo sterkt ut, håper på mange brudd i midtbaneleddet og full fart med Dyer, Martins og Milner fremover. Dette laget skal score mål i enhver kamp, så får vi se om vi klarer og passe på Lennon, Keane, Defoe og Berbatov.

Kom igjen NUFC og lykke til alle mann!!!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #42 på: 14. Jan. 2007, 16:43 »
Given
Solano-Ramage-Taylor-Huntington
Dyer-Butt-Pattison-Milner
Sib-Oba
Subs: Harper, Edgar, O'Brien, Carroll, Troisi.

Spurs: Robinson, Chimbonda, YP Lee, Dawson, Davenport, Lennon, Huddlestone, Tainio, Malbranque, Berbatov, Defoe. Subs: Cerny, Gardner, Zokora, Ghaly, Keane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #43 på: 14. Jan. 2007, 16:51 »
faen meg lei av å se at det skal alltid mangle 2 spillere som EGENTLIG skal starte, ikke en gang er på BENKEN "! !!!
ax

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #44 på: 14. Jan. 2007, 16:53 »
så jævli deilig at pattison starter da??? jævli god !
lt;3 Newcastle <3