20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #180 på: 01. Jan. 2007, 20:12 »
Sitat fra: "Asbjørn"
2-2 Slutt. Synd vi ikke går for 3-2 på slutten.

Var det 1500 du satset?

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #181 på: 01. Jan. 2007, 20:13 »
YEEES!!!

Gratulerer folkens, detta var mer enn en halv seier slik situasjonen er for tida!
Og det skader ikke å ødelegge litt for man utd heller....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #182 på: 01. Jan. 2007, 20:13 »
Sitat fra: "Lerbakk"
2-2 Slutt. Synd vi ikke går for 3-2 på slutten.

Var det 1500 du satset?

Jepp, halvparten av det jeg vant på lørdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #183 på: 01. Jan. 2007, 20:14 »
Satsa du 1500 på 3-2 seier til Newcastle?
Newcastlesupporter siden 1992

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #184 på: 01. Jan. 2007, 20:15 »
Faens Robbie Styles. Solano skulle hatt minst ett rødt kort. Ronaldo ble klippa ned gang på gang, men ikke hellvete om den svettpeisen ga noe kort. I tilleg klarer han å gi Newcastle frispark på ALT. I tilleg fikk Given bruke over ETT minutt på å få ut ballen på overtid. Vanligvis skal det ta 10 sekunder. En av Premier Leagues beste dommere langt inn i ræva på Karl den 12.

To griseflaks mål i andre omgang gjør dette likt. Synd vi ikke avgjør, men tre redninger på streken og et stolpeskudd kan man ikke vinne.

Takk for en god kamp, som Manchester United fortjente seieren i. 23-8 i målsjanser.
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #185 på: 01. Jan. 2007, 20:15 »
Sitat fra: "vannvakten"
Satsa du 1500 på 3-2 seier til Newcastle?

Finnes da grenser til galskap.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #186 på: 01. Jan. 2007, 20:15 »
blir fort penger av det...:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #187 på: 01. Jan. 2007, 20:15 »
Sitat fra: "Sinilio"
Faens Robbie Styles. Solano skulle hatt minst ett rødt kort. Ronaldo ble klippa ned gang på gang, men ikke hellvete om den svettpeisen ga noe kort. I tilleg klarer han å gi Newcastle frispark på ALT. I tilleg fikk Given bruke over ETT minutt på å få ut ballen på overtid. Vanligvis skal det ta 10 sekunder. En av Premier Leagues beste dommere langt inn i ræva på Karl den 12.

To griseflaks mål i andre omgang gjør dette likt. Synd vi ikke avgjør, men tre redninger på streken og et stolpeskudd kan man ikke vinne.

Takk for en god kamp, som Manchester United fortjente seieren i. 23-8 i målsjanser.

Gratulerer med 1 poeng,

Noreng

• Gjest
Newcastle-Man Utd
« Svar #188 på: 01. Jan. 2007, 20:16 »
bra kamp av gutta. Litt småpirk å rette på. Nå kan vi la skadene gro litt, nå som vi har litt mer fri. Også kan vi bruke litt mer junior-spillere mot Birmingham:

---------Krul----------
Solano-Tayls-Huntington-Edgar
Milner-Parker-Pattison-O`Brian
-----Caroll-Martins/Sibbe---

Martins/Sibbe = Ettersom hvilken type Caroll er (liten og rask/Stor og sterk)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #189 på: 01. Jan. 2007, 20:17 »

Griseflaks ? Hvis du sikter til Edgars mål, så vet du ikke hva flaks er gutten min. Mens, på den annen side, der Scholes lucker, ved å skyte gjennom beina på 2 nufc spillere, det er flaks. Edgars mål ligger nok heller i kategorien perler.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
Newcastle-Man Utd
« Svar #190 på: 01. Jan. 2007, 20:18 »

Gratulerer med 1 poeng,

Faen, vi mista 2 poeng mot det drittlaget på hjemmebane. Nå tenker jeg Man Utd er fornøyd med 1 poeng. Mot alle odds

Hehe:P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #191 på: 01. Jan. 2007, 20:20 »
2-2 er et bra resultat med tanke på at vi spilte mot Manutd. To flotte scoringer, og jeg er glad på Edgars vegne. Han virker som en spiller som gir alt, og han så utrolig glad ut. Det gjorde også meg utrolig glad.

:)

Tottenham borte i PL er vel neste? DE SKAL KNUSES IGJEN!

Noreng

• Gjest
Newcastle-Man Utd
« Svar #192 på: 01. Jan. 2007, 20:21 »
Sitat fra: "geordie-olav"
2-2 er et bra resultat med tanke på at vi spilte mot Manutd. To flotte scoringer, og jeg er glad på Edgars vegne. Han virker som en spiller som gir alt, og han så utrolig glad ut. Det gjorde også meg utrolig glad.

:)

Tottenham borte i PL er vel neste? DE SKAL KNUSES IGJEN!

Birmingham først

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #193 på: 01. Jan. 2007, 20:22 »
Sitat fra: "Fredrik"
Griseflaks ? Hvis du sikter til Edgars mål, så vet du ikke hva flaks er gutten min. Mens, på den annen side, der Scholes lucker, ved å skyte gjennom beina på 2 nufc spillere, det er flaks. Edgars mål ligger nok heller i kategorien perler.

Du, nr. 16 på Newcaslte heter Milner, og hans mål var ei perle. Edgars mål var griseflaks da han treffer Scholes så den skifter retning. Scholsey sitt mål sa jeg faktisk at det var flaks.
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #194 på: 01. Jan. 2007, 20:23 »
De gjenstående kampene i januar:

Lør     
06.01
B Birmingham    
-
Lør    
13.01