20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #345 på: 04. Des. 2011, 12:11 »
Er litt hardt å kritisere han for å være dårlig til å ta straffer, og det tyder vel også på hvor fornøyde vi er med han også :) Men jeg enig i at han bør gjøre en jobb når det gjelder straffespark. Virker jævla halvhjertet det han driver på med. Irriterer meg at han bare ble stående på straffa til Balotelli i går, nøyaktig det samme gjorde han mot Anelka på brua for et år siden.

Synes vi har fått ufattelig mange straffer imot siden vi kom tilbake til Premier League i fjor. Krul har stått i mål på flere av de(vil tippe bortimot 10stk), og ikke reddet en eneste. Går man 100% etter hver eneste straffe og gjør en jobb på forhånd av kampen så man har en ide om hva straffeskytteren vil gjøre, så klarer man som oftest å redde ett straffespark på 10 forsøk. Han går også veldig ofte feil vei, blant annet mot sine landsmenn Kuyt og Van der Vaart som han burde kjent ekstra godt ;)

Har vi fått mer enn 10 straffer imot denne sesongen, eller kan vi si at han klarer denne statistikken nå?  :)

Litt flaks at han slår den i stolpen igår, men hadde ikke Krul vært borti den, så hadde den gått inn, så redning er det.

Det med at han går 100% etter hver eneste straffe er vel foreløpig litt vanskelig å forsvare, men allikevel, for en keeper vi har nå!

Juma

• Gjest
« Svar #346 på: 04. Des. 2011, 13:13 »
Tottenham skal visstnok se på Krul som erstatter for Friedel!

Back of Bitches!!!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 04. Des. 2011, 13:16 »
Se forrige side.  :wink:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 04. Des. 2011, 13:29 »
Er litt hardt å kritisere han for å være dårlig til å ta straffer, og det tyder vel også på hvor fornøyde vi er med han også :) Men jeg enig i at han bør gjøre en jobb når det gjelder straffespark. Virker jævla halvhjertet det han driver på med. Irriterer meg at han bare ble stående på straffa til Balotelli i går, nøyaktig det samme gjorde han mot Anelka på brua for et år siden.

Synes vi har fått ufattelig mange straffer imot siden vi kom tilbake til Premier League i fjor. Krul har stått i mål på flere av de(vil tippe bortimot 10stk), og ikke reddet en eneste. Går man 100% etter hver eneste straffe og gjør en jobb på forhånd av kampen så man har en ide om hva straffeskytteren vil gjøre, så klarer man som oftest å redde ett straffespark på 10 forsøk. Han går også veldig ofte feil vei, blant annet mot sine landsmenn Kuyt og Van der Vaart som han burde kjent ekstra godt ;)

Har vi fått mer enn 10 straffer imot denne sesongen, eller kan vi si at han klarer denne statistikken nå?  :)

Litt flaks at han slår den i stolpen igår, men hadde ikke Krul vært borti den, så hadde den gått inn, så redning er det.

Det med at han går 100% etter hver eneste straffe er vel foreløpig litt vanskelig å forsvare, men allikevel, for en keeper vi har nå!

Les hva jeg skriver!

Fin redning i går, og det var viktig for han å få den første strafferedningen!

Fantastisk keeper, i går var han ufattelig god og det har han forsåvidt vært hele sesongen. Jeg hadde trua på at han skulle gjøre en god sesong, men at han skulle være ligaens beste keeper etter at 1/3 av sesongen var spilt er utrolig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 04. Des. 2011, 13:45 »
Slapp av. Presiserer bare at nå har han den ene strafferedningen til nå som gjør at han har levert bra på det området også denne høsten.

Ellers, Sod off Happy Harry!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #350 på: 15. Des. 2011, 12:03 »
Tim Krul ønsker å bli værende i Newcastle :)
Klassekeeper som garantert kommer til å bli Nederlands nr.1 før eller siden ;)

Link: http://www.teamtalk.com/newcastle-united/7378589/Krul-eyeing-extended-Toon-stay

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 11. Jan. 2012, 15:01 »
Newcastle has set a £15 mp price tag on Holland international Tim Krul, while Sammy Ameobi will be out for months.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 11. Jan. 2012, 15:25 »
Newcastle has set a £15 mp price tag on Holland international Tim Krul, while Sammy Ameobi will be out for months.

Hvor har du det fra?
Legg gjerne til en link.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 11. Jan. 2012, 16:32 »
Står flere steder på nettet. Bla. her:

http://www.newsandstar.co.uk/carlisle-united/latest/newcastle-put-15m-price-tag-on-ex-carlisle-utd-loan-keeper-tim-krul-1.913793?referrerPath=thelist/

NEWCASTLE PUT £15M PRICE TAG ON EX-CARLISLE UTD LOAN KEEPER TIM KRUL

Former Carlisle United loan star Tim Krul is a big-money transfer window target for Chelsea and Tottenham, according to reports.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 11. Jan. 2012, 16:37 »
Helvete heller. Scum betalte vel nærmere £20 mill for De Gea. Krul virker mye bedre. £35 mill minst   :ler:!!!!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 11. Jan. 2012, 16:48 »
Hadde det vært opp til meg, hadde jeg sagt nei til £70M for Timmy!!!
Same old Shearer, always scoring!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 11. Jan. 2012, 17:46 »
Nekter å tro at vi selger han for "bare" 15m pund. Komplett keeper som er uerstattelig for oss. Med en middelmådig keeper som Steve Harper så ser jeg for meg at vi hadde hatt 10 poeng mindre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 11. Jan. 2012, 20:11 »
Virker litt rart at klubben setter prislappen til £15mill, for å "skremme" vekk interesserte klubber :P Som Thomas påpeker, så betalte jo scum £20mill for De Gea!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 11. Jan. 2012, 21:09 »
15 mill for Krul tror eg ville vert nok for Ashley. Tror og eg ville akseptert et salg ved en slik sum

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 11. Jan. 2012, 21:22 »
15 mill for Krul tror eg ville vert nok for Ashley. Tror og eg ville akseptert et salg ved en slik sum

Slik at MA kan putte £15M i lomma og vi henter en keeper fra Carlisle United til £50.000? Nei takk.
Same old Shearer, always scoring!