20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #270 på: 04. Okt. 2011, 13:58 »
Forøvrig humor at de har peiling på resultater:

Sitat fra: TV2.sporten
Newcastle-keeper Tim Krul var en av de viktigste årsakene til at The Magpies rodde i land en 2-0-seier over Wolves i helgen.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 04. Okt. 2011, 14:11 »
Jupp. Påpekte akkurat det samme på siden der jeg fant linken.
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 04. Okt. 2011, 15:47 »
Siden Stekelenburg er skadet får nok Krul stå i mål i de siste EM kvalikk kampene.

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #273 på: 04. Okt. 2011, 17:08 »
ja ser for meg at han er foran Michel Worm i hvert fall.. hadde vært kjekt for han om han hadde fått noe landslags erfaring:) eneste minuset må være at flere storklubber for øynene opp for han, og kommer det da et bra bud på han, forsvinner han fort ut dørene kjenner jeg MA rett..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #274 på: 04. Okt. 2011, 19:03 »
Nåja, nå skal vi ikke svartmale fanden helt på veggen her
( hadde dere noengang trodd at jeg skulle skrive det Hughy/christian/inspector  ;D)

Jeg kan ikke se at noen av topp-klubbene i england skulle behøve han, da blir det evnt ut på kontinentet. Jeg vet ikke helt om det er et reelt steg opp for Tim. Det kan naturligvis bli et spørsmål om lønn, tviler på at han er på så mye hos oss...

Tror faktisk ikke MA er så tjukk i huet at han selger vår eneste gode keeper som holder i 15 år til.
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 04. Okt. 2011, 19:28 »
Nå tror jeg også det er VELDIG i Tim Krul sine egne intensjoner å bli værende i Newcastle også. Han har kun spilt 7 kamper som fast førstevalg i PL, og han ser nok på Newcastle som et glimrende sted å være for øyeblikket og sannsynligvis et par-tre år fremover whatsoever. Men skulle han fortsette å utvikle seg, mens vi som klubb blir på stedet hvil så ser jeg for meg at vi mister han på sikt.

Utrolig morro at vi har truffet blink med Krul. Hentet som 17 åring og seks år senere så er han førstevalg, en av de 10 beste keeperene i PL og er fast inventar i troppen til et av verdens beste landslag. Er dette man drømmer om når man henter unge talenter på kontinentet.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 04. Okt. 2011, 19:39 »
Jeg vil vel ikke bli sjokkert dersom Tim Krul signerer en ny kontrakt i løpet av denne sesongen, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 04. Okt. 2011, 20:11 »
Utrolig morro at vi har truffet blink med Krul. Hentet som 17 åring og seks år senere så er han førstevalg, en av de 10 beste keeperene i PL og er fast inventar i troppen til et av verdens beste landslag.

Ein av dei 10 beste? Eg hadde faktisk trudd du skulle heve han enda lenger opp. Og eg trur faktisk, såfremt han klarer å halde nokonlunde same form utover i sesongen, at eg vil rangere han rundt topp 5. Det eg synest er spesielt imponerande med Krul er at han har vore knallgod uansett kva kampbilde det har vore så langt i sesongen. Greitt nok at han står som ein vegg i perioder når vi møter sterkt press (QPR, Wolves), men han er også heile tida 100 pst. konsentrert og patent i kampar der det er vi som fører an.

Han utstråler ei enorm tryggheit der bak og med unntak av fotarbeidet (eit felt han for øvrig får altfor mykje kritikk for), så ser eg ikkje heilt kva han står tilbake for andre enn dei aller beste.

Det er eit knippe der med De Gea, Reina, Cech og Hart som er betre, men eg vil rangere han i den første utfordrargruppa saman med polakken til Arsenal, Friedel og Given.

Reina og Cech har i tillegg sett betre ut tidlegare sesongar enn dei har gjort det siste halvåret-året, og Friedel er over 40. Innan eit år kan Krul fort vere heilt der oppe med dei aller ypparste i ligaen.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 04. Okt. 2011, 20:31 »
Nåja, nå skal vi ikke svartmale fanden helt på veggen her
( hadde dere noengang trodd at jeg skulle skrive det Hughy/christian/inspector  ;D)

Jeg kan ikke se at noen av topp-klubbene i england skulle behøve han, da blir det evnt ut på kontinentet. Jeg vet ikke helt om det er et reelt steg opp for Tim. Det kan naturligvis bli et spørsmål om lønn, tviler på at han er på så mye hos oss...

Tror faktisk ikke MA er så tjukk i huet at han selger vår eneste gode keeper som holder i 15 år til.

Godt å se at du slipper ditt positive indre frem Flatline, selv om jeg ikke synes du er så spesielt negativ til alt da.  ;)

Må innrømme at jeg frykter Tottenham litt i forhold til Krul, Friedel er vel 40 og 1/2 år og bak han virker det å være rimelig få langsiktige løsninger (Cudicini 38 år og Gomes skal selges?). Fy f*** hvis de henter Krul sier jeg bare, da vet jeg ikke hva jeg gjør!

Ashley er nok tjukk nok til det meste i både billedlig og reell forstand, men å selge Krul ville vært usedvanlig idiotisk. Tror ikke det skjer noe jeg heller egentlig, er nok mest frykten som lurer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 04. Okt. 2011, 20:37 »
Utrolig morro at vi har truffet blink med Krul. Hentet som 17 åring og seks år senere så er han førstevalg, en av de 10 beste keeperene i PL og er fast inventar i troppen til et av verdens beste landslag.

Ein av dei 10 beste? Eg hadde faktisk trudd du skulle heve han enda lenger opp. Og eg trur faktisk, såfremt han klarer å halde nokonlunde same form utover i sesongen, at eg vil rangere han rundt topp 5. Det eg synest er spesielt imponerande med Krul er at han har vore knallgod uansett kva kampbilde det har vore så langt i sesongen. Greitt nok at han står som ein vegg i perioder når vi møter sterkt press (QPR, Wolves), men han er også heile tida 100 pst. konsentrert og patent i kampar der det er vi som fører an.

Han utstråler ei enorm tryggheit der bak og med unntak av fotarbeidet (eit felt han for øvrig får altfor mykje kritikk for), så ser eg ikkje heilt kva han står tilbake for andre enn dei aller beste.

Det er eit knippe der med De Gea, Reina, Cech og Hart som er betre, men eg vil rangere han i den første utfordrargruppa saman med polakken til Arsenal, Friedel og Given.

Reina og Cech har i tillegg sett betre ut tidlegare sesongar enn dei har gjort det siste halvåret-året, og Friedel er over 40. Innan eit år kan Krul fort vere heilt der oppe med dei aller ypparste i ligaen.

Det var bare et grovt anslag jeg gjorde. Hadde tenkt å skrive blant det bedre sjiktet eller noe lignende, men poenget var at han er av den bedre halvdelen førstekeepere i PL.

Reina, Cech, Hart stikker seg ut som de tre beste keeperne i ligaen for min del. Bak der har du Given, Friedel, De Gea, Schezny, Howard, Krul.(uten rangering...kanskje jeg glemte noen også) Så med andre ord så er det jevnt bak de tre beste keeperne.

Når det gjelder form i innledningen av sesongen vil jeg faktisk si at Krul, Given og Howard har vært de tre beste.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #280 på: 04. Okt. 2011, 20:48 »
Når det gjelder form i innledningen av sesongen vil jeg faktisk si at Krul, Given og Howard har vært de tre beste.

Det er eg heilt enig med deg i. Har ein kompis som er Villa-fan, som er stum av beundring for Given. Han visste at han var meget god i enkelte aspekt ved sitt målvaktspel, men overraska over at han var såpass ekstrem på streken. Når det gjeld Villa er det eigentleg utruleg at dei har gjort det såpass bra, når ein tenkjer på at det eigentleg berre er to spelarar som har levert jevnt meget bra. Gabby og Given har dog levert til gagns.

Villa er nok avhengig av å få igang fleire av nøkkelspelarane sine (Bent, N'Zogbia) når dei etter kvart møter betre lag (spesielt i desember med ei skikkelig grufull rekke med vanskelige kampar), men det er det vel gode sjansar for at dei også kjem til å gjere.

Men det er ein annan diskusjon igjen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #281 på: 04. Okt. 2011, 23:30 »
Synes egentlig Cech aldri har vært den samme igjen etter den hodeskaden som førte til at han måtte begynne å bruke den hjelmen ( veldig forståelig forresten).

Rangerer egentlig ikke han over Krul ( lenger).

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 04. Okt. 2011, 23:35 »
Helt enig i at Cech aldri ble helt den samme etter skaden, i bestefall stagnert. Han var jo i full utvikling mot å bli verdens beste keeper i hans første par år i Chelsea. Siden har det blitt litt for mye tabber og annet shaky keeperspill til at han kan regnes blant de aller aller beste i verden, men jeg synes han fortsatt er oppe der blant de beste i PL.

Fortsetter Krul sånn her hele sesongen så kan det hende jeg er enig med deg :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #283 på: 04. Okt. 2011, 23:40 »
Ja vi må ikke ta helt av med Krul her nå ;D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 04. Okt. 2011, 23:42 »
På strek rangerer jeg Krul som en av de bedre. Føler meg aldri helt sikker når han skal ut i feltet. Der er han ikke av de beste. Ikke er han spesielt kraftig i fysikken noe som gjør det lettere å få han til å miste ballen. Dette problemet synst jeg De Gea også har. Knallgod på strek of refleks, men synst Cech er en mer komplett keeper.