20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 110048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #195 på: 07. Nov. 2010, 22:53 »
Harper skal få det tøft med å spille seg inn igjen mellom stengene til Newcastle. Jeg synes Krul har gjort utrolig mye bra siden han kom inn i Everton kampen, og mener helt seriøst at dette er mannen vi må satse på fremover i denne sesongen.

Harper har alltid vært lojal mot klubben og han fortjente virkelig plassen som førstekeeper da Given dro, og han har på ingen måte spilt seg ut av laget. Derimot mener jeg Krul har spilt seg inn, desverre for Harper, men desto bedre for oss. Neste sesong har vi en keeper trio med Harper, Krul og Forster. Det er nok ikke mange som kan si de har en bedre trio enn det. Hvem av de som fortjener plassen som førstekeeper skal jeg ikke uttale meg om, men jeg mener vi ikke kan benke Krul slik han har prestert siden Harper ble skadet.

Arsenal hadde betalt mye for en keepertrio som det i alle fall!! :) :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 07. Nov. 2010, 23:02 »
Krul var fantastisk idag, og vartet opp med en kanonredning på skuddet fra Nasri..
Er ingen hensikt å bytte ut Krul med Harper no, når han spiller som han gjør!

Men er sant at vi har en ganske bra keeper-trio no!  :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #197 på: 08. Nov. 2010, 08:49 »
Lurer litt på hva Harper vil gjøre hvis han nå blir "benket" pga Krul. Han er ingen ung-fole lenger og har "ventet" lenge allerede. Håper de har en plan med ham som feks keeper-trener eller noe sånt.

Med andre ord, hvis han (Harper) blir sittende på benken store deler av gjenværende sesong så ser jeg fort for meg at det er Krul og Forster neste sesong med Harper som mentor/trener eller lignende.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 08. Nov. 2010, 15:31 »
Vi har jo allerede en av Englands beste keeper-trenere i Paul Barron da. Tror ikke Harper har tanker om å legge opp riktig enda, men kan vel hende han tilslutt ønsker seg vekk dersom han nå mister plassen som førstekeeper igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 09. Nov. 2010, 20:51 »
Ser ingen grunn til å vrake krul. Han bør stå for å utvikle seg mere, og bli en bedre keeper til neste sessong

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #200 på: 03. Jan. 2011, 17:37 »
Leaving out Tim Krul was tough decision for Pardew

Skuffet på Tim's vegne, ettersom jeg mener Tim bør stå, men Harper gjorde det han måtte i går. Fikk tidlig en god redning, noe som sikkert var veldig godt for han :)

?But Steve?s experience and the fact he sat on the bench watching the Premier League years unfold here, says to me Harps deserves to be in.?

Jeg kjøper det med erfaringen, men hvis det faktum at Harper "alltid" har vært en #2 også spiller inn, er jeg jævlig misfornøyd over det.. Kan hende jeg legger for mye i det, men hvis det stemmer er det verken oppløftende for Krul eller Harper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 03. Jan. 2011, 18:33 »
Hehe, hvis han bruker Harper av ren medlidenhet fordi han har vært benkesliter i 15 år, så er Pardew en dårligere manager enn jeg hadde fryktet. Men jeg velger å tro at han satte inn Harper av de nøyaktig samme grunnene som alle andre lag son prioriterer den gamle ringreven fremfor den talentfulle unggutten. Rutine, rutine, rutine. Gamle (u)vaner er vonde å vende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #202 på: 03. Jan. 2011, 18:35 »
Selvfølgelig, men reagerte bittelitt på den kommentaren hans. :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 03. Jan. 2011, 18:43 »
Og det gjorde jeg også. Men dette er en klassisk britisk manager, som prater som en foss, uten at resultatene står i stil med snakketøyet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 03. Jan. 2011, 19:05 »
Selvfølgelig, men reagerte bittelitt på den kommentaren hans. :P

Jeg også reagerte litt på det han prata om i intervjuet hos sky eller BBC. Da han forklarte at han mente Harper fortjente plassen etter alle årene på benken etc. Pardew utdypet det derimot litt mer i intervjuet etter kampen hos nufc.co.uk

Faktum er nok at Harper kommer inn igjen fordi han har rutine bak der, og dessuten har det vært mye for Tim Krul på en gang de siste fire månedene. Nå har Krul spilt 18 kamper denne sesongen, og jeg tror han ville vært særdeles fornøyd før sesongen om han ble fortalt at han kom til å runde 20 kamper denne sesongen. Han har bevist at han er god nok for å spille i PL.

Jeg var av de som ville ha Harper ut, og jeg mener fortsatt at Krul er en bedre keeper ferdighetsmessig på nesten alle punkter, men varierer litt i prestasjonene. Harper har derimot rutinen og roen, så det er helt ok at han får sjansen igjen. Jeg kan forstå Pardew.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 03. Jan. 2011, 19:27 »
Trur dette er det beste for både Krul og laget. Er ikkje akkurat slik at løpet er kjørt for Krul heller.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 20. Jan. 2011, 18:55 »
Hmmm... Ganske misvisende disse tildelingene, når hverken Barton, Enrique, Coloo eller Tioté har vært månedens spiller til nå.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 31. Jan. 2011, 15:12 »
http://newutd.no/krul-pa-vei-ut/

Hvor har du dette fra Joakim??? Eller har du bare funnet det på?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 31. Jan. 2011, 17:38 »
Diverse kilder. Hovedsaklig sakset fra "The Newcastle United Blog", pluss tribalfootball og CoventryCity-mad. Bloggen refererer til Sunday Mirror, en av de andre nettstedene referer til The People. Tirbalfootball er de som slår klarest fast at det er Krul som må vike plass.

Og jeg finner ALDRI på ting, og presenterer det som nyheter. En kan selvfølgelig vurdere seriøsiteten i dette, men jeg anser det ikke som usannsynlig, ettersom dette ikke er et helt nytt rykte.
« Siste redigering: 31. Jan. 2011, 17:57 av Joakim »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 31. Jan. 2011, 18:15 »
Jeg skrev en lignende sak om Krul for ikke lenge siden, så det er en riktig sak å følge når Westwood attpåtil ble linket.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM