20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 110016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #165 på: 29. Juli 2010, 15:09 »
OG for en gangs  skyld stjeler heller ikke Newcastle overskriftene i negativ forstand. Måten konflikten mellom Carroll og Talys på ble håndtert på, var eksemplarisk og viser forhåpentligvis at klubben er på vei fremover.

Stokksy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #166 på: 27. Aug. 2010, 01:38 »
Jeg har fulgt litt med på Tim Krul nå en stund, og jeg kan se at det ikke er så mye mer enn et par år igjen til han er helt der oppe!

Jeg mener det er på tide å la han få sjansen litt oftere enn han får!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 27. Aug. 2010, 17:02 »
Helt enig ang Krul. Velkommen til forum forresten :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #168 på: 18. Sep. 2010, 20:01 »
Helt klart.
Dagens kamp ga ikke noe pekepinn på hva han er god for, men en fin start på PL-karrieren :)

Kommet fra debutene i UEFA-cupen, Championship og Premier League uten baklengs :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 19. Sep. 2010, 01:24 »
Jeg er sikker på han vil gjøre en veldig god jobb, og det blir spennende å se han over flere kamper nå. Prestasjonene hans vil nok svinge litt, men nå får han ihvertfall muligheten og da tror jeg Krul fort kan ta kjempesteg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 17. Okt. 2010, 11:00 »
Tim Krul har vel vore på det jamne hittil. Føler alt går inn på oss om dagen, men ikkje at det kunn er Krul sin feil.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 17. Okt. 2010, 13:56 »
Nei, Krul kan ikke klamres for de målene som har gått inn. Men er sant det, at alt går inn på oss! Tror vi har de keeprene som har gjort færrest redninger i hele PL.. Og det kunne jo ha vært en bra statistikk, men ikke i vårt tilfellet!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 17. Okt. 2010, 14:10 »
Han har hatt lite å gjøre i mange kampene, men synes han virker trygg både i feltet og med ballen i beina. Mot City så vi derimot at han kan trekke frem matchvinnerredningene, da han blant annet reddet oss når Gareth Barry kom alene mot mål.

Absolutt godkjent, føler ikke han kan lastes for noen av målene som har gått inn, men jeg trodde han skulle ta N´zogbia sitt andre mål i går.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 17. Okt. 2010, 14:24 »
Det var vel keeperhjørna ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 17. Okt. 2010, 14:25 »
Skuddet til Zogbia touchet låret til Williamson, hvilket medførte at ballen fikk en ekstra dupp opp i nettaket. Hvis ikke tror jeg han hadde vært etter den.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 17. Okt. 2010, 17:49 »
Synes han har klart seg helt greit, hverken meir eller mindre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 07. Nov. 2010, 19:43 »
Der så vi matchvinnern i Tim Krul. Imponert over hvor sterk han er mentalt også. Reiser seg etter en kamp under pari mot Arsenal sist uke, og en litt passiv situasjon mot Mackems.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 07. Nov. 2010, 19:46 »
Synes Krul var god mot Mackems jeg..Og den redninga han hadde i dag var helt fantastisk...Kampen i dag var hans beste..Gjorde ikke en feil, og hadde et par meget viktige involveringer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 07. Nov. 2010, 19:51 »
Jeg sa ikke at han var dårlig mot mackems og han var absolutt godkjent da, men at han hadde EN situasjon med litt dårlig besluttsomhet. Målet til Bent var ingen tabbe, men sammen med forsvaret så skal de forhindre den.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 07. Nov. 2010, 19:55 »
Enig i den. Først og fremst dårlig forsvarsspill på målet til Mackems..Krul kunne ha tatt den ballen hvis han hadde vært tøffere..Men jeg skjønner godt at han ikke hiver seg inn med full kraft der. Da hadde han no kfor et spark i planeten eller i kroppen fra Bent..Vi ledet 5-0 og hadde vært krise om Krul ble skadet..