20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #180 på: 07. Nov. 2010, 20:00 »
Kudos til deg kø1 for å trekke fram både svake og gode øyeblikk signert Krul. Etter ein del Harper-diskusjonar, frykta eg nesten at du skulle trekke fram berre dei gode tinga ved Krul. Du viste deg som ein langt betre debattant enn akkurat det.

Når det gjeld Krul, så er eg godt fornøgd. Han har hatt nokre blunderar, men også gjort mykje bra (med høgdepunkta i dag), og er også ein likandes kar.

Vil hevde at det anno 2010 er dødt løp mellom Krul og Harper, sjølv om dei til dels har kompletterande ferdigheiter.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 07. Nov. 2010, 20:14 »
Ja, det blir spennende å se hva Chris Hughton gjør når Harper er tilbake fra skade HVIS Krul fortsetter formen. Hadde Harper vært kampklar i morgen, så er det etter min mening ingen tvil om at Krul fortjener å beholde trøya.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 07. Nov. 2010, 20:28 »
Idag fikk jeg endelig se en match redning ifra Krul :) det føltes godt :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 07. Nov. 2010, 20:35 »
Krul viser jo modenhet for alderen..Overraskende sikker i feltet for alderen..Noen blundere må vi forvente..Men som sagt, det skuddet til Nasri hadde Harper IKKE tatt. Det er jeg rimelig sikker på..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 07. Nov. 2010, 20:43 »
Krul viser jo modenhet for alderen..Overraskende sikker i feltet for alderen..Noen blundere må vi forvente..Men som sagt, det skuddet til Nasri hadde Harper IKKE tatt. Det er jeg rimelig sikker på..

Å HERREGUD! Slike reaksjonsredningar har eg sett Harper gjort MANGE GONGER! Eg kjenner eg verte utruleg provosert av deg når du påstår noko slikt. Dette var ein fantastisk redning av Krul, og det verte heilt feil og dra Harper inn. Du er rimeleg sikker på mykje rart, men spar meg for slikt tull. 

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #185 på: 07. Nov. 2010, 20:46 »
Veldig godt å se en så god kamp av Krul i dag. Har lenge, kanskje fra starten av forrige sesong, sagt jeg ville ha Krul som førstevalg. Som Kyrre sier, har ikke på noen måte vært outstanding før, men gjort ting bra. Ikke noe forrykende kamp i dag heller, men alle som så kampen i Palermo i 06, skjønner han har et veldig stort potensiale.
Jeg vil ikke ha Harper tilbake i mål, Krul er fremtiden. Såfremt han ikke spiller seg ut. Da skal selvfølgelig Harps få muligheten tilbake.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 07. Nov. 2010, 20:47 »
Mitt inntrykk av Krul etter de siste kampene er at han er like god som Harper. Hvis han fortsetter i samme stil vil det være rart om CH tar ham ut av start 11.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 07. Nov. 2010, 20:51 »

Å HERREGUD! Slike reaksjonsredningar har eg sett Harper gjort MANGE GONGER! Eg kjenner eg verte utruleg provosert av deg når du påstår noko slikt. Dette var ein fantastisk redning av Krul, og det verte heilt feil og dra Harper inn. Du er rimeleg sikker på mykje rart, men spar meg for slikt tull. 

Ballen er for høyt oppe etter mitt skjønn..Problemet er at Harper har blitt for treig..Han er for sent ned i flere situasjoner og mangler spenst..Dermed synes jeg Krul også er en bedre skuddstopper..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 07. Nov. 2010, 20:51 »

Redninga i dag var ikke en vanlig type reaksjonsredning, men minst like mye viste Krul at han har rekkevidden som skal til for å ta sånne skudd. Harper har brukbare reaksjoner, men rekkevidden hans er langt under hva Krul kan tilby oss. Jeg er langt på vei enig med Inspector, det skuddet fra Nasri hadde Harper neppe tatt. Det blir hypotetisk å si det, men hvis jeg skal tro noe, så er det min mening. Dessuten avverger Krul også ufattelig mye sjanser ved å være god i feltarbeidet, både i lufta og når det blir spilt stikkere bak vårt forsvar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 07. Nov. 2010, 20:54 »
Vi må vel lære oss å kunne skrye av Krul uten å hele tiden dra inn Harper!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 07. Nov. 2010, 21:06 »
Enig kø.Og du nevner noe du også  Daniel: Han blir automatisk sammenlignet med Harper fordi spørsmålet er hvem som skal stå når sistnevnte er tilbake fra skade. Som kø nevner blir det selvsagt hypotetisk. Men likevel ligger følelsen  vedrørende Harper: Han gjør sjelden feil, samtidig som at han heller ikke gjør sånne vanvittige redninger heller. Krul har ved et par anledninger vært flink å gå ut og gjøre seg stor og på den måten stoppe skudd, noe jeg synes Harper mangler..Skuddet til Berbatov kunne han kanskje tatt: Igjen han gjorde ingen grov feil, men man sitter med en følelse av at en keeper med mere "snert" kunne ha tatt det skuddet..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 07. Nov. 2010, 21:17 »
Vi må vel lære oss å kunne skrye av Krul uten å hele tiden dra inn Harper!

Takk.

Slik som Krul står no, so ser eg ingen grunn til at han ikkje skal fortsetja stå når Harper er tilbake. Og Krul er jo sjølvsagt framtida. Men eg meinar at det verte feil å dra inn Harper kvar gong Krul gjer ei god redning, og påstå bastant at den hadde Harper aldri i verda teke. 

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 07. Nov. 2010, 21:18 »
Enig kø.Og du nevner noe du også  Daniel: Han blir automatisk sammenlignet med Harper fordi spørsmålet er hvem som skal stå når sistnevnte er tilbake fra skade. Som kø nevner blir det selvsagt hypotetisk. Men likevel ligger følelsen  vedrørende Harper: Han gjør sjelden feil, samtidig som at han heller ikke gjør sånne vanvittige redninger heller. Krul har ved et par anledninger vært flink å gå ut og gjøre seg stor og på den måten stoppe skudd, noe jeg synes Harper mangler..Skuddet til Berbatov kunne han kanskje tatt: Igjen han gjorde ingen grov feil, men man sitter med en følelse av at en keeper med mere "snert" kunne ha tatt det skuddet..

Slik har Krul vore fram til idag og. Bortsett frå å vera god i feltet. Ingen vanvittige redningar. Noko eg poengterte før dagens kamp, og endeleg fekk han vist meg ein MATCHVINNAR - redning.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 07. Nov. 2010, 21:39 »
Han har redda et par ganger alene gjennom også. Blant annet mot Wigan. Var raskt ute og gjorde målet mindre...Var raskt ute i dag også og snappet ballen...Harper har ikke den samme bevegeligheten, synes jeg..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 07. Nov. 2010, 22:04 »
Slik eg ser det er Harper fortsatt en hakket bedre keeper, meir trygg og rolig rett og slett, men føler Krul har utvikla seg mykje sida han fekk sjansen og om han fortsetter utviklinga er han straks mitt førstevalg også. Per no ville eg latt Krul stå om Harper var frisk fordi han har stort potensiale og vi i tillegg mildt sagt er trygt plassert på tabellen. Kven vi bør satse på av Krul og Forster på sikt er for meg et større dilemma.