20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #120 på: 13. Aug. 2009, 11:21 »
Har aldri hørt Schmeichel sammenligningen før, men han har jo gjentatte ganger blitt utropt til den nye Van der Saar, så tipper nesten du blander med det.

Ellers er det utrolig feigt av Hughton og Barron å benke Krul nå. Hva mer kan gutten gjøre for å få den plassen?? Steve Harper kommer ikke til å tåle en ny tabbe i en av de neste kampene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Aug. 2009, 11:24 »
OK.
Forbannet, nei, skuffet ja.
Skal ikke være mulig mener jeg da. Men sånn er nå fotball, iallefall I Newcastle.
Men ja, skjønner hva som tenkes å. Den som er klart førstevalg skal drite på draget eller bli skadet, før evt keeper nr 2 tar plassen. Sånn har det jo alltid vært.
Men har troen på Harper å jeg..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Aug. 2009, 11:25 »
Tror, hvis Harper ikke gjør en veldig god kamp i helga, at ropene på Tim Krul kommer snart. Kanskje ikke under kampen, men i ettertid.
Synes det nesten er litt merkelig å spille når man fikk hjernerystelse for en uke siden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Aug. 2009, 11:30 »
Jeg synes aldri Harper er god, men helt grei. Ingen tabber ingen feberredninger, og hvis det mot formodning kommer en feberredning følger den opp med en tabbe snere i kampen.
Mener Krul er en mer stabil keeper, og egentlig ganske lik Shay.

Mente det var Schemichel han var sammenliknet med i engelsk presse. Uansett, en konge keeper ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #124 på: 13. Aug. 2009, 11:31 »
Men ja, skjønner hva som tenkes å. Den som er klart førstevalg skal drite på draget eller bli skadet, før evt keeper nr 2 tar plassen. Sånn har det jo alltid vært.
Men har troen på Harper å jeg..

Jada, tror ikke Harper taper kampen for oss akkurat. Men for meg blir dette som å sette ut en spiss som scoret 3 mål i sist kamp, og fikk 9 på børsen. Krul reddet egenhendig 1p for oss, og bør starte kamper til Paul Barron og Hughton ikke lenger synes det er til det beste for laget. Redd Krul kan forsvinne hvis han bare får spille tellende kamper hvert 3. år.
Den er satt litt på kanten da, men det er snaut tre år siden kampen i Palermo. Hvis Harper får stå i helga, bør Krul stå kampene i cupene hvertfall.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. Aug. 2009, 11:38 »
Mener Krul er en mer stabil keeper, og egentlig ganske lik Shay.

Føler også at Krul har litt mer eksentrisitet enn Given. Også tjener Krul på at han er mye lenger enn Given.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. Aug. 2009, 11:49 »
Krul er bare 2 cm høyere enn Given, så den blir tynn..

Er vanskelig å sammenligne de veldig nøye, siden jeg kun har sett rundt 5 kamper av Krul, de har noen av de samme styrkene, men også en del ulikheter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. Aug. 2009, 11:52 »
Krul er bare 2 cm høyere enn Given, så den blir tynn..

Skal ærlig innrømme at jeg ikke sjekket det noe særlig opp, men jeg var helt sikker på at Krul var høyere jeg? :P
Da tok jeg nok feil :P

EDIT: Trodde Given var lavere enn 1.85 jeg. Han er visst det i følge Wiki.
« Siste redigering: 13. Aug. 2009, 12:39 av Anders »

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #128 på: 13. Aug. 2009, 12:20 »
Harper taper ikke kamper for Newcastle, men Krul vinner dem

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. Aug. 2009, 13:25 »
Harper taper ikke kamper for Newcastle, men Krul vinner dem

Enkelt og greit sagt !

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 13. Aug. 2009, 14:33 »
Av det jeg så av Krul i serieåpningen kontra det Harper presterte, må jeg si at det var Krul som gjorde den beste innsatsen. Han hadde flere flotte redninger og vi kan nok totalt sett takke han for det ene poenget i serieåpningen.

Jeg har alltid ment at Harper aldri vil komme opp på nivået som Shay var i sin tid og det er vel en grunn til at han knapt har spilt kamper før han måtte trå til etter at Given forsvant til Manchester City.
Sier ikke at Harper er en dårlig keeper, man han er heller ikke den matchvinneren en klubb trenger helt bakerst.

Jeg mener at Tim Krul fortjener sjansen nå for de fleste er enige at han har kvaliteter som kan gjøre han veldig god og da er det synd hvis han går lei og eventuelt forsvinner da han benkes på grunn av Harper...
For er det en ting jeg er sikker på er det at Krul ikke er interessert i å vente i 10-15 år før han anses som førstekeeper i Newcastle!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 13. Aug. 2009, 15:34 »
10-15 år er det nok ingen andre enn Steve Harper som vil vente. Problemet for Harper er at det har hemmet utviklingen hans, og at han derfor bare er halvparten av det Given er på sitt beste.

Jeg tror nok egentlig Tim Krul føler han har ventet lenge nok, og tror neppe han blir utover denne sesongen, hvis han ikke får tillitt i løpet av sesongen.

Dette er feigt av Hughton. Jeg tror nok dette ene og alene er av egen bekvemmelighets skyld. Hughton kjenner Harper. Han vet hva Harper kan. Han vet at Harper har lang erfaring. Og han har plukket ut Harper som førstekeeper. Da er det mer bekvemt å holde på Harper, enn å begynne å revurdere eget keepervalg.

Det er overhodet ikke riktig. Men det er på ingen måte uventet. Hva i all verden er det som er riktig i denne klubben? Ingen verdens ting!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 13. Aug. 2009, 15:40 »
Skulle gjerne sett Krul på banen mot Reading til helge, men for å forsvare Barron og Hughton litt, så har vi sett han to ganget dei siste tre åra, mens dei jobber tett på hankver dag. En keeper skal ikke bare kunne stoppe en ball, men også styre forsvaret og ha en god kjemi med forsvaret rundt seg.

Ikke vet eg, men eg er sikker på at Hughton og Barron har kommet frem til den avgjørelsen som DEM mener vil tjene klubben best mot Reading.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 13. Aug. 2009, 16:24 »
Vi har ikke sett han, men de siste par årene har han jo vært utlånt til skotsk eliteserie og league one for å få matchtrening. Og rapportene fra både Falkirk og Carlisle har vært gode, såvidt meg bekjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #134 på: 13. Aug. 2009, 21:51 »