20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109261 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #135 på: 14. Aug. 2009, 11:56 »
<Den siste er faktisk helt sinnsyk
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #136 på: 16. Aug. 2009, 10:13 »
Arsenal remain determined to land Newcastle United goalkeeper Tim Krul.
The young Dutchman has emerged as a target for Gunners boss Arsene Wenger as he seeks long-term cover for Manuel Almunia.
Wenger posted scouts to watch Krul in action for Holland against England U21 last week.

Ja, skjønner faktisk hvorfor storklubber følger han.
Jeg tror IKKE han forsvinner ifra Newcastle. Han har større mulighet for førstelagsspill i Newcastle enn Arsenal.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #137 på: 16. Aug. 2009, 11:28 »
Dersom Krul ville spilt førstelagsfotball, eller for den saks skyld ikke var fornøyd ville han nok forlatt klubben alt.
Jeg er kanskje naiv, men etter hva jeg har lest av intervjuer med han de siste årene virker han oppriktig glad i Newcastle.

Det er ingen tvil om at toppnivået til Krul er høyere enn Harper sitt, men jeg er veldig glad for at Harper er i klubben. Snittalderen på 3 av 4 keepere er vel 19 år eller noe. Da er er greit med Harpers rutine.

Utover sesongen vil sikkert Krul få flere sjanser. Vi skal spille 50 kamper ++ , og på hjemmebane mot en del lag i CC bør han få sjansen.
Han sliter med feltarbeidet, og det første som slår meg er Espen Johnsen.
Kanon på strek og 1 mot 1, men rotete i feltet.

Håpet er vel å få han stabilt god utover året, og at han neste år er førstekeeper. Men det krever at han får spilletid. Er vi heldig har vi funnet førstekeeperen våres de neste 15 årene i unge Tim Krul.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #138 på: 16. Aug. 2009, 12:50 »
Jeg mener ikke at han er rotete i feltet. Han har en veldig godt grep, og god fotballforståelse. Det jeg har sett av han hvertfall. Men problemet til Krul er at han kan være for ivrig, litt for lysten på å ta alt. Selv om han kanskje gjør feil valg. Det kommer med erfaring, noe han forhåpentligvis får.
Men som du er inne på, gjennomsnittsalderen blandt keeperne er 23,75 år. Og Harper er 34 :P Harper er nok god å ha han også, men er nok snart slutt for han på toppnivå.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 16. Aug. 2009, 13:33 »
Harper er virkelig klønete i feltet. Men han er ikke så rask på strek heller, og er derfor ikke i nærheten så god som Given på sitt beste.
Derfor er også Krul en bedre keeper. Han er lynrask i reaksjonene, lynrask på streken, lynraskt ute 1 mot 1 og har en enorm rekkevidde. Av det jeg har sett virker han stort sett trygg og god i feltet, men har en tendens til å være litt overivrig. Vil ta alt.

Spesielt når han føler at han lykkkes med alt annet han foretar seg, så vil han lykkes med enda mer. Mot WBA førte det til at han gikk ut i feltet i situasjoner hvor han burde ha blitt stående. Men han gjorde også flere andre strålende inngripener i feltet. Så noen Espen Johnsen er han langt i fra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #140 på: 06. Sep. 2009, 15:00 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1788513,00.html
Han hold nullen for sitt kjære U21landslag. God start for å nå målet om landslagsplass i neste års VM.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #141 på: 10. Sep. 2009, 06:57 »
Newcastle need a new boss NOW: Caretaker Chris Hughton panders to senior players, claims goalkeeper Tim Krul
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1212324/Newcastle-need-new-boss-NOW-Caretaker-Chris-Hughton-panders-senior-players-claims-goalkeeper-Tim-Krul.html
Er dette sannheten om vår trener?

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #142 på: 10. Sep. 2009, 11:55 »
Newcastle need a new boss NOW: Caretaker Chris Hughton panders to senior players, claims goalkeeper Tim Krul
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1212324/Newcastle-need-new-boss-NOW-Caretaker-Chris-Hughton-panders-senior-players-claims-goalkeeper-Tim-Krul.html
Er dette sannheten om vår trener?

Dette virker som det er mye Tim Krul sin mening for han er bitter for å ikke få spille mer... CH har jo vist at han tør satse på de unge til en viss grad i alle fall og nå når han er nødt så nøler han i alle fall ikke

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 10. Sep. 2009, 12:35 »
Dette er garantert noe media har vridd på, kan ikke tenke meg at han er så dum i hodet at han har sagt det der. Hughton har jo f.eks benka både Barton og Butt i kamper denne sesongen her, så det beviser jo at han har litt "baller" ihvertfall.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #144 på: 10. Sep. 2009, 13:58 »
Kan jo godt være det har sine grunner. Barton skadet, lagde litt oppstandelse på treningsfeltet, å Butt skadet osv. Kansje derfor de ble såkaldt vraket.
Jeg skal ikke se vekk ifra tanken at det faktisk ligger noe i det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 10. Sep. 2009, 14:32 »
Det kan jo også være Krul som ikke er særlig fornøyd med å måtte slite benken nok en gang. Jeg forstår Krul godt om han syntes han fortjente opprykk etter den fenomenale omgangen mot WBA.

Og at det gikk litt skeis for hans egen del mot Huddersfield har vel sin naturlige forklaring i det forsvaret vi mønstret.

Men jeg håper for all del at dette er betydelig overdrevet fra avisens side, og at situasjonen på langt nær er så dramatisk som den virke i denne avisartikkelen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 25. Sep. 2009, 13:08 »
Første som slo meg også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #149 på: 25. Sep. 2009, 13:14 »
Man ser også skoen hans på bildene i artikkelen tidligere :P
sunt pueri pueri puerilia tractant