20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #105 på: 11. Aug. 2009, 18:20 »
Å Krul forsvinner ikke tror jeg.
goalkeeper Tim Krul has dismissed talk of a move to Arsenal.
“My aim is play in front of 52,000 Geordies. Of course there will always be interest from other clubs but I want to stay here,” he told the Sunday Sun. “To get a chance to play for a club like this made sure I’d never be homesick. I feel like a Geordie now.

“I’m starting to talk like a Geordie. It’s a great city and great club. To go down was horrendous, but we look toward the West Brom game.

“This is a big season for me. We have three goalkeepers fighting for the spot and we need all of us at the club with forty odd games to come.

“I just have to be patient and when the manager needs me I have to show him I’m ready."
Postet dette innlegget en annen plass for noen dager siden, men legger det inn her.
Han forsvinner nok ikke, han har evt det siste å si i en overgangsak, å han vil bli i Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 11. Aug. 2009, 20:20 »
Det kommer jo helt an på om det kommer noe konkret, får han et tilbud av f.eks Arsenal og han ikke spiller fast for oss, så er det selvsagt noe Krul kommer til å vurdere. Starter han mot Reading så er det derimot et tegn på at han vil være vårt førstevalg, og da tror jeg vi med ganske stor sikkerhet kan regne med at Krul blir.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 11. Aug. 2009, 20:22 »
Eg tror ikke Krul kommer til å starte mot Reading eg desverre. Tror de kjører videre med Harper.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 11. Aug. 2009, 20:49 »
Eg tror ikke Krul kommer til å starte mot Reading eg desverre. Tror de kjører videre med Harper.

Er redd for det samme. Tror ikke Hughton tørr...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 11. Aug. 2009, 21:54 »
Har faktisk en dårlig følelse jeg også. Men det burde ikke være et vanskelig valg, fordi man vraker nemlig ikke banens beste fra forrige kamp! For Harper sin del vil det ikke bli enkelt heller, fordi folk kommer ikke til å akseptere så mye som en liten feil før fans og presse vil rope på Krul..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. Aug. 2009, 11:01 »
Enig. Krul spilte seg inn på laget mot W.B.A, og da skal han fanden pule meg spille seg ut igjen også!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Aug. 2009, 17:22 »
Er det en ting jeg er sikker om Newcastle så er det at Tim Krul blir i klubben. Han har signert ny kontrakt og har sagt at hjertet hans ligger i Newcastle. Ikke er han en penge grisk spiller, spiller med hjertet og ikke lommeboken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Aug. 2009, 23:59 »
Bør overhodet ikke være så sikker på det. Han vil vel revurdere det ganske kjapt dersom han ikke starter neste kamp til fordel for Harper. Da kan han jo likesågreit gå til Arsenal, hvor han vil ha nesten like stor sjanse for førstelagsspill, samt jobbe med en av verdens beste talentutviklere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 13. Aug. 2009, 00:03 »
Jepp! Enig der. Hvis ikke Krul får starte når Harper er tilbake fra hjernerystelsen så vil Krul garantert tenke; "hva faen mer skal jeg gjøre for å få den plassen?"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Aug. 2009, 09:53 »
Harper er vel ute av WBA-kampen med hjernerystelse eller noe slikt. Tilbake til neste helg igjen.
Sitat
Smith added: "Steve's got concussion, which is obviously a disappointment, because he's a senior member of the squad. "He'll probably miss Saturday's game, as you have to leave it a week.

Så Krul står nok i helga mot WBA, men så spørs det kampen etter det igjen da. Blir nok hjemmedebut på Krul i helga :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Aug. 2009, 10:34 »
Jeg er overrasket av færre av oss visste hvor god Krul egentlig var,. Husker når vi signet han og han var spådd den nye Schmiechel (ok aaaaner ikke om det skrives sånn). I tillegg husker jeg highlights fra palermo-kampen hvor han boxet ballen i stolpen og var helt villmann. Var overhode ikke overrasket eller nervøs når Krul kom inn for Harper, snarer tvert imot.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #116 på: 13. Aug. 2009, 11:08 »
Newcastle United captain Alan Smith has concerns over Arsenal's interest in goalkeeper Tim Krul.

Smith told the Evening Chronicle: ?Tim was phenomenal at West Brom.
?I know there has been speculation about his future, and big teams wanting to take him, but hopefully we can keep hold of him now. He was outstanding.
?I know Tim is a very confident lad. He s probably put a few more million on his price tag, so hopefully he has scared a few off!?

Er sånn en kaptein skal opptre i forhold til spillere å klubb.
Godt å høre fra selveste Smith. Gir vel et lite svar vist vi leser mellom linjene hvem han vil ha som førstekeeper.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #117 på: 13. Aug. 2009, 11:10 »
Var han spådd den nye Schmeichel? Det har jeg faktisk ikke fått med meg jeg :P
Jeg var litt nervøs om det jeg så i Palermo, var tilfeldig på et så høyt nivå. Husker godt den kampen. Milners innlegg som Luque header i mål, en omtrent totalt ukjent keeper som storspiller. Etter jeg møtte Krul på Lillestrøm, har jeg prøvd å følge med så mye jeg kan på hva Krul foretar seg på banen. For de som ikke så kampen i Palermo, eller har sett klipp fra utlånsperiodene til Krul, kan jeg forstå at de ikke hadde peiling på hvor god Krul er. Vært lite om han pga Given og Harper.
Vi har hatt mange gode keepere i denne klubben, og håper det fortsetter :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 13. Aug. 2009, 11:12 »
Såpdd den nye Peter ja, i tillegg til å være et av Nederlands største keepertalenter noensinne. Dette er noe år siden, men ser ingen grunn til at disse spådommene ikke skal bli sanne med tiden
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Aug. 2009, 11:16 »
Okay :)
Gått forbi mine øyne og ører :) Men mye gjør det, så ikke så rart :P

Men det ser faktisk ut til at helten blir benket mot Reading i helga da :(
MEGET skuffende!!!
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/13/steve-harper-gets-the-nod-for-reading-clash-72703-24399448/