20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rossi til sunderland  (Lest 5980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #15 på: 30. Des. 2006, 01:29 »
Er Rossi 19 år? Da har Dagbladet slått til igjen  :lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #16 på: 30. Des. 2006, 01:53 »
Vi hadde antakeligvis fått mye mer igjen dersom Chopra hadde spilt for oss denne sesongen fremfor Rossi.
Men skulle ikke overraske meg dersom Rossi skulle bli en grei spiss. Men han har vært søppel hos oss, og jeg ønsker han ingen verdens ting for fremtiden i Scum-drakta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #17 på: 30. Des. 2006, 14:58 »
Smart fyr denne Keane.

Sunderland boss Roy Keane says he will not be trying to sign him.
ROY KEANE: "People say I'm interested in Rossi. I keep saying I am not. And again ... I am not!"
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #18 på: 30. Des. 2006, 15:07 »
Hehe, jeg hadde nesten trodd at Sunderland nesten ble den nye farmerklubben til Man U nå når Keane ble manager for mackems  :) .
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #19 på: 30. Des. 2006, 15:08 »
Sitat fra: "Håvard"
Hehe, jeg hadde nesten trodd at Sunderland nesten ble den nye farmerklubben til Man U nå når Keane ble manager for mackems  :) .

Keane har nok sett nok av Rossi på treningsfeltet til å skjønne at det ikke er noe å satse på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #20 på: 30. Des. 2006, 15:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Håvard"

Keane har nok sett nok av Rossi på treningsfeltet til å skjønne at det ikke er noe å satse på.

Helt riktig. Hadde Rossi vært slikt et vidunderbarn, hadde Keane vært gira på å hente han..

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Rossi til sunderland
« Svar #21 på: 30. Des. 2006, 19:30 »
Vel, det skal være sagt at Giuseppe Rossi i 2005/2006-sesongen scoret 26 mål på 26 kamper for Manchester Uniteds reservelag, og at han på to sesonger har scoret 42 mål på 49 kamper for reservelaget. Han har også en del aldersbestemte landskamper for Italia og både Manchester United-manager Sir Alex Ferguson og den italienske landslagssjefen Roberto Donadoni ser på unge Rossi som et stort talent for fremtiden.

Tillit skaper resultater. Resultater skaper anerkjennelse. Husk det.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #22 på: 30. Des. 2006, 19:35 »
Det jeg har sett av Rossi i Newcastle gir meg ingen grunn til å tro at han kommer til å bli stor. Greit han gjør sakene sine bra på reservelaget, men forskjellen må vel sies å være enorm. Tipper han blir i United 2-3år til før han går lei å finner seg en middelmådig klubb enten i Championship eller utlandet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #23 på: 30. Des. 2006, 20:05 »
Rossi har ikke bare gjort sine saker "bra" på reservelaget. Han har en helt vanvittig statistikk på reservelaget til selveste Manchester United. Vi vet alle at de nest beste hos de røde holder et langt høyere nivå enn de nest beste hos oss. Og selv om reservelagsligaen er reservelagsligaen, så mener jeg vi i større grad må dømme Rossi ut fra det han har prestert for ManUs reservelag, fremfor hva han har gjort på utlån i Newcastle i høst. For det første har han nesten ikke spilt kamper, og for det andre er han bare 19 år og nærmest blottet fra erfaring fra et så høyt nivå.

Jeg har selv sett at Rossi er dobbelt så god som sine lagkamerater på ManUs reservelag. Han rundspilte jo våre unge, håpefulle helt på egenhånd i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #24 på: 30. Des. 2006, 20:12 »
Ingen tvil om at han har potensiale, men Chopra hadde også en svært god statestikk på reservelaget og aldersbestemte grupper. Og jeg rangerer ikke Rossi noe høyere enn jeg gjør Chopra.. En spiller som kan gjøre det bra, men mest sannsynlig vil forsvinne i mengden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #25 på: 30. Des. 2006, 20:50 »
Mhm. Og jeg syns ærlig talt Chopra fungerte mye bedre på PL-nivå når han faktisk fikk spille for oss forrige sesong. Mulig Rossi var rævva fordi han egentlig driter i klubben vår. Han har da uansett vært alt annet enn en spiller jeg ser for meg at skal herje i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #26 på: 30. Des. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "Journalisten"
Vel, det skal være sagt at Giuseppe Rossi i 2005/2006-sesongen scoret 26 mål på 26 kamper for Manchester Uniteds reservelag, og at han på to sesonger har scoret 42 mål på 49 kamper for reservelaget. Han har også en del aldersbestemte landskamper for Italia og både Manchester United-manager Sir Alex Ferguson og den italienske landslagssjefen Roberto Donadoni ser på unge Rossi som et stort talent for fremtiden.

Tillit skaper resultater. Resultater skaper anerkjennelse. Husk det.

Hørt om Neil Mellor? Vet du hvor han er pr dags dato? Om jeg ikke husker feil har han scoringsrekord for Liverpools resvervelag.  Han hadde blant annet 10 mål på 4 kamper for Liverpools reservelag i 03/04 sesosongen. Sesongen 02/03  hadde han over 20 mål for Liverpools reservelag. Sesong 01/02 hadde han 47 mål for Liverpools juniorer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #27 på: 30. Des. 2006, 22:19 »
Sitat fra: "Joakim"
Rossi har ikke bare gjort sine saker "bra" på reservelaget. Han har en helt vanvittig statistikk på reservelaget til selveste Manchester United. Vi vet alle at de nest beste hos de røde holder et langt høyere nivå enn de nest beste hos oss. Og selv om reservelagsligaen er reservelagsligaen, så mener jeg vi i større grad må dømme Rossi ut fra det han har prestert for ManUs reservelag, fremfor hva han har gjort på utlån i Newcastle i høst. For det første har han nesten ikke spilt kamper, og for det andre er han bare 19 år og nærmest blottet fra erfaring fra et så høyt nivå.

Jeg har selv sett at Rossi er dobbelt så god som sine lagkamerater på ManUs reservelag. Han rundspilte jo våre unge, håpefulle helt på egenhånd i fjor.

Å være med på å rundspille Newcastle sine nest beste er en meget stor prestasjon. Hyll Hyll denne Rossi.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Rossi til sunderland
« Svar #28 på: 30. Des. 2006, 22:46 »
Jeg husker han Mellor. En av de større floppene i Liverpooldrakta. Hvor det ble av han, vet jeg ikke. Ble solgt til en klubb lavere i divisjonsystemet om jeg husker riktig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #29 på: 30. Des. 2006, 22:55 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg husker han Mellor. En av de større floppene i Liverpooldrakta. Hvor det ble av han, vet jeg ikke. Ble solgt til en klubb lavere i divisjonsystemet om jeg husker riktig.

Stemmer, reservelagsfotball har overhodet ikke en dritt å si. Tipper det er flere her inne som husker Newcastle reservelagsspissene Paul Robinson og James Coppinger som ble kjøpt av Dalglish sommeren 1997.

Paul Robinson gjorde det godt på reservelaget og ble kjøpt av Wimbledon for £1,5 millioner. Der ble han en stor flopp. Hvor han er i dag vet jeg ikke, men sikkert et sted i de lavere divisjoner om han fortsatt holder på. Coppinger gikk vel tilbake til Darlington.