20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rossi til sunderland  (Lest 5990 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« på: 29. Des. 2006, 14:39 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #1 på: 29. Des. 2006, 14:45 »
:lol:

En litt mer passende klubb for den gutten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #2 på: 29. Des. 2006, 16:03 »
:lol:  :lol:

haha! Går det an :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #3 på: 29. Des. 2006, 17:01 »
Sunderscum passer langt bedre til Scumboy. Blir som hand i handske dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #4 på: 29. Des. 2006, 19:33 »
Jeg velger å overse all latterliggjøringen av uvitende idioter som tror dette er en liten jypling som aldri i verden kommer til å nå høyere enn Sunderlands nivå.

Jeg tror nok Sir Alex hadde litt i overkant stor tiltro til gutten da han på død og liv skulle låne ham ut til en PL-klubb. De fleste PL-klubber er såpass godt forspent at Rossi ikke vil kunne spille fast for noen av dem. Derfor er det nok bedre for Rossi å spille fast for Sunderland, en divisjon lavere.

Jeg tror nok PL ble litt for mye å gape over for Rossi. Men jeg er sikker på at han en gang vil bli en hit i den røde trøya til Man Utd. Og da kommer jeg til å si at det var vi som fostret ham opp. Samme f... hva andre måtte mene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #5 på: 29. Des. 2006, 20:15 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg velger å overse all latterliggjøringen av uvitende idioter som tror dette er en liten jypling som aldri i verden kommer til å nå høyere enn Sunderlands nivå.

Jeg tror nok Sir Alex hadde litt i overkant stor tiltro til gutten da han på død og liv skulle låne ham ut til en PL-klubb. De fleste PL-klubber er såpass godt forspent at Rossi ikke vil kunne spille fast for noen av dem. Derfor er det nok bedre for Rossi å spille fast for Sunderland, en divisjon lavere.

Jeg tror nok PL ble litt for mye å gape over for Rossi. Men jeg er sikker på at han en gang vil bli en hit i den røde trøya til Man Utd. Og da kommer jeg til å si at det var vi som fostret ham opp. Samme f... hva andre måtte mene.

Vi som fostret han opp i løpet av 4 måneder og 3 kamper fra start?

Asbjørn som er en uvitende idiot.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #6 på: 29. Des. 2006, 21:15 »
Sitat fra: "Joakim"

Selv om du ser på deg selv som en altvitende fotballekspert, er det umulig å forutse utviklingen til Seppe Rossi. Alt kan skje, og kun tiden vil vise hvem som har rett.

I fjor sa de fleste at Zogbia ville bli stor i Newcastle-drakta, i år har han skuffet. Kanskje han aldri blir like god igjen?

Ikke godt å si..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #7 på: 29. Des. 2006, 21:52 »
Roy Keane sier at han ikke er interessert i å hente "verdenstalentet". Dermed var dette bare tomme rykter.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Rossi til sunderland
« Svar #8 på: 29. Des. 2006, 22:41 »
Dere leser jo ikke hva Joakim skriver, folkens! Les skikkelig:
"Jeg velger å overse all latterliggjøringen av uvitende idioter som tror dette er en -------".

Joakim velger å overse at folk ler av uvitende idioter. Han liker ikke at folk ler av oss og velger å se bort fra dette, kanskje fordi han er så glad i oss.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #9 på: 29. Des. 2006, 23:04 »
Sitat fra: "Lasse"
Dere leser jo ikke hva Joakim skriver, folkens! Les skikkelig:
"Jeg velger å overse all latterliggjøringen av uvitende idioter som tror dette er en -------".

Joakim velger å overse at folk ler av uvitende idioter. Han liker ikke at folk ler av oss og velger å se bort fra dette, kanskje fordi han er så glad i oss.
:lol:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #10 på: 29. Des. 2006, 23:12 »
Hvis Rossi viser seg å være et verdenstalent (rart ord forresten), og du, Joakim, skryter av at ''det var vi som gjorde ham så god'' så er det du som er en uvitende idiot. Hadde han enda spilt halvparten av kampene for oss...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #11 på: 29. Des. 2006, 23:42 »
For å si det sånn: å tvile på at Rossi er et stort talent bare fordi han ikke har lykkes bedre i Newcastle trøya i høst blir for dumt.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #12 på: 29. Des. 2006, 23:47 »
Kanskje det, men hva har han bevist som skal tilsi at han er så stort talent som ikke f.eks Chopra har gjort? Jeg tror ikke folk hadde sagt at han var så lovende om han hadde spilt for oss eller et annet lag som ikker er av de ''store''. Men om 5-10 år for vi se hvor god han blir. Jeg tipper han blir en spiss litt over gjennomsnittet i PL som scorer en del mål, men ikke noen Henry, Rooney, Owen eller noe sånn.

Men om han skulle bli så god så er det ikke Newcastle sin fortjeneste.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #13 på: 30. Des. 2006, 01:28 »
Rossi er et helt fantastisk talent. Han er 21 år og Championship klubber er ikke interessert i han.

Martins er en helt grei spiss. Han er 21 år og scorer en del mål for Newcastle for tiden.

Er det sånn det er Joakim?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Rossi til sunderland
« Svar #14 på: 30. Des. 2006, 01:29 »
skulle det vise seg at han noen gang bli en av de beste i verden, så er det igrunnen mot det som pleier å være vanlig.. Han burde ha markert seg allerede nå, for han er jo 19 år. Og hvem sier at han får spille fast på sunderland?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /