20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 254527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #405 på: 01. Mars 2009, 21:39 »
Oba bidro jo hele kampen gjennom med flerfoldige ganger mer enn hva godeste Ameobi gjorde, til tross for at Oba var langt unna toppform..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #406 på: 01. Mars 2009, 22:18 »
sjekk når Oba spillte sin siste kamp for Newcastle, også prøver du å legge sammen 2 + 2. evnt, så kan du forsøke å anstrenge deg på å klare det ene regnestykket ;) ;D

Sist helg?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 01. Mars 2009, 22:53 »
hvis jeg endrer til startet kamp da:) han spillte ifra det 58 min sist... han er ikke klar for 90 ennå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 01. Mars 2009, 23:11 »
Uansett om eg ikkje s¨åg kampen, så kan eg se for meg at han bytta inn Viduka for at han pg Ameobi skulle vere oppspillspunkt for poling. Men dette kan jo ikke eg svare på.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #409 på: 01. Mars 2009, 23:29 »
Kaffær i svarte h****** bytta CH ut Oba sitedenfor El Donkey

sjekk når Oba spillte sin siste kamp for Newcastle, også prøver du å legge sammen 2 + 2. evnt, så kan du forsøke å anstrenge deg på å klare det ene regnestykket ;) ;D

Finnes andre muligheter enn å la Ameobi spille ihvertfall.. Viduka, Smith, Carroll...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 01. Mars 2009, 23:31 »
Skal også sies at Ameobi har blitt kastet rett inn på laget direkte fra skade - vi prater faktisk tilfeller der han såvidt har hatt trening i føttene. Derfor faller det på sin egen urimelighet. Ameobi er for dårlig, rett og slett. Jeg begynner å bli irritert over han nå. Veldig irritert. Jo mer jeg ser til han. Og slik har det vært alt for lenge for min del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 02. Mars 2009, 12:55 »
Det som provoserer meg er at han jobber så lite også, luntrer ut av offside og blir avblåst for offside konstant. Var flere frispark hvor han hadde god oversikt over forsvarslinja til bolton og klarte likevel å stå i offside. Det er smått utrolig. Jeg hater den fyren på bana og håper han får en kneskade og må legge opp!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 02. Mars 2009, 13:03 »
Det er så sinnsjukt irriterande sjå denne fyre prøva leika Owen og lura på offsidegrensa, fordi han ligg konstant i offside og greie ikkje flytta den røvi si onside...Håpar Carroll snart er klar!!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 02. Mars 2009, 13:36 »
Shola kan ikke få starte flere kamper etter de elendige prestasjonene. Håper virkelig Carroll nå får muligheten. Ble bedre og bedre for hver kamp han fikk spille før skaden. Hvis Shola fortsetter å spille rykker vi ned.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #414 på: 02. Mars 2009, 15:15 »
Jeg er så enig i all pepper`n som kommer her... Jeg skjønner ikke hvorfor han får spille!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 02. Mars 2009, 18:19 »
hvis jeg endrer til startet kamp da:) han spillte ifra det 58 min sist... han er ikke klar for 90 ennå.
Det er så sin sak. Jeg er enig i at det ikke er optimalt at Martins spiller 90 min så tidlig.
Men hvis eneste alternativ er Alan Smith eller Mark Viduka, så kan man rett og slett ikke gjøre det.'
Ingen manager i verden er i stand til å pare verdens mest stasjonære spiss (Viduka), med en spiller som er minst like stasjonær (Ameobi).
Vi mistet absolutt ALL fart på topp. Vi mistet ALL hurtighet i laget generelt, og det ble ren gampefotball ut av det hele. Såvidt jeg klarte å se skapte vi ikke en eneste kvalifisert målsjanse etter at Martins gikk ut. Tilfeldig? Ikke så veldig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #416 på: 02. Mars 2009, 19:27 »
Det er så sin sak. Jeg er enig i at det ikke er optimalt at Martins spiller 90 min så tidlig.
Men hvis eneste alternativ er Alan Smith eller Mark Viduka, så kan man rett og slett ikke gjøre det.'
Ingen manager i verden er i stand til å pare verdens mest stasjonære spiss (Viduka), med en spiller som er minst like stasjonær (Ameobi).
Vi mistet absolutt ALL fart på topp. Vi mistet ALL hurtighet i laget generelt, og det ble ren gampefotball ut av det hele. Såvidt jeg klarte å se skapte vi ikke en eneste kvalifisert målsjanse etter at Martins gikk ut. Tilfeldig? Ikke så veldig.

Er helt enig. Det finnes flere alternativer... Viduka og Løven på topp f.eks..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 02. Mars 2009, 19:42 »
Eventuelt sette Steven Taylor på topp.
For ja, så frustrerende er Ameobi på topp.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 02. Mars 2009, 19:46 »
Det har vore så mange rævva folk i Newcastle-drakt denne sesongen at det er en skam at ikkje fleire unggutta har fått prøve seg.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #419 på: 02. Mars 2009, 20:16 »
Det har vore så mange rævva folk i Newcastle-drakt denne sesongen at det er en skam at ikkje fleire unggutta har fått prøve seg.

Dette er jeg også enig i... Dem blør da ihvertfall litt!!