20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 254436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #390 på: 01. Mars 2009, 16:33 »
For en tragisk fotballspiller.. at han får spille 90 minutter er meg et under. Når spiss bytte endelig kommer så må Martins ut... hvordan er det mulig?

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 01. Mars 2009, 18:00 »
At Shola Ameobi ikke er historie i Newcastle, er for meg et jævla stort under. Han presterer ikke bedre enn det Espen Esther ville gjort, og framstår som en totalt idiot i alt han foretar seg. Idag var det som om jeg ble kvalm hver gang kameraet stoppet på Shola.
Det eneste han kan er å gå i offside og lage frispark imot. Det er ikke godt nok for en spiss som spiller for Newcastle.
Han fortjener all den pepperen han får, og hadde jeg vært Ameobi så hadde jeg gravd meg ned. Det beste hadde vært om du la fotballskoa på hylla Shola!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 01. Mars 2009, 18:31 »
Ameobi har vært medlem av a-stallen i ni år. På de ni årene har han scoret 50 mål. Jeg tør vedde mye penger på at han om ni år sitter med 75 mål, og avslutter karrieren med en testimonial på St. James' Park, og alle hyller den lojale spilleren som har tilbragt hele sin profesjonelle fotballkarriere i én eneste klubb. Om ni år ligger vi vel gjerne i bunnen av League 2, og anser Ameobi for å være en klassespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 01. Mars 2009, 19:30 »
Jeg synes Shola spillte helt ok deførste 50 minuttene, deretter var han håpløs. Da burde han ha vært tatt av for enten Smith eller Viduka, nå er jo ikke akkurat noen av de 2 i form heller da, men jeg er rimelig fornøyd med Shola i år. han har faktisk spillt flere gode kamper for oss, og hvis dette hadde vært hans første sesong i Newcastle hadde han faktisk hadd tillit her inne. men siden han har vært søppel i flere år er det ingen som tør å smake på det sure eplet og faktisk rose mannen.

synes han gjør sin beste sesong i år jeg. Og den har faktisk vært ganske ok.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 01. Mars 2009, 19:37 »
Han var god ein liten periode etter Kinnears inntog, men dei siste kampane har det vore for jævlig å følge med på denne mannen.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #395 på: 01. Mars 2009, 19:44 »
Ameobi vinner jo knapt en duell.. ikke med mann i ryggen og ikke på hodet!! Viduka er bedre på alt... Når byttet endelig kom i dag så ble Martins tatt av banen... den som kan forklare meg det skal få en blomst.. eller no anna fint!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 01. Mars 2009, 20:05 »
En liten opptur under Kinnear i starten er ikke nok - mannen er i beste fall en middelmådighet og beviser gang på gang at han overhodet ikke er en spiller vi bør gi treårskontrakt til. Denne sesongen er langt fra hans beste sesong. Mannen burde vært vekke fra dette laget for lengst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #397 på: 01. Mars 2009, 20:19 »
Jeg synes Shola spillte helt ok deførste 50 minuttene, deretter var han håpløs. Da burde han ha vært tatt av for enten Smith eller Viduka, nå er jo ikke akkurat noen av de 2 i form heller da, men jeg er rimelig fornøyd med Shola i år. han har faktisk spillt flere gode kamper for oss, og hvis dette hadde vært hans første sesong i Newcastle hadde han faktisk hadd tillit her inne. men siden han har vært søppel i flere år er det ingen som tør å smake på det sure eplet og faktisk rose mannen.

synes han gjør sin beste sesong i år jeg. Og den har faktisk vært ganske ok.

Ameobi sin beste sesong var vel under Roeder når vi kvalifiserte oss for spill i Europa. Da bidro Ameobi med ganske mye mener jeg å huske.
Han var vel også en av våre bedre spillere under Roeder, var han ikke? Videre i den sesongen ble han en av våre mestscorende spillere gjennom alle tider i Europa, hvis jeg ikke surrer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 01. Mars 2009, 20:22 »
Hans beste sesong var uten tvil da han tidvis nesten herja i CL, spør du meg. Utrolig gode kamper mot Leverkusen og på Nou Camp. Glemmes aldri. Da trodde en jo faktisk at vi hadde arvtakeren til Shearer i egne rekker...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #399 på: 01. Mars 2009, 20:28 »
Hans beste sesong var uten tvil da han tidvis nesten herja i CL, spør du meg. Utrolig gode kamper mot Leverkusen og på Nou Camp. Glemmes aldri. Da trodde en jo faktisk at vi hadde arvtakeren til Shearer i egne rekker...

Hehe. Jeg har faktisk en gammel Ameobi drakt fra den tiden hjemme.  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 01. Mars 2009, 20:31 »
Hehe! Jeg digga Ameobi da, hadde svær tru på karen! Den gang ei da..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #401 på: 01. Mars 2009, 21:08 »
Kaffær i svarte h****** bytta CH ut Oba sitedenfor El Donkey

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #402 på: 01. Mars 2009, 21:11 »
Godt spørsmål.. Stilt meg selv det samme spørsmålet i hele dag.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #403 på: 01. Mars 2009, 21:25 »
Jeg trodde ikke mine egne øyer... hvordan er det mulig??? Er han blind, dum eller hva er den jævla CH fornoe? Sier ikke fansen på tribuna i fra? ååååååååååååååååååå...........

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 01. Mars 2009, 21:38 »
Kaffær i svarte h****** bytta CH ut Oba sitedenfor El Donkey

sjekk når Oba spillte sin siste kamp for Newcastle, også prøver du å legge sammen 2 + 2. evnt, så kan du forsøke å anstrenge deg på å klare det ene regnestykket ;) ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....