20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bolton - Newcastle  (Lest 33209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bolton - Newcastle
« Svar #165 på: 30. Des. 2006, 12:59 »
Scott Parker toppet BÅDE mest presise taklingslisten og mest presise pasningslisten en periode i Premier League. Så klart er han en veldig god spiller. Men han er formsvak.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #166 på: 30. Des. 2006, 15:56 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Gutter, følg bedre med neste kamp.

Jepp det skal jeg. Parker har vært ræv hele sesongen. Ikke kun mot Bolton. En kamp eg ikkje såg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #167 på: 30. Des. 2006, 15:58 »
Parker var god i starten av sesongen, og han har ikke vært ræv selv om han ikke var like god som han har vært dårligere...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #168 på: 30. Des. 2006, 16:00 »
Blir irritert over at Parker starter uansett og at Emre enten blir skjøvet ut på venstrekanten, eller at Butt blir satt på benken uansett hvor god form de er i.

Dermed ser jeg med negative øyne på Parker.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #169 på: 30. Des. 2006, 16:08 »
Du må nok bite i deg de orda kamerat....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #170 på: 30. Des. 2006, 16:12 »
Det at Parker sinkar spelet har skjedd OFTE denne sesongen. Han spinnar rundt og rundt og deretter slår støttepasning til keeper. Mitt forslag er å bruke han i ein defensiv rolle, fordi han har ikkje dei kvalitetane som skal til for å vere ein god offensiv midtbane spelar!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #171 på: 30. Des. 2006, 18:34 »
Beklager, men skjønner rett og slett ikke hvilke Newcastle-kamper dere har sett. Parker var den eneste utespilleren i starten av sesongen bortimot som leverte gode kamper stabilt. Når vi fikk vind i seilene er det lett å glemme ham. Med en gang vi igjen sliter ser vi lett hvor jævla viktig han er. Det er en sabla enkel ting for meg å se hvorfor Parker er fast på laget og kaptein.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #172 på: 30. Des. 2006, 21:28 »
Parker har vært veldig god denne sesongen ja, til tross for enkelte kamper hvor han har vært litt slapp. Men jeg synes Butt-Emre kombinasjonen fungerer bedre enn Parker-Emre. Så for meg er ikke Parker et soleklart førstevalg, hvertfall ikke så lenge Butt fortsetter å spille slik han har gjort i år.

Jeg foretrekker Parker, under tvil. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Given ble vår nye kaptein.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #173 på: 31. Des. 2006, 15:26 »
De to siste kampene har jo Emre vært meget svak. Ifølge børsene jeg har lest var Emre svært svak i går, og mot Bolton kom han inn og gjorde det meste galt. Da syns jeg forøvrig det vil være bedre å sett Parker og Emre sammen, enn Butt og Emre. Parker er for meg vår viktigste utespiller, og en selvskreven kaptein. Ja, Given fungerer utmerket, men jeg føler det er viktig å ha en spiller utpå banen som kaptein.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Bolton - Newcastle
« Svar #174 på: 31. Des. 2006, 16:14 »
kombinasjonen Butt-Emre på midten virket jo strålende i de få kampene de spilte

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #175 på: 31. Des. 2006, 16:16 »
Hele laget var i medvind da. Mitt førstevalg sentralt er og forblir Emre og Parker.