20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bolton - Newcastle  (Lest 33283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Bolton - Newcastle
« Svar #150 på: 26. Des. 2006, 23:19 »
Sitat fra: "Torjus"
Parker er RÆVVA!!!

Skjønner hva du mener. Han er ikke rævva, men han spiller dårlig. Han begynte faktisk å spille dårlig da Roeder tok over. Tror Roeder ville fått mer ut av han som Butt, ikke Emre. Makelele, ikke Lampard. Alonso, ikke Gerrard.

djmattis

• Gjest
Bolton - Newcastle
« Svar #151 på: 27. Des. 2006, 00:18 »
synd vi skal ryke mot bolton gang på gang nå plutselig, hehe blitt et spøkelselag.
men vi ahr jo tatt seier på seier på seier, måtte jo komme et tap til slutt da mot et av disse "middels lagene" :D
men ny kamp nye muligheter

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #152 på: 27. Des. 2006, 00:22 »
Parker er RÆVVA!!!

Parker er ikkje ræva, berre utroleg oppskrytt!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Bolton - Newcastle
« Svar #153 på: 27. Des. 2006, 11:44 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Parker er RÆVVA!!!

Parker er ikkje ræva, berre utroleg oppskrytt!

Mener han brukes feil.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #154 på: 27. Des. 2006, 11:52 »
Given ute, Newcastle taper. Han har utrolig mye å si for oss..

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bolton - Newcastle
« Svar #155 på: 27. Des. 2006, 12:39 »
Liten tvil om at det forsvaret og keeper gjorde i går var elendig. Men det virka nesten som om Huntington og Edgar hadde fått beskjed om bare å spille støttepasninger. Huntington spilte ikke i nærheten av det han tidligere har gjort. Han hadde selvtillit nok til å holde Robben i sjakk, men ikke nok til å slå mer enn 2-meters støttepasninger til Ramage eller Srnicek mot Bolton. Og for oss som husker Srnicek fra "gamle dager" vet at man helst ikke skal gi han ballen i beina. Og jeg satt her og var så sinna før Ramage scoret pga dette spillet. Jeg visste det ville ende på denne måten. Og det var sikkert mange av dere andre også.

Ramage, Huntington, Edgar og Srnicek...huff. Vi snakker jo ikke om noe pottetett løsning.

Noen av dere reagerer så voldsomt på Parker, og jeg kan være enig i at han ikke spilte sin beste kamp i går.

Jeg tror jeg faktisk skal prøve meg på en liten børs.

Srnicek - 4 - Usikker i feltarbeidet og spesielt med føttene. Ikke noe nytt, mao.

Edgar - 3 - Utrygg og fomlete. Kommer noe mer med i kampen etter hvert.
Taylor - 6 - Er ikke med på rotet til de andre der bak, men rydder heller ikke opp etter dem.
Ramage - 5 - Fomlete i går. Utrygg med mange ferskinger + Srnicek rundt seg.
Huntington - 4 - Altfor svak i går. Lignet ikke på seg selv. Utrygg med ballen.

Dyer - 6 - God på målet, men blir usynlig etter hvert. Gikk han ut med skade igjen?
Butt - 7 - Vår beste i går.
Parker  - 5 - Dårlig kamp av kapteinen vår. Sto ikke fram og dominerte.
Milner - 6 - Noen sporadiske forsøk.

Sibierski - 6 - Jobber godt hele kampen. Eneste med vilje til å vinne? Men blir altfor tam.
Martins - 6 - Får altfor lite å jobbe med. Virker uengasjert etter hvert.
Toon, Toon,
Black and white army

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #156 på: 27. Des. 2006, 13:27 »
ramage var tragisk i går synes jeg

steven taylor var den eneste som gjorde det han skulle av de 5 bak der

En ting med ramage som irriterer meg. han klarer aldri og slå en bra pasning eller klarere bra. tenker spesielt på en situasjon på slutten , hvor han håpløst spiller ballen over sidelinja. Da kunne du se at Emre og Parker reagerte kraftig og kjeftet på han. og det er ikke første gang midtbanen er lei av hans håpløse ball behnadling.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #157 på: 27. Des. 2006, 17:07 »
Skjønner ikke hvorfor dere kritiserer Parker.
I likhet med SkySports er jeg enig i at Parker var vår beste. Han jobba og sto i kampen gjennom, taklet som en gud, og på slutten, da han spilte høyreving var han den eneste som så ut til å kunne skape noe som helst. Han var uten tvil den personen som løp mest i går og ville mest fremover. Han slo heller ikke like mange feilpasninger som eksempelvis Butt og Emre.
Når vi kom under så vi først hvorfor Parker er vår kaptein, for det er først når vi sliter at hans uvurderlige jobb fremheves, som i går. Han er nok sammen med Dyer vår viktigste utespiller. Å si at Parker er oppskrytt er helt bak mål spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #158 på: 27. Des. 2006, 19:26 »
Nå har ikke jeg sett et eneste minutt eller høydepunkt fra denne kampen, men dette virker nærmest som en kamp hvor vi startet noenlunde bra men rotet oss fullstendig bort. Eller trekker jeg feil konklusjoner ut ifra rapportene  jeg har fått med meg?
Spesielt merker jeg meg Peter Ramage som får endel kritikk etter denne kampen. Og det er mulig det skyldes at han plutselig var en av våre mest erfarne forsvarsspillere igår (ironisk nok?), men er det lov å spekulere i at vi har sett det samme før?
Jeg så nettop den høydepunktsamlinga fra Tottenham kampen vi vant (grattis til Geordie Olav spesielt ;) ), og minst ved en anledning syns jeg Ramage fomler der. Det var jo delvis sånn ifjor også. Spilte til tider meget bra men blunderne kom dessverre etterhvert. Håper vi ikke får se det samme opp igjen nå.

Men nå skal jeg sette et punktum for kapitelet om Ramage i denne kampen. Jeg merker meg Bolton kampen på St.James tidligere i høst: her tapte vi også 2-1 etter å ha tatt ledelsen. Minnet gårsdagens kamp veldig om denne? Tok Bolton mer og mer over og ble det førende laget?

Hva Parker gjelder er jeg enig med Eilertsen. Bør ikke uttale meg for mye om Bolton kampen ettersom jeg ikke har sett denne, men vi må huske at Parker nettop er tilbake fra skade, og om han ikke nødvendigvis har vært vår beste mann i år så syns jeg uansett Parker har vært god. Og til tross for hans utrettelig arbeid og voldsomme innsats er ikke Scott Parker typen som kan vinne en kamp for oss alene, det må vi bare innse. Men at han er en ekstremt god midtbanespiller, av typen som er nesten alle manageres drøm er ikke til å stikke under en stol. Og slike spillertyper bør man vite og verdsette.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bolton - Newcastle
« Svar #159 på: 27. Des. 2006, 19:53 »
Bolton spilte svært dårlig i går. Synd at vi var enda mye dårligere. Og det var jo ikke sånn at vi tapte for et lag som virkelig var gode. Det var bare det at vi var så veldig mye dårligere.

MAN SKAL IKKE SPILLE BALLEN I BEINA TIL SRNICEK!
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #160 på: 27. Des. 2006, 20:24 »
Man skal spille med Tim Krul fremfor Srnicek tror jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #161 på: 29. Des. 2006, 19:27 »
Jeg tror faktisk det er bedre å sette vår lit til unge Krul enn Srnicek ja. Selv om én kamp ikke er nok til å dømme noen av dem, så tyder alt på at Krul, til tross for sin unge alder, er mye sikrere i sitt arbeid enn Srnicek. Men det er ikke første gang vi taper borte mot Bolton, og jeg tror heller ikke Given trives spesielt godt der. Så sånn sett kanskje man ikke skal legge for mye vekt på det som skjedde mot Bolton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #162 på: 29. Des. 2006, 20:15 »
For all del, Parker jobbar som ein hest, og gir 120%. Han er god defensivt og er taklingsterk. Men han har verken god teknikk eller godt skudd. Det som irriterar meg mest med Parker er at han leikar Ballerina på midtbana og fintar og snurar rundt i fem minutt før han slår pasninga, dette resulterar med at han sinkar spelet OFTE. Sånn situasjonen er nå, foretrekke eg Emre-Butt på midtbana.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #163 på: 30. Des. 2006, 01:22 »
Er uenig i en ting Hans-Emil. Og det er at Parker jobber 120%. Han lunter jo utpå der.

Ellers så er jeg helt enig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bolton - Newcastle
« Svar #164 på: 30. Des. 2006, 01:49 »
Unnskyld meg, men det er faktisk noe av det verste jeg har hørt på lange stunder. Emre klarte ikke en pokkers drit når han kom innpå, og hadde antakeligvis flere feilslåtte pasninger enn fullførte. Butt var meget god defensiv, men rett og slett horibel offensivt, og slo feilpasning på feilpasning. Parker var uten tvil vår beste spiller der utpå, i tillegg til at han jobbet som en gud (som han selvfølgelig alltid gjør) var han den eneste som så kapabel ut til å skape noe offensivt. At han leker "ballerina" utpå banen skjønner jeg ikke hvor du har fått fra. Det er jo vrøvl. Han var sammen med Milner den eneste som klarte å sett litt fart i spillet og føre ballen fremover på banen istedet for å kaste den vekk med håpløse pasninger.
Gutter, følg bedre med neste kamp.
Nå skal man heller aldri bruke en enkelt børs som fasit, men sammenlagt pleier ulike børser å gi et helhetlig inntrykk av hvordan spillerne presterte. SkySports gav som tidligere nevnt Scott Parker 8er og var vår bestemann, og Dagbladet gav også Parker 8er og også BB-tittelen. Parker er forøvrig vår bestemann sålangt i år på DB-børsen med rein 7er i snitt. Tilfeldighet? Ikke faen.