20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan ødelegge en klubb..  (Lest 26375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvordan ødelegge en klubb..
« Svar #60 på: 20. Mai 2005, 13:34 »
Klart han er det..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #61 på: 20. Mai 2005, 14:17 »
Er det egentlig tilfeldig at vi plukka mer poeng enn Blackburn når Souness var denne sesongen, enn da Souness var hos oss og Hughes i Blackburn? Tror egentlig det oppsummerer alt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Mai 2005, 14:32 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dessuten hadde det ha vært bedre å hente tilbake f.eks Keegan til Newcastle, enn å ansette en terroist. Vi kunne ha stablet på beina omtrent femti tusen managere som kunne ha gjort det bedre enn Souness. Blackburn-fansen var i ekstase da Souey forlot ewood park. Liverpool-fansen var overlykkelige da han forlot anfield noen år tilbake. Han er en levende katastrofe!

Keegan har sagt det er uaktuellt å trene Newcastle igjen, så det hadde vært utelukket.

Jeg mener det er bedre å hente klubber som har vunnet noe med andre klubber. Det har ikke Keegan gjort selvom han har brukt drøssevis med penger.

Ikke engang ligacupen har han klart å vinne. Selv Souness har klart det med et dårlig Blackburn lag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Mai 2005, 14:38 »
Hvor mange 2. plasser har Souness i England?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Mai 2005, 14:42 »
Sitat fra: "Nordin"
Er det egentlig tilfeldig at vi plukka mer poeng enn Blackburn når Souness var denne sesongen, enn da Souness var hos oss og Hughes i Blackburn? Tror egentlig det oppsummerer alt.

Hadde ikke både Newcastle og Blackburn 2 poeng når Souness forlot Blackburn?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 20. Mai 2005, 14:45 »
Sitat fra: "Mushans"
Hvor mange 2. plasser har Souness i England?

Har aldri hørt om  managere som sparer på 2. plasser.

Managere som vinner noe er det jeg leter etter. Ikke etter 2, plasser. Når man ser  hvor mye penger Keegan har brukt iforhold til Souness uten å vinne noe som helst kan man bli skremt.

Ellers så var Keegan en katastrofe manager for det Engelske landslaget.

Du skriver at ligacupen er en cup hvilket som helst lag kan vinne. Da er det rart Newcastle aldri har løftet ligacup trofeet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 20. Mai 2005, 14:47 »
Bygge din påstand på 4 kamper du, Asbjørn. Saken er vel den at Hughes gjorde en mye bedre jobb i Blackburn enn Souness gjorde i Newcastle.

Hughes brukte vel heller ikke over £10m i januar...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 20. Mai 2005, 14:48 »
Bygge din påstand på 4 kamper du, Asbjørn. Saken er vel den at Hughes gjorde en mye bedre jobb i Blackburn enn Souness gjorde i Newcastle.

Hughes brukte vel heller ikke over £10m i januar...

Blackburn solgte vel heller ikke for 13.4 millioner rett før sesongstart?

I tillegg måtte Newcastle spille langt flere kamper enn Blackburn noe som førte til mange skader.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 20. Mai 2005, 14:52 »
Woodgate var solgt før Souness ble ansatt som manager. Jeg mener at stallen som Souness tok over i Newcastle er langt sterkere enn stallen som Hughes tok over i Blackburn.

Mange flere kamper ja.. Men så har da Newcastle langt flere kvalitetsspillere å ta av!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 20. Mai 2005, 14:53 »
Sitat fra: "Asbjørn"

I tillegg måtte Newcastle spille langt flere kamper enn Blackburn noe som førte til mange skader.

Vi er vel pokker meg en større klubb enn Blackburn og skal havne langt over dem på tabellen?? Vi skulle til europa vi, men ble nr. 14..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 20. Mai 2005, 14:57 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Vi er vel pokker meg en større klubb enn Blackburn og skal havne langt over dem på tabellen?? Vi skulle til europa vi, men ble nr. 14..

Er det sikkert vi ikke kommer til Europa da?

Ellers så har vel Blackburn vunnet langt mer enn Newcastle har vært i nærheten av de siste årene.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 20. Mai 2005, 14:58 »
Woodgate var solgt før Souness ble ansatt som manager. Jeg mener at stallen som Souness tok over i Newcastle er langt sterkere enn stallen som Hughes tok over i Blackburn.

Mange flere kamper ja.. Men så har da Newcastle langt flere kvalitetsspillere å ta av!

Hadde Newcastle så mange kvalitetspillere å ta av nå på slutten av sesongen? Husker du f.eks lagene vi stilte med mot MAn Utd på slutten av sesongen? Rene reservelaget

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. Mai 2005, 15:02 »

Er det sikkert vi ikke kommer til Europa da?

Ellers så har vel Blackburn vunnet langt mer enn Newcastle har vært i nærheten av de siste årene.

Forventer litt mer enn intertoto. Tror også du gjør det innerst inne!!
Og nei, Newcastle kommer ikke til å leke seg til uefa cupen gjennom intertoto.

Er mange klubber som har vunnet mer enn Newcastle de siste åra ja. Men er Blackburn en større klubb en Newcastle fordet?

Hva med Leicester City da som vant liga cupen for 4-5år siden?? Er de også en større klubb en Newcastle i dine øyner??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. Mai 2005, 15:09 »
Ligacupen er for meg en mikkemus cup. Premier League derimot er noe helt annet.

Leicester er langt fra noen større klubb enn Newcastle.

Min rangering er

Premier League
CL
FA cupen
UEFA Cupen
Mikke Mus

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 20. Mai 2005, 15:32 »
Er du virkelig for ansettelsen av Souness Asbjørn? Svar ja eller nei. Det er et enkelt spørsmål.