20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)  (Lest 35905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)
« Svar #180 på: 20. Des. 2006, 22:43 »
Jaja, da taper vi nok en kamp for Chelsea, og ifølge BBC Newcastle var vi aldri i reell nærhet av å true Chelsea og gjøre det vanskelig for dem. Riktignok ble vi slått av et bedre lag, og riktignok er det en lidelse å se Chelsea spille slike kamper, men hvis det radiokommentatorene sier stemmer, så burde vi ha gjort så mye, mye bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 20. Des. 2006, 22:44 »
fatter ikke taktikken til roeder på hjemmebane. vi skapte omtrent ikke en sjanse. alle ser jo hvilken problemer chelsea får når sibbe kommer inn.
Andreas Martins

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 20. Des. 2006, 22:45 »
Drogba Drogba.Sendte oss ut fra uefa-cupen i semi-fianlen.Sist scoret han mot oss.Nå sender han oss ut av ligacupen :x

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #183 på: 20. Des. 2006, 22:45 »
æ hate drogba  :x
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 20. Des. 2006, 22:45 »
Sitat fra: "Joakim"
Jaja, da taper vi nok en kamp for Chelsea, og ifølge BBC Newcastle var vi aldri i reell nærhet av å true Chelsea og gjøre det vanskelig for dem. Riktignok ble vi slått av et bedre lag, og riktignok er det en lidelse å se Chelsea spille slike kamper, men hvis det radiokommentatorene sier stemmer, så burde vi ha gjort så mye, mye bedre.

Ikke en reell mulighet til å true Chelski? Vi var 2cm ifra 1-0. Er ikke det å true Chelski?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 20. Des. 2006, 22:47 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Joakim"

Ikke en reell mulighet til å true Chelski? Vi var 2cm ifra 1-0. Er ikke det å true Chelski?

Tipper Chelsea hadde vunnet uansett om de måtte om det så måtte ekstraomganger til. Vi var FRYKTELIG slitne på slutten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #186 på: 20. Des. 2006, 22:47 »
Drogba er en god fotballspiller, men han jukser fælt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 20. Des. 2006, 22:48 »
Det var ETT eneste skudd, og det kom i første omgang. Etter det har det visstnok vært INGEN verdens ting. Vi har aldri greid å utfordre Chelsea-forsvaret, ifølge kommentatorene. Vi testet dem aldri skikkelig. Bortsett fra ETT skudd i stolpen. Vi var ifølge kommentatorene ikke i nærheten av det nivået vi må være på for å være i nærheten av å true Chelsea. Ett skudd fra en enkelt spiller er ikke å true Chelsea. Selv om skuddet var aldri så bra.
Ett skudd på mål er ikke å true Chelsea.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 20. Des. 2006, 22:48 »
Hvis noen kan sponse meg med en pistol, kniv, balltre, gaffel whatever skal jeg personlig reise til ytterste vest london og gjøre Drogba invalid, samt at Robben skal miste beina han løper på.
Makan til juksemakere og drittsekker!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

SuperNew

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #189 på: 20. Des. 2006, 22:49 »
Ingen andre som reagerte på at Chelsea flyttet frisparket 2 meter opp og dermed fikk en mye farligere posisjon å skyte fra??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 20. Des. 2006, 22:49 »
Sitat fra: "VepsoO"
Hvis noen kan sponse meg med en pistol, kniv, balltre, gaffel whatever skal jeg personlig reise til ytterste vest london og gjøre Drogba invalid, samt at Robben skal miste beina han løper på.

Voks opp
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #191 på: 20. Des. 2006, 22:50 »
Jeg støtter deg vepso0
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 20. Des. 2006, 22:51 »
Sitat fra: "samsung"
Jeg støtter deg vepso0

jeg å.Skammelig for fotballen de to.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 20. Des. 2006, 22:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "VepsoO"

Voks opp

Helt enig.

Alle vet at Chelsea består av drittsekker og juksemakere, og Drogba og Robben er ufyselige spillere, men filming og dytting og skitne knep er ikke grunnen til at vi tapte i kveld. Det er det på tide at vi innser.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 20. Des. 2006, 22:53 »
Får bare såne spontane raserianfall når jeg ser det møkkalaget spille fotball!
Robben begynner jo å grine bare noen knekker et grasstrå i en 10 meters omkrets i nærheten av han!

AHHHH blir så lei meg

Natta

<3 Martins
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic