20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)  (Lest 35896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)
« Svar #165 på: 20. Des. 2006, 22:37 »
Har stengt vg nett live vinduet for lengst. Har funnet ut at det er raskere liveoppdateringer på denne tråden. :lol:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 20. Des. 2006, 22:38 »
Sitat fra: "Joakim"
Hva i svarteste helvete er det for et bytte?
5 min igjen, vi ligger under med ett mål og vi tar ut en kreativ offensiv ving, og beholder to defensive midtbanespillere? Jeg trodde virkelig at Roeder var forbi det stadiet. Enhver fotballsupporter vet at dette vanligvis ikke er et lønnsomt bytte.

Skal ikke se HELT bort ifra at han var småsliten/skadet.. Ikke vet jeg, men.. Hvis Milner var i form, var det et hodeløst bytte..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 20. Des. 2006, 22:38 »
Martins i offside for nte gang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 20. Des. 2006, 22:38 »
Vi får maks en sjanse til nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 20. Des. 2006, 22:39 »
Nesten Shay Givens andre tabbe for kvelden...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 20. Des. 2006, 22:39 »
Kjempetabbe av 'Given. Gir ballen til Lampard men han treffer stolpen på åpent mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 20. Des. 2006, 22:40 »
Det ser ikke lyst ut dette foran lørdagens GIGANT-møte mellom Newcastle og Tottenham. Og Shay Given har visst ikke dagen...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 20. Des. 2006, 22:40 »
NESTEN for newcastle... Sibbe med god mulighet.. Siste mulighet.. Given kommer opp!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 20. Des. 2006, 22:40 »
Sitat fra: "EivindI"
5 min igjen, vi ligger under med ett mål og vi tar ut en kreativ offensiv ving, og beholder to defensive midtbanespillere? Jeg trodde virkelig at Roeder var forbi det stadiet. Enhver fotballsupporter vet at dette vanligvis ikke er et lønnsomt bytte.

Skal ikke se HELT bort ifra at han var småsliten/skadet.. Ikke vet jeg, men.. Hvis Milner var i form, var det et hodeløst bytte..

Hvis Milner ikke var helt i form burde vi ha byttet inn Luque i tillegg.
Vi kan ikke under noen omstendigheter, når vi MÅ score, bytte ut en kreativ spiller med en tung, sterk spiss, når vi spiller med TO defensive midtbanespillere. Uansett hvor godt Butt har spilt, burde han i alle tilfeller gått ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 20. Des. 2006, 22:41 »
0-1 Slutt. Fortjent

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 20. Des. 2006, 22:41 »
CORNER! Nei, faen, slutt.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 20. Des. 2006, 22:41 »
Glad vi har ingen skader jeg, bare den samme star^ellvern unntatt Butt starter på Lørdag så er jeg fornøyd:D
ax

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 20. Des. 2006, 22:41 »
Sitat fra: "EivindI"

Hvis Milner ikke var helt i form burde vi ha byttet inn Luque i tillegg.
Vi kan ikke under noen omstendigheter, når vi MÅ score, bytte ut en kreativ spiller med en tung, sterk spiss, når vi spiller med TO defensive midtbanespillere. Uansett hvor godt Butt har spilt, burde han i alle tilfeller gått ut.

Luque? Ja, lov å tro på julenissen...Han har sparket sin siste ball for Newcastle(i kamp)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 20. Des. 2006, 22:42 »
Nei, nervene mine tåler ikke oppgjør mot Tottenham!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 20. Des. 2006, 22:42 »
God kamp av Newcastle, men vi beviser nok en gang at vi er to hakk under Chelsea når de dytter innpå tunggodset sitt..