20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)  (Lest 35916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Hepp
« Svar #45 på: 20. Des. 2006, 15:32 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ja og han fikk tilbakeslag den gangen og. Hvem får ikke et lite tilbakeslag etter en operasjon? Den første kampen vil jo alltid være en ekstra påkjenning.

Det vil da si at risikoen for at Duff ville vært ute mot Tottenham, og kanskje julekampene, hvis hans første kamp etter operasjonen hadde vært mot Chelsea i kveld? -I så fall var det jo en genistrek å la han få prøve seg mot Watford  :D
-Uansett, skjedd er skjedd. Lite å diskutere videre på dette. Laget klarte seg bra mot Chelsea (borte!) forrige uke uten Duff, og jeg tror det går hakket bedre i kveld. Men det må kanskje til mer enn 90 min.  Chelsea, bye bye!
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)
« Svar #46 på: 20. Des. 2006, 15:36 »
Ja la oss genierklære Roeder for det!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hvorfor det?
« Svar #47 på: 20. Des. 2006, 15:53 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Sitat fra: "Asbjørn"

Ja Roeder hadde helt sikkert fått pepper om ikke Duff hadde blitt brukt. Vi snakker tross alt om en skade som normalt tar 6 uker å lege. Mot Watford spilte han etter 3 uker. Ringer det en bjelle, eller er det ingenting som fortsatt sier at han ikke var 100% klar? Selvsagt vil det hagle pepper når man ser at de som leder laget holder et norsk 3. divisjons nivå.

Jeg er ikke kyndig i verken legevitenskap eller anatomi til å ha noen formening om restitueringstid etter en slik operasjon. Men registrerer at da Duff hadde samme operasjon på det andre kneet var han tilbake etter 3 uker.

Det trenger du heller ikke være kyndig i. Jeg siterer bare det Roeder sa sist uke. Han mente på at det var fantastisk å se at Duff var tilbake etter bare 3 uker når en slik skade normalt leges etter 6  uker.  Om du ikke har lest det eller tror meg kan jeg godt gi deg en link. Mulig Duff er en supermann. Ikke vet jeg, men han har tilgode å være en supermann i Newcastle trøya.

Det artige er at Roeder tilhengerene her inne som hatet Souness, den gang skyldte på Souness for alle skadene og at spillere kom tilbake for tidlig på banen. Nå er det alt annet enn manageren som  har skylda, selv om vi har flere skader enn noengang. Uflaks går det ut på nå :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Des. 2006, 15:58 »
Ja la oss genierklære Roeder for det!

Ja hyll hyll
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Des. 2006, 16:25 »

Ja Roeder hadde helt sikkert fått pepper om ikke Duff hadde blitt brukt. Vi snakker tross alt om en skade som normalt tar 6 uker å lege. Mot Watford spilte han etter 3 uker. Ringer det en bjelle, eller er det ingenting som fortsatt sier at han ikke var 100% klar? Selvsagt vil det hagle pepper når man ser at de som leder laget holder et norsk 3. divisjons nivå.

Jeg er ikke kyndig i verken legevitenskap eller anatomi til å ha noen formening om restitueringstid etter en slik operasjon. Men registrerer at da Duff hadde samme operasjon på det andre kneet var han tilbake etter 3 uker.

Det artige er at Roeder tilhengerene her inne som hatet Souness, den gang skyldte på Souness for alle skadene og at spillere kom tilbake for tidlig på banen. Nå er det alt annet enn manageren som  har skylda, selv om vi har flere skader enn noengang. Uflaks går det ut på nå :-)

Ja hehe, begynner av og til og lura på om newcastle fansen virkelig er den skarpaste kniven i skuffa.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 20. Des. 2006, 17:22 »
Souness kjørte jo en mye hardere linje med å hente spillere tilbake. Lurer på hvordan det hadde gått med Newcastle med Souness som trener og dagens skade situasjon.

Synes det er merkelig at dere ikke kan gi Roeder litt fred når det går bra. Om man ser på statistikken til Roeder for alle kampene vi har spillt så er det ganske imponerende, skulle bare ønske det var like imponerende i PL. Det kommer seg da heldigvis.

Med seier i kveld regner jeg med at en del negative holdninger forsvinner for julen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 20. Des. 2006, 17:48 »
Ja og han fikk tilbakeslag den gangen og. Hvem får ikke et lite tilbakeslag etter en operasjon? Den første kampen vil jo alltid være en ekstra påkjenning.

De fleste får ikke et tilbakeslag om operasjonen har vært vellykket. Det er bare å håpe at han i det minste rekker de 4 neste PL kampene i det tette juleprogrammet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 20. Des. 2006, 17:51 »
Souness kjørte jo en mye hardere linje med å hente spillere tilbake. Lurer på hvordan det hadde gått med Newcastle med Souness som trener og dagens skade situasjon.

Synes det er merkelig at dere ikke kan gi Roeder litt fred når det går bra. Om man ser på statistikken til Roeder for alle kampene vi har spillt så er det ganske imponerende, skulle bare ønske det var like imponerende i PL. Det kommer seg da heldigvis.

Med seier i kveld regner jeg med at en del negative holdninger forsvinner for julen.

Hvordan kan egentlig du vite om Souness kjørte hardere? Isåfall kan det se ut som om det er en langt bedre medisin en slik Newcastle holder på pr dags dato.

Ja med seier i kveld forsvinner nok all kritikk.

djmattis

• Gjest
« Svar #53 på: 20. Des. 2006, 17:59 »
Asbjørn, et tilfeldig spørsmål, er du medlem i den berømte "positiva klubben"?
bare lurer......

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 20. Des. 2006, 18:07 »
Sitat fra: "djmattis"
Asbjørn, et tilfeldig spørsmål, er du medlem i den berømte "positiva klubben"?
bare lurer......

Nei jeg er medlem i Hafslund Idrettsforening. Ellers er jeg LO organisert. Noe mer du lurte på i samme slengen?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 20. Des. 2006, 18:30 »
Å du er sånn fagforeningsmann ja Asbjørn. Ja det forklarer jo det aller meste.

Det er jo først i kamp man får testet seg 100 prosent. Det viser seg da gang på gang at spillere ofte får et lite tilbakeslag etter den første kampen.

Hvor mange tilbakeslag hadde ikke Owen i fjor da? Minst to og et av disse var i kampen mot Birmingham.

Men ellers så har jeg troen i kveld!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 20. Des. 2006, 19:29 »
Å du er sånn fagforeningsmann ja Asbjørn. Ja det forklarer jo det aller meste.

Utdyp er du snill.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 20. Des. 2006, 19:47 »

Det trenger du heller ikke være kyndig i. Jeg siterer bare det Roeder sa sist uke. Han mente på at det var fantastisk å se at Duff var tilbake etter bare 3 uker når en slik skade normalt leges etter 6  uker.  Om du ikke har lest det eller tror meg kan jeg godt gi deg en link. Mulig Duff er en supermann. Ikke vet jeg, men han har tilgode å være en supermann i Newcastle trøya.

:shock:  :shock:

I såfall vil jeg be deg på det aller peneste om å lese om bruken av linker "tilbakemelding" forumet Asbjørn. For det begynner å bli temmelig slitsomt å lese på en skjerm når man bestandig må "scrolle bortover" (dårlig formulering?) hver gang det kommer en forferdelig lang link å ødlegger leseligheten. Ikke noe personlig, bare litt slitsomt, og JA, jeg vet jeg kan høres ut som Lasse her nå.

Ellers er jeg enig i at det åpent for diskusjon hvorvidt det var fornuftig å la Duff spille igjen mot Watford.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 20. Des. 2006, 20:04 »
Var vel heller ikke så mange andre fornuftige bytter å gjøre. Spørsmålet blir kanskje om det var fornuftig å ha han på benken.

Asbjørn: Det med lo var en liten spøk. Er ikke tilhenger av fagforeninger selv. Er blitt vandt med å kjempe mine egne kamper i stedet.

djmattis

• Gjest
« Svar #59 på: 20. Des. 2006, 20:29 »
Bra å bruke masse energi å være sur ja....
lalala