20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)  (Lest 35983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)
« Svar #30 på: 20. Des. 2006, 10:10 »
Sånn, nå har jeg lagt et brett med danish gold i kjøleskapet.....
Nå får vi håpe det blir en bra kamp i kveld.
og om den forbanna tåken ødlegger kampen i kveld blir jeg mindre glad.
I KVELD SKAL VI VINNE!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 20. Des. 2006, 11:44 »
med duff skada så er jeg spent på laget. tipper på dette:

given
solano Taylor RamageHuntingdon
Milner Parker Butt Dyer
sibi martins

tror emre starter på benken. Lurer på hvordan han kunne vært på backen ettersom han tross alt er venstrebent. men men. tror han sliter med ankelen sin og kan spares.
Andreas Martins

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 20. Des. 2006, 11:46 »
faen ass, hadde trent Duff:S
ax

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Hvorfor det?
« Svar #34 på: 20. Des. 2006, 11:48 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg sier det igjen. Helvetes amatører.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=duff-poses-a-new-defensive-dilemma%26method=full%26objectid=18290406%26siteid=50081-name_page.html

Ja vel. -Men hvorfor det?
Mulig det er min engelsk som er for dårlig, for etter å ha lest artikkelen sitter jeg ikke igjen med inntrykket av å kunne klandre "noen" for denne situasjonen.

Regner med Roeder hadde fått pepper av enkelte her på forumet om Duff ikke hadde fått prøvd seg mot Watford. Og med tanke på kampene som fulgte den, så var det rett å la Duff få smaken av kamp mot Watford. Det var ingenting som tilsa at han ikke var klar.
Men det har jo gått inflasjon i å kritisere hvert håndgrep som gjøres på SJP så "pepper" vil vel hagle uansett.
Livet er svart/hvitt!

djmattis

• Gjest
« Svar #35 på: 20. Des. 2006, 12:13 »
Bare han ikke lyver for å ikke spille mot sine gamle lagspillere da..
heheh

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #36 på: 20. Des. 2006, 12:53 »
Ja syns heller ikke det. Som dere ser så hadde han den samme reaksjonen etter samme operasjonen hos Chelski.

Jaja Asbjørn det begynner å bli litt sjeldnere mellom utblåsingene dine etterhvert, så satser på at over en fin Newcastlejul så er alt så mye bedre. :D

Dette bør og få alle med Roederhat til å roe seg litt:
Glenn Roeder and Freddy Shepherd met today to discuss next month's transfer window deals, but before they did both the manager and the chairman insisted: "One player who is not going anywhere is James Milner."

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 på: 20. Des. 2006, 13:02 »
Helt umulig å spå denne lagoppstillinga her iom at både solano å emre skal testes før kamp, duff er deffinitivt ikke klar til denne kampen da an skal ha reagert på skaden mot watford.

Størst håp om solano skal bli klar her...etter all skadeproblemene i forsvaret  :evil:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 20. Des. 2006, 13:06 »
Jeg ville heller satt opp laget slik
Hunty- Taylor-Ramage-Milner/Solano
Dyer-Butt-Parker-Emre/Rossi
Sibierski-Martins

Hunty er vel høyrefot vil vel ha problemer med å spille på venstre. Milner er nokså annvendelig at han kan spille der uten alt for store problemer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hvorfor det?
« Svar #39 på: 20. Des. 2006, 13:12 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Jeg sier det igjen. Helvetes amatører.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=duff-poses-a-new-defensive-dilemma%26method=full%26objectid=18290406%26siteid=50081-name_page.html

Ja vel. -Men hvorfor det?
Mulig det er min engelsk som er for dårlig, for etter å ha lest artikkelen sitter jeg ikke igjen med inntrykket av å kunne klandre "noen" for denne situasjonen.

Regner med Roeder hadde fått pepper av enkelte her på forumet om Duff ikke hadde fått prøvd seg mot Watford. Og med tanke på kampene som fulgte den, så var det rett å la Duff få smaken av kamp mot Watford. Det var ingenting som tilsa at han ikke var klar.
Men det har jo gått inflasjon i å kritisere hvert håndgrep som gjøres på SJP så "pepper" vil vel hagle uansett.

Ja Roeder hadde helt sikkert fått pepper om ikke Duff hadde blitt brukt. Vi snakker tross alt om en skade som normalt tar 6 uker å lege. Mot Watford spilte han etter 3 uker. Ringer det en bjelle, eller er det ingenting som fortsatt sier at han ikke var 100% klar? Selvsagt vil det hagle pepper når man ser at de som leder laget holder et norsk 3. divisjons nivå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 20. Des. 2006, 13:14 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ja syns heller ikke det. Som dere ser så hadde han den samme reaksjonen etter samme operasjonen hos Chelski.

Jaja Asbjørn det begynner å bli litt sjeldnere mellom utblåsingene dine etterhvert, så satser på at over en fin Newcastlejul så er alt så mye bedre. :D

Dette bør og få alle med Roederhat til å roe seg litt:
Glenn Roeder and Freddy Shepherd met today to discuss next month's transfer window deals, but before they did both the manager and the chairman insisted: "One player who is not going anywhere is James Milner."

For de som mener at Roeder er den mannen som skal lede Newcastle i mange år framover er nok dette lovende nyheter.

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #41 på: 20. Des. 2006, 13:16 »
Det spørs jo om det er roeder som tar den avgjørelsen??  
Finns nok av leger i teamet som skal ta seg av den biten

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 20. Des. 2006, 13:23 »
Sitat fra: "King"
Det spørs jo om det er roeder som tar den avgjørelsen??  
Finns nok av leger i teamet som skal ta seg av den biten

Hvem har skyldt på Roeder? Jeg skrev helvetes amatører. Det er selvsagt et legeapparat som tar seg av dette.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Re: Hvorfor det?
« Svar #43 på: 20. Des. 2006, 13:46 »

Ja Roeder hadde helt sikkert fått pepper om ikke Duff hadde blitt brukt. Vi snakker tross alt om en skade som normalt tar 6 uker å lege. Mot Watford spilte han etter 3 uker. Ringer det en bjelle, eller er det ingenting som fortsatt sier at han ikke var 100% klar? Selvsagt vil det hagle pepper når man ser at de som leder laget holder et norsk 3. divisjons nivå.

Jeg er ikke kyndig i verken legevitenskap eller anatomi til å ha noen formening om restitueringstid etter en slik operasjon. Men registrerer at da Duff hadde samme operasjon på det andre kneet var han tilbake etter 3 uker.
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #44 på: 20. Des. 2006, 14:55 »
Ja og han fikk tilbakeslag den gangen og. Hvem får ikke et lite tilbakeslag etter en operasjon? Den første kampen vil jo alltid være en ekstra påkjenning.