20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 172141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Martins forsvunnet
« Svar #165 på: 16. Mai 2007, 14:37 »
jeg støtter meg til de som heller vil satse på Martins fremfor Owen, for min del så er det helt soleklart. Med Big Sam som sjef har jeg stor tro på at han kommer til å blomstre enda mer.

Hva har egentlig Owen prestert som gjør at så mange støtter han? Jeg gidder ihvertfall ikke se på han som helt pga gamle prestasjoner, det er det han gjør i newcastle som betyr noe.

Martins har i mine øyne kjempet og scoret mål, helt alene, på topp i et elendig newcastle lag. skjønner godt at han er frustrert.

Nå har da Owen scoret 7 mål på 13 kamper for Newcastle. Ingen på dagens lag som har et så bra snitt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 16. Mai 2007, 14:52 »
Owen og Martins skal selvsagt bli. To verdensklassespisser. Hva mer vil dere egentlig ha?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #167 på: 16. Mai 2007, 17:29 »
7 mål på 13 kamper ja.
i løpet av hvor lang tid?
2 år og 13 kamper

da vil jeg heller ha en som skårer mindre i snitt men som i det minste spiller mere enn 5-10 kamper i året og da kan gjøre andre innsatser på banen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 16. Mai 2007, 19:04 »
står på skysport at tjukkasen har snakka med martins og at det tydelig var en misforståelse. så er nok ikke noe og engste seg for.

lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #169 på: 16. Mai 2007, 19:10 »
Han har sikkert klart å godsnakke med Martins på en eller annen måte.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #170 på: 16. Mai 2007, 21:04 »
Trur denne saken er OPPLÅST.

Martins forblir Newcastle spelar.  :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #171 på: 17. Mai 2007, 21:02 »
Har han kommet tilbake nå da? Han kan jo ikke bare stikke av? håper det er en stor misforståelse...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #172 på: 17. Mai 2007, 22:19 »
Skysports står i en av de nyeste linkene der.
Syns det er så rart at plutselig slår alle rundt og hater Martins helt plutselig, var ikke mange som klaget under sesongen mens han putta 17 mål under sin første sesong...
Mange som pisser etter vinden her.

Hvis han stikker av fra klubben før en kamp, så endrer jo det litt av oppfatningen av en spiller...
Mulig jeg er blåøyd, men dette kom som lyn fra klar himmel på meg.

Jeg hater Martins pga det han gjorde, men vis han kommer tilbake og får tilgivelse fra Big Sam og Fat Fred, så skal nok jeg også klare å tilgi. Som spiller er han suveren hvis mentaliteten er riktig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Oba Martins
« Svar #173 på: 17. Mai 2007, 22:24 »
Martins er sinnsyk, tenk så god han kan bli. Får håpe han er lojal i fremtiden, for han kan bli den største afrikaneren siden George Weah. [.......................]
Jeg er ikke mest bekymret for Martins sin lojalitet. Jeg er mer bekymret for at det kommer et bud på gutten som NUFC rett og slett ikke kan si nei til, eller greier å motstå.

Spørs hvor mye penger vi ikke kan si nei til  ;)

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #174 på: 18. Mai 2007, 00:45 »
Skal vi selge Obafemi skal vi ha værtfall 15millioner pund.... Oba er en viktig spiller og vi skal ha flesk for ham skal vi selge ham!
Howay the Lads!

djmattis

• Gjest
« Svar #175 på: 18. Mai 2007, 12:00 »
Trur denne saken er OPPLÅST.

Martins forblir Newcastle spelar.  :)

hehe her er jeg veldig enig.
Virker ikke som om Newcastle leieren tar dette alltfor hardt, står ikke noe om det noen steder utenom på mindre newcatle sider, forum osv.
Virker veldig merkelig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #176 på: 18. Mai 2007, 12:03 »
Hjemmesiden prøver alltid å vinkle på det positive, selvfølgelig. Og større aviser er mer forsiktige med hva de skriver. Ingen har enda avbrekreftet at dette er sant, og jeg er ganske sikker på at det er sant. Så noen av dere Martins på sidelinjen mot Watford f.eks?

Jaja, nå vet vi i hvert fall hvor lojalitetsgrensa til Martins og N`Zogbia går.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 18. Mai 2007, 16:46 »
Egentlig er det synd at martins ødelegger for seg selv rett før sesongslutt. Han har hatt en meget bra første sesong på St.james Park , og så ødelegger han det på slutten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #178 på: 18. Mai 2007, 17:04 »
Jeg håper så inderlig ikke at Martins selges! Men er dette tilfelle så skal vi ha MINST £15m for han(om ikke 20).
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 18. Mai 2007, 19:42 »
7 mål på 13 kamper ja.
i løpet av hvor lang tid?
2 år og 13 kamper

da vil jeg heller ha en som skårer mindre i snitt men som i det minste spiller mere enn 5-10 kamper i året og da kan gjøre andre innsatser på banen.
Jeg vil forsvare Owen med å si at begge skadene har kommet i kamp. Den første kom i duell med keeper. Vanskelig å gardere seg mot. Ren uflaks, og typisk Newcastle, vil jeg kalle det. Og jeg tror det ville skjedd uansett manager.

Den andre kommer på grunn av begrenset kvalitetsmatchtrening. Owen hadde ikke et ordentlig grunnlag før han ble bedt om å spille VM for England. Han hadde 10 minutter for Newcastle, og ellers fikk han vel en time i hver av vel tre treningskamper mot veldig dårlig motstand før VM startet. Det gikk bra i de to første kampene, men når England først møtte kvalifisert motstand, så var det over og ut allerede før kampen hadde kommet ordentlig i gang. Uflaks, selvsagt, men også på grunn av manglende matchtrening.

Jeg mener begge disse skadene er utenfor Owens egen kontroll. Den andre skaden skyldes en direkte håpløs landslagsledelse som nekter Owen å spille ligakamper for Newcastle bare pga redselen for skader. Vi kan ikke kritisere Owen for at han har pådratt seg skader han selv ikke kan rå for. Vi kan ikke kritisere Owen for at disse tilfeldigvis har vært langvarige.

Owen har spilt 13 kamper, scoret 7 mål. Det taler for seg selv, i mine øyne. Vi har ingen garanti selvfølgelig, men jeg har en følelse av at Owen ikke vil få noen langvarig skade igjen på en god stund nå. Han har brukt opp den kvoten nå.

Angående Martins: Det er ikke blitt avkreftet, for fakta i saken er klar. Poenget er bare at saken har langt mindre dimensjoner enn pressen har fått det til å høres ut som. Forhåpentligvis ihvertfall. Ja, Martins har gjort en stor feil, det samme har N'Zogbia, men det bør være mulig å tilgi dem. Det er første gang de to er involvert i utenomsportslig bråk, og begge har et stort ego. Det må vi kunne leve med. Hvis de bare har bedt om unnskyldning for sine feil, og er villig til å blø for drakta, så har jeg ingen problemer med å tilgi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon