20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Oba Martins
« Svar #60 på: 07. Feb. 2007, 14:33 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Feb. 2007, 22:00 »
Nok en gang en scoring fra denne målmaskinen. Han er nå oppe i 10 mål for oss i PL denne sesongen. Dette er 1 mål mer enn det beste Bellamy presterte på en sesong for oss. Virker som Roeder har gjort et kjempekjøp i Martins, og håper han blir i klubben i mange år fremover!!

Martins er for øyblikket på delt 4. plass på toppscorer listen, 7 mål bak Drogba som leder. Men det er vel litt for mye å forvente at han skal bli toppscorer allerede i sin første sesong i PL!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Feb. 2007, 22:35 »
Det er i det hele tatt for mye å forvente at han skal hamle opp med Drogba. Drogba er i en helt annen klasse denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Feb. 2007, 07:46 »
litt feil i det du sier syns jeg.. Vist du sier er at drogba er en Bedre spiller da..

Får jeg kan nok garantere at martins i chelsea drakta hadde scort mer mål en i newcastle..
Me tanke på chelsea har mange mer offansive "hendelser" i løpe av en kamp.

Kan jo bare tenke deg hvor mange mål shearer hadde hatt vist han hadde velgt barcelona eller man utd i stede for newcastle xAntall mål mer vil jeg tro :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Feb. 2007, 21:53 »
Jeg kunne tenkte meg å se denne mannen i Barcelona isteden for Eto'o. det tror jeg ville være inntresangt! han har større hurtighet, bedre teknikk og ikke minst yngre en Eto'o. Han har ikke like god på de magiske løpene, men jeg har troen på at han ville blitt blandt topp 5 beste spissene i verden over 2 år...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Feb. 2007, 23:51 »
Jeg vil absolutt IKKE se Martins spille for noen annen klubb en Newcastle United FC, ikke i mine drømmer engang, da blir det isåfall kalt mareritt. Synes det er litt på kanten om/at NUFC supportere sier de kan tenke seg å se en av våre beste spillere spille for en annen klubb en vår egen!?!
Synes Martins har potensial til å bli blant verdens 5 beste spisser, selv om han spiller for NUFC. Og skulle han bli det, håper jeg at han kan hjelpe til løfte laget opp i toppen av Europeisk fotball, slik som Henry gjør med Arsenal.
Jeg ser veldig lyst på fremtiden i NUFC. Denne sesongen var/er en prøvelse for hele klubben. Dette er den første sesongen uten Shearer på mange år, vi har slitt med skader og alt har ikke vært så enkelt som folk tror.
Men nå som spillerstallen skal fornyes litt til neste sesong, blir jeg mer og mer optimistisk på lagets vegne. Da er det også viktig at vi beholder våre beste spillere, og i den kategorien er definitivt Martins. Ser frem til vi kan stille med Owen/Martins på topp fra neste sesong av. Da vil det være morro å være supporter av Newcastle United FC.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Feb. 2007, 12:44 »
Owen/Martins kan bli det beste angrepsparet i PL neste sesong. De har også mange år igjen - begge to.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Feb. 2007, 19:24 »
herregud hvordan kan du si at du vil se martins i barca????

selvfølgelig ville alle spisser scoret mer på topplag som chelsea og barca. til og med ronny johnsen hadde scoret mye på topp der.

Jeg er misfornøyd med mye av valgene roeder har tatt( som og bruke bramble uansett hva som skjer) , men det at han hentet martins takker jeg han hver dag for :P
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Feb. 2007, 11:46 »
Martins er endelig oppe i det "gode selskap" på VGnett:

Didier Drogba 17
Cristiano Ronaldo 15
Yakubu 11
Robin Van Persie 11
Kevin Doyle 10
Benni McCarthy 10
Wayne Rooney 10
Thierry Henry 10
Obafemi Martins 10
Nwankwo Kanu 10
Frank Lampard 10

Etter hans imponerende hattrick som han scorer mot Wigan er han oppe på 13, og Drogba bør skjelve godt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Feb. 2007, 20:16 »
hehe, det bør han. Liten tvil om at Martins er ein klassespelar. Hadde det ikkje vore for han hadde vi nok ligget godt nede i sumpa.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Feb. 2007, 22:40 »
Jøss. Like mange mål som Henry og Rooney. Med Newcastle-øyne forteller selvsagt det at Martins har gjort det veldig godt forutsetningene tatt i betraktning. Men jeg er ikke så sikker på om det ikke også forteller at Henry og Rooney ikke har vært helt på topp denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #71 på: 13. Feb. 2007, 23:18 »
å skåre 10 mål i newcastle er som å skåre 30 i chelsea eller manu spør du meg.
hadde martins spillt i et av de laga hadde han skårt minst 20 til nå.
får håper newcastle hever seg til et slikt nivå fremover, så kan vi se ha skåre shearer summer etterhvert.
men jeg sa det fra dag 1, bare vent å se hva slags mål martins kommer til å gjøre, og sannelig hadde  jeg rett!!
:D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Feb. 2007, 23:59 »
å skåre 10 mål i newcastle er som å skåre 30 i chelsea eller manu spør du meg.
hadde martins spillt i et av de laga hadde han skårt minst 20 til nå.
får håper newcastle hever seg til et slikt nivå fremover, så kan vi se ha skåre shearer summer etterhvert.
men jeg sa det fra dag 1, bare vent å se hva slags mål martins kommer til å gjøre, og sannelig hadde  jeg rett!!
:D
Nå er vel du Inter supporter også, og tar derfor følgelig av når en eks Inter spiller gjør det bra i NUFC. Du snakker ikke mest med hjertet vel?? ;)

Men, jeg må jo si at Martins har et enormt potensial. Han kan bli så god han bare vil, om han bare kan holde seg vekk fra de værste skadene. Håper han blir i klubben lenge, det er nemlig slike spillere som kan løfte klubben opp enda et nivå!

Forresten djmattis, jeg kunne også tenkt meg å fått en annen Inter spiller til NUFC. Det er Dejan Stankovic, synes han er knallgod. Godt skuddbein, god på hodet, røff og sterk i duellene. En spiller jeg har sansen for. Men forstå meg rett, jeg er LANGT FRA Inter fan!!

djmattis

• Gjest
« Svar #73 på: 14. Feb. 2007, 11:22 »
Stankovic er kanske en av de beste spillerne i Italia per dags dato sammen med Zlatan.
Gjør utrolig mye grov arbeid.
Og det med at jetg blir så glad når Martins gjør det så bra er for jeg veit hva han kan siden jeg har fulgt med på han siden han spillte i Inter.
Martins kan bli akkuratt hva han vil!
Så det var lite hjerte prat der ja, haha
Blir lett sånn da!
 8)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Feb. 2007, 16:57 »
Forholdsvis ny film om mannen med det hardeste skuddet i england?
http://www.youtube.com/watch?v=c0HULbZ67Xg