20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #855 på: 16. April 2009, 23:13 »
Er einig i at Martins er ein av våre viktigaste spelarar. Men synst det er ei stund sidan han viste det no. Dette gjeld dei fleste på laget. Både han og Owen har ikkje imponert meg mykje dei siste kampane. Ja, vi får håpa det er pågrunn av skaden han kjenner til...

Nå må vel Martins få holde seg litt skadefri før man klager på innsatsen hans den siste tiden. Han putta jo forresten mot Arsenal, det i seg selv er en god prestasjon når han har slitt med skade i hele vinter.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 16. April 2009, 23:17 »
Synes innsatsen til Martins er upåklagelig jeg da..Synes alltid han gir maks når han er på banen, og viser bestandig følelser og engasjement. Uortodoks spiller er han, og det skorter av og til på valgene han gjør på banen. Sannsynligvis derfor det finnes de som misliker Martins, men innsatsen hans synes jeg det langtifra er noe i veien for.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 16. April 2009, 23:18 »
Er einig i at Martins er ein av våre viktigaste spelarar. Men synst det er ei stund sidan han viste det no. Dette gjeld dei fleste på laget. Både han og Owen har ikkje imponert meg mykje dei siste kampane. Ja, vi får håpa det er pågrunn av skaden han kjenner til...

Nå må vel Martins få holde seg litt skadefri før man klager på innsatsen hans den siste tiden. Han putta jo forresten mot Arsenal, det i seg selv er en god prestasjon når han har slitt med skade i hele vinter.

Jo, einig. Og viss det er slik at han fortsatt slit med skade så skjønnar eg at han ikkje er på topp. Men viss ikkje så bør vel formen komma no på slutten, for han har no spelt ein del kampar no etter at han kom tilbake. Men ja no er han skada på ny, så mest sannsynle er skade årsaken til at han ikkje har vore på topp. No er ikkje skadar noke nytt i denne klubben akkurat. Vi får håpa at alle dei antatt beste spelarane er skadefri snart og kan redda oss, føler litt at dei ikkje har prestert på topp endå...og no nærmar vi oss sesongslutt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 16. April 2009, 23:21 »
Synes innsatsen til Martins er upåklagelig jeg da..Synes alltid han gir maks når han er på banen, og viser bestandig følelser og engasjement. Uortodoks spiller er han, og det skorter av og til på valgene han gjør på banen. Sannsynligvis derfor det finnes de som misliker Martins, men innsatsen hans synes jeg det langtifra er noe i veien for.

Misforstå meg rett. Eg er ein stor fan av Martins. Men eg synst han har vore langt unna toppform i det siste.(ja er det skade som gjer det , så greit) Og av og til kan det verta litt frustrerande å sjå han mislukkast med ei demping av ballen for ente gong. Men for all del, kanskje eg kreve for mykje. Vi veit alle kor høgt nivå Martins har når han er på sitt beste.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 16. April 2009, 23:25 »
Men da er spørsmålet. Går dette på innsats eller kvalitet...?? Synes ikke dårlige mottak skal settes på kontoen for dårlig innsats. Når Butt slår en feilpasning så er det ikke fordi innsatsen hans er dårlig...hvis du skjønner ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 16. April 2009, 23:32 »
Ja eg skjønnar og er einig. Men der Butt har kun ein ting, altso innsats og ikkje mykje meir. Så har Martins som oftast begge deler. Så innsatsen kan ein vel kanskje ikkje ta han så mykje på. Og kvaliteten heng ofte saman med form, så at han ikkje har vore i storform i det siste kan vi vertfall vera einig om...men det er det vel ingen som har vore ;) Kort sagt, eg hadde håpa/håpar på at litt Maritns eller Owen magi skal redda oss   :)

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #861 på: 19. April 2009, 18:25 »
Jeg synes Martins viste god spirit i dag. Noe som er litt posetivt hvertfall;) håper han for starte til mandagen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #862 på: 19. April 2009, 18:53 »
Vi er fullstendig avhengig av Martins. Men spørs om han ikke gjorde skaden verre i dag. Han halta jo utpå der.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #863 på: 20. April 2009, 20:30 »
Skal vi ha noe som helst håp om å vinne de tre resterende hjemmekampene og rane til oss fornya kontrakt, så er vi helt avhengig av å ha Obafemi Martins på banen frisk og rask. Oba er den eneste som kan skape ting på egenhånd og være et aangrep alene, samtidig som han skaper rom for andre. Owen vil også bedre seg med Oba som makker, og mitt håp er at vi kan stille med både Carrol, Owen og Oba i mandagens kamp mot Portsmouth.

Hvis vi i tillegg kan få Enrique og Steven Taylor klare, og at Nolan og Butt splittes som midtbaneduo, så kan det være håp i det fjerne.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 20. April 2009, 20:39 »
Viduka hadde et ok innhopp mot Spurs, så jeg er nesten 100% sikker på at han spiller sammen med Owen og Martins mot pompey(spiller som shearer liker). Jeg har mer lyst å se Carroll fordi han har mer ekstreme ferdigheter enn Viduka, men det skjer nok ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 20. April 2009, 20:53 »
Det Viduka har, er en merkelig god forståelse av sine lagkamerater, selv om de knapt nok har spilt sammen. Og disse hælsparkene og flikkene til Viduka er gull verdt. Han er også fantastisk god med mann i rygg. Carroll er en bedre hodespiller, men Viduka er bedre foran kassa, bedre med mann i rygg, og noen herlige flikker, hælspark og finesser som Carroll bare kan drømme om.

Carroll er mer lik Alan Shearer i spillestilen, men har fremdeles veldig langt igjen. Bruken av Viduka/Carroll er hipp som happ i mine øyne. Hvis vi trenger et oppspillspunkt for lange baller, så er nok Carroll bedre egnet. Hvis vi trenger en spiller som kan fighte, holde på ballen, og flikke den videre til Owen eller Martins, så er Viduka løsningen. På hjemmebane synes jeg Viduka er en god løsning. Mot Liverpool er nok Viduka uansett skadet. Han tåler jo bare 90 minutter før han knekker sammen. Det betyr 60 minutter mot Pompey. Jeg tror Viduka kan klare å utrette mer i de første 60 minuttene, enn Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 20. April 2009, 22:45 »
Martins og Viduka viste mot Spurs at dei to skal spela mot Pompey(så lenge dei er skadefrie). Vi hadde jo knapt ein sjanse før Martins og Viduka kom innpå!
Ein kan sei mangt om Viduka, men mannen har utsøkt teknikk, godt overblikk og han veit kor målet står. Og som oftast bitt han opp to motspelarar.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #867 på: 21. April 2009, 00:13 »
Viduka og Martins MÅ starte mot Portsmouth dersom de er klare. Owen kan benkes for min del, hvertfall nå som han er i så dårlig form.
Jeg tror Viduka, Martins og Carroll er bedre i disse krige kampene, enn hva Owen vil være. Men alle vet at Shearer ikke benker Owen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #868 på: 21. April 2009, 16:17 »
Shearer benker neppe Owen, av den enkle grunn at hvis vi først skaper målsjanser, så kommer Owen til å være hundre ganger bedre enn mot Tottenham. Det handler om å få utfordringer der du har ferdigheter. Hvis ikke blir du jævlig fort jævlig dårlig, uinspirert og lat.

Owen er ikke dårlig, han blir spilt dårlig.
Og jeg tør garantere at Owen vil være involvert om vi greier å slå Pompey.
Hvisomatsåfremtifall at vi vinner, så kan jeg sette veldig mye penger på at Owen får målpoeng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #869 på: 21. April 2009, 23:52 »
Owen er selvsagt ikke dårlig. Men han er faen ikke blant de beste spissene i England heller.