20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #840 på: 11. April 2009, 21:23 »
Jeg kan rett og slett ikke se for meg at Oba har faket noen skade i dag.

Hvorfor skulle han gjøre det nå? Shearer har kommet inn og gitt laget nytt håp, han blir skrytt opp i skyene av Shearer i dagens aviser, fansen elsker han.

Han har gjort dette før! Også da elsket fansen han og tilga han altfor enkelt!

Men jeg håper og tror at dette bare er tull!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #841 på: 11. April 2009, 21:26 »
Jeg kan rett og slett ikke se for meg at Oba har faket noen skade i dag.

Hvorfor skulle han gjøre det nå? Shearer har kommet inn og gitt laget nytt håp, han blir skrytt opp i skyene av Shearer i dagens aviser, fansen elsker han.

Han har gjort dette før! Også da elsket fansen han og tilga han altfor enkelt!

Men jeg håper og tror at dette bare er tull!

Hvis det er sant og han forlater oss til sommern selvom vi overlever eller drar en insomnia så skal få høre så det smeller hvis jeg noen gang ser han spille live i en eller annen drakt en nufc sin.
Ba Ba Ba!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 11. April 2009, 21:32 »
Hvis det stemmer er det bare å fjerne han med en gang. Han gjorde dette i forkant av Roeders siste kamp mot Watford - og gjør han det igjen er det bare å få han vekk. Slike råtne epler trenger vi ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #843 på: 11. April 2009, 22:06 »
Det er så absolutt ingen sannhet i dette bare på grunn av at det er antydet på et forum. kunne jo like gjerne vært på dette forumet den påstanden ble startet. Tror ikke dette før det kommer fra Alan Shearer eller av en i staben hans. MEN ER DET SANT SÅ SKAL HAN JAGES PÅ TYNE RIVER MED 400KG BLY I RÆVA!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #844 på: 12. April 2009, 02:23 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1624620,00.html

"He just said he woke up late and had a sore groin, the medical staff saw him and he wasn't fit to play"

Det virker jo som om han er skada da, og at grunnen til at Shearer var misfornøyd var at han ikke sa ifra før kl11.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 12. April 2009, 09:19 »
Skal også huske på at Oba har hatt en lyskeskade som har plaget han mesteparten av sesongen. Det som er uprofft av Oba er at han sannsynligvis har hatt føling med en skade uten og melde ifra, og bare meldt forfall på kampdagen. Slik jeg oppfatter dette. Jeg tror ikke han har faket noen skade.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #846 på: 12. April 2009, 09:57 »
uansett tror jeg han har svekket sine sjanser til å starte neste kamp betraktelig som en følge av dette. Riktig som du sier kø1, og jeg tror heller ikke han har faket en skade. Men skulle det i morgen derimot vise seg at han er 100%fit så mister jeg all tillitt til han. Da håper jeg også at vi selger han til sommeren, for slike spillere er det vi trenger aller minst nå. Er ekstra ille at det er vår kjære "No.9" - å pisse på den drakta med slik oppførsel er i såfall ekstra ille, og antagelig noe vår gamle No.9 ikke vil like særlig bra.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #847 på: 16. April 2009, 12:21 »
ser ut til at alt er bra når det gjelder martins! :)

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1628856,00.html
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #848 på: 16. April 2009, 19:00 »
Martins har vell egentlig aldri brydd seg om Newcastle. Han springer med beste tilbud.
Helt ok om vi evt selger.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 16. April 2009, 19:02 »
Martins har vell egentlig aldri brydd seg om Newcastle. Han springer med beste tilbud.

Nevn de som bryr seg du da??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 16. April 2009, 19:54 »

Og viss ein først skal påstå kven som bryr seg, ja kven er igrunn det av dagens spelarar? Dei viser det vertfall ikkje. Heile gjengen framstår som late og ser ikkje ut til å bry seg i det heile teke. Men å sei at Martins aldri har brydd seg synst eg vert for dumt. 

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 16. April 2009, 21:51 »
Synes ikkje det er innsatsen det skorta på først og fremst, heller ferdighetene. Mangel på sjølvtillit og organisering/taktikk er dei største grunnane til at vi er så rævva. Synes dei fleste prøvar ihvertfall, men må trekke fram Andy Carrol sin innsats då han kom inn mot Stoke, snakk om å gi 110%!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #852 på: 16. April 2009, 23:01 »
Steven Taylor, Steve Harper og Andy Carroll er de jeg synes gir 110 prosent.
Resten har en god innsats hvis de har en god dag. Men de nevnte spillerne vet hva klubbens fans krever. Sier ikke at de andre virker uinteresserte, men de tre synes jeg aldri ser ut til å gi opp.. Jonas jobber også stort sett eksemplarisk. Men det stopper egentlig der. Resten er avhengig av å ha en god dag/motivasjon før kamper...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #853 på: 16. April 2009, 23:03 »

Herregud. Du vil rykke ned du. Han er den beste spilleren vi har bare. Bassong er den eneste som er like viktig. Uten de to er vi elendige både framover og bakover.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 16. April 2009, 23:08 »
Er einig i at Martins er ein av våre viktigaste spelarar. Men synst det er ei stund sidan han viste det no. Dette gjeld dei fleste på laget. Både han og Owen har ikkje imponert meg mykje dei siste kampane. Ja, vi får håpa det er pågrunn av skaden han kjenner til...