20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #780 på: 01. Jan. 2009, 15:14 »
Han er ute i 2 nye uker i følge JK.

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #781 på: 04. Jan. 2009, 16:33 »
Meget synd at Oba sies å være ute i 2 uker til. Med han på banen så har jeg tro på seier uansett motstand. En gutt som kan være helt usynlig til å gjøre noe magisk i løpet av 2 min.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #782 på: 07. Jan. 2009, 14:05 »
http://msn.foxsports.com/soccer/story/9038940/Martins
Martins agent fly forbannet på Newcastle som ikke greide å se hva slags skade han hadde?
Vist han ikke rekker kampen mot West ham blir det operasjon. Ute 2 uker til iallefall, vist det skjer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #783 på: 07. Jan. 2009, 14:32 »
I går leste jeg et eller annet sted at Martins er ute i 6 uker. Håper det er feil. Skal til newcastle i slutten av måneden og se newcastle - sunderland, så håper han er klar snart:P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 07. Jan. 2009, 17:59 »
Agenten hans har jo et poeng. Vi har i alle år hatt enorme skadeproblemer. Det går ikke en eneste sesong uten at altfor mange av våre beste spillere er ute samtidig.

Og når Martins går i evigheter uten at Newcastles leger klarer å identifisere problemet, så er det på tide at noen roper varsko.
Så jeg takker Obas agent for å ha satt fokus på dette. Når omtrent alle spillerne våre en eller annen gang i karrieren har vært innom hos Dr. Richard Steadman i USA, så begynner jeg å lure på om fysioterapautene og klubbens leger i det hele tatt har noe som helst kunnskap om fotballskader og hvordan de kan behandles, og om de i det hele tatt har noen som helst mulighet for å behandle de skadene som oppstår. Har de i det hele tatt et såkalt "treatment-room" eller er det bare et oppholdsrom, hvor sultne spillere eventuelt kan ha seg med kvinnelige sykepleiere?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 07. Jan. 2009, 19:39 »
Newcastle bekrefter at Oba skal opereres i Tyskland på mandag. Man håper at han skal være tilbake i action i løpet av to uker.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1511821,00.html

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 07. Jan. 2009, 20:26 »
Newcastle bekrefter at Oba skal opereres i Tyskland på mandag. Man håper at han skal være tilbake i action i løpet av to uker.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1511821,00.html

hadde de ubruklige folka finni ut av det så hadde han jo allerede vært tilbake. jævla noobs
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 07. Jan. 2009, 20:31 »
Oba has also distanced himself from criticism of the Club's medical staff in reports that have appeared in various media outlets.

He said: "I wish to make it perfectly clear that I have never criticised the medical team at Newcastle United, who all do an excellent job for the Club.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 08. Jan. 2009, 17:39 »
Agenten hans har jo et poeng. Vi har i alle år hatt enorme skadeproblemer. Det går ikke en eneste sesong uten at altfor mange av våre beste spillere er ute samtidig.

Og når Martins går i evigheter uten at Newcastles leger klarer å identifisere problemet, så er det på tide at noen roper varsko.
Så jeg takker Obas agent for å ha satt fokus på dette. Når omtrent alle spillerne våre en eller annen gang i karrieren har vært innom hos Dr. Richard Steadman i USA, så begynner jeg å lure på om fysioterapautene og klubbens leger i det hele tatt har noe som helst kunnskap om fotballskader og hvordan de kan behandles, og om de i det hele tatt har noen som helst mulighet for å behandle de skadene som oppstår. Har de i det hele tatt et såkalt "treatment-room" eller er det bare et oppholdsrom, hvor sultne spillere eventuelt kan ha seg med kvinnelige sykepleiere?

Amen Jokke! Aldri i verden om det er bare uflaks og tilfeldigheter som forårsaker alle skadene spillerne våre er utsatt for. Det verste er jo at det skjer igjen og igjen, år etter år. Big Sam skal iallfall ha honnør for at han prøvde å gjøre noe med dette.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #789 på: 12. Jan. 2009, 19:10 »
Hva er disse ryktene som agenten til Oba snakker om? Han sier Oba vil dra til en annen klubb hvis det kommer et godt tilbud på bordet. Han burde bare holde kjeft.. Tviler på at Oba har dratt og at det bare er agenten hans som snakker nonsense igjen..

http://www.nufcblog.com/2009/01/12/martins-agent-says-oba-could-consider-leaving-newcastle/
Ba Ba Ba!!!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #790 på: 12. Jan. 2009, 20:48 »
Vi er en klubb i full oppløsning, så hvorfor skulle ikke også Oba vurdere å forlate skipet??
Given, Owen, N`Zogbia forsvinner. Vi har en midlertidig manager og et styre som vi ikke vet hvor vi har. Da skjønner jeg godt hvis også Oba vurderer andre jaktmarkeder. Han er en alt for god spiller til å kaste bort karrieren i en klubb som synker lenger og lenger ned i sumpa.

Newcastle må snarest finne ut hva de vil og legge en plan ut fra det. Slik det er idag er det ingen tvil om at det meste er kaos, og slikt kan det ikke fortsette om det ikke skal ende i kikkelig krise.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #791 på: 12. Jan. 2009, 23:10 »
Vi er en klubb i full oppløsning, så hvorfor skulle ikke også Oba vurdere å forlate skipet??
Given, Owen, N`Zogbia forsvinner. Vi har en midlertidig manager og et styre som vi ikke vet hvor vi har. Da skjønner jeg godt hvis også Oba vurderer andre jaktmarkeder. Han er en alt for god spiller til å kaste bort karrieren i en klubb som synker lenger og lenger ned i sumpa.

Newcastle må snarest finne ut hva de vil og legge en plan ut fra det. Slik det er idag er det ingen tvil om at det meste er kaos, og slikt kan det ikke fortsette om det ikke skal ende i kikkelig krise.

Bra sagt mann.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 13. Jan. 2009, 01:24 »
Amen. Situasjonen er alvorlig, på tide vi faktisk innser dette istedet for å sveve rundt på en rosa sky i selvbenektelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #793 på: 13. Jan. 2009, 11:07 »
Martins er den aller siste spilleren jeg vil miste...
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 13. Jan. 2009, 11:20 »
Amen. Situasjonen er alvorlig, på tide vi faktisk innser dette istedet for å sveve rundt på en rosa sky i selvbenektelse.

Hmm vi kjempar mot nedrykk, eigar som er ein katastrofe, midlertidig managar og skadesituasjonen er for jevlig, kunne gjerne teinkt å prøva det du går på for å få sveva litt på den rosa skya!