20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #795 på: 13. Jan. 2009, 11:37 »
Trur du misforstod Kristoffer sitt innlegg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 13. Jan. 2009, 13:10 »
Ja kanskje det, men trur dei fleste her inne skjønnar alvoret. Og det bør folk ha gjort i lang tid. Kor mange sesonga har vi ikkje vore ein middelmådig klubb no? På tide folk innser dette, det er heilt sidan Sir Bobby fekk sparken...Vi håpar og trur vi skal greie det betre neste sesong, men vi har snart stabilisert oss som ein middels eller dårlegare klubb i PL. Då e da sjølvsagt att til og med dei mest lojale spelarane søker litt høgre nivå...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 13. Jan. 2009, 13:41 »
Jeg har inntrykk av at folk ikke innser hvor mye som er galt i denne klubben, fra topp til IKKE MINST tå.

Edit:Omvendt, IKKE MINST topp.

Dette går til helvette om ikke ting blir avklart snart. Jeg tenker eiere og manager da. Jeg klarer enda ikke se hvordan Ashley skal kunne snu dette, slik ting er per nå.
« Siste redigering: 13. Jan. 2009, 13:43 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #798 på: 13. Jan. 2009, 20:02 »
Jeg tror ikke det skal mere til enn å ansette en fast manager (IKKE Kinnear), og et trenerteam.
Klart, må jo klarlegge hvor stor innflytelse Wise & Co skal ha, men en god manager tror jeg ville ha løst opp i mye dritt. Skjerpet spillerne, og satt seg klare, og realistiske mål!
Jeg er ikke like imot Ashley som før, men han må gjøre noe for å rette opp inntrykket folk har av han. Forventer ikke altfor mye på kort tid, men over lengre tid.

Skulle vi miste Given, Owen, Martins, Barton ++, er vi dødsdømt! Det er det ingen tvil om. Derfor trenger vi en fremtidsplan, og en manager ansatt i mer enn 2 timer om gangen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 14. Jan. 2009, 17:42 »
Jeg har inntrykk av at folk ikke innser hvor mye som er galt i denne klubben, fra topp til IKKE MINST tå.

Edit:Omvendt, IKKE MINST topp.

Dette går til helvette om ikke ting blir avklart snart. Jeg tenker eiere og manager da. Jeg klarer enda ikke se hvordan Ashley skal kunne snu dette, slik ting er per nå.

Helt enig. Jeg håper i det lengste på at Ashely nå har innsett at han må prøve å holde Newcastle i Premier League ut sesongen på en billigst mulig måte, for så å håpe at noen vil kjøpe klubben i sommer. Ashley klarte å presse Keegan ut rett etter at overgangsvinduet stengte i høst, først da innså han at han hadde gjort en håpløs feil og at han burde selge seg ut. Kort fortalt: Ashley bestemte seg plutselig for å selge klubben på det verst tenkelige tidspunktet han kunne velge. Noen som er overrasket over at det gikk til helvete? Ikke jeg iallfall. Nå fortsetter vi rake veien til samme plassen, vi kan bare håpe at Ashley klarer å selge klubben før han har tatt oss med dit.

Nå som vi er inne i Januar og overgangsvindet er åpent kan vi snakke alt vi vil om hvem vi bør hente, men jeg har sagt det før og sier det igjen: vi trenger først og fremst en ny eier. Først når det er på plass begynner jeg å få forhåpninger om at Newcastle kanskje kan bli til noe mer enn en "nedre halvdel på tabellen klubb".

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #800 på: 17. Jan. 2009, 17:55 »
Newcastle utan Martins, bedritent. Martins er så undervurdert, vår viktigaste speler.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 17. Jan. 2009, 18:27 »
Sjanse for at denne mannen er tilbake mot Shitty? Må no snart vera skadefri dei fleste då vel?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 17. Jan. 2009, 18:45 »
Finnes det noko statestikk med antall poeng i kamper Martins spela kontra Owen ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 17. Jan. 2009, 19:27 »
Newcastle utan Martins, bedritent. Martins er så undervurdert, vår viktigaste speler.

Vanskelig å være uenig! Martins er fantastisk viktig for vårt offensive spill!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 17. Jan. 2009, 20:12 »
Finnes det noko statestikk med antall poeng i kamper Martins spela kontra Owen ?

Med Jonas og Martins på banen, har vi vært tilnærmet uslålige!

Om man bare ser på Martins, så har han kun deltatt i 2 tap siden Joe Kinnear tok over. Begge bortekamper mot henholdvis Fulham og Mackems.

Martins er en veldig uberegnlig spiller som motstanderne ikke kan gi for mye rom, da "leker" han seg med dem. Dette hjelper også hans lagkammerater ofensivt og gir større plass og bedre tid for den litt svake sentral midtbanen vår.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 17. Jan. 2009, 20:19 »
Ja ser fram til å få Martins tilbake igjen. Men det kjem nok til å ta nokon kampar før han kjem i form. Så får vi berre håpe han kan holde seg skadefri lenger denne gangen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 18. Jan. 2009, 12:44 »
Sjanse for at denne mannen er tilbake mot Shitty? Må no snart vera skadefri dei fleste då vel?

Martins, Jonas og Beye, og jeg får litt ny tro iallfall...

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #807 på: 28. Jan. 2009, 23:11 »
Noen som vet noe angående Martins ? Sjans å få se han mot Sunderland?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 28. Jan. 2009, 23:14 »
Får håpe det. Snart er Carroll og Smudge eneste alternativene på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 29. Jan. 2009, 16:31 »
Til Carrolls forsvar skal det sies at han har gjort sine saker brukbart bra etter at han kom inn i elleveren.
Ellers så har vi jo alltids Xisco, som plasseres på benken, bare for å bli ignorert. Hvis det er en eller annen klausul som tilsier at vi ikke har råd til å spille med Xisco, så kan vi jo ikke begynne å plassere ham på benken, for så å ignorere ham. Da må heller Nile Ranger eller en annen kvisete 14-åring få sjansen. Ja, heller Alan Smith i så tilfelle, hvis det betyr at Joe Kinnear faktisk kan bruke benken sin til noe fornuftig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon