20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)  (Lest 40476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)
« Svar #15 på: 11. Des. 2006, 14:55 »
Denne kampen bør vi kanskje satse på contringer. Det er hvertfall mit valg. Derfor vil jeg ha mye fart framover:

-----------Given------
Huntington-Tayls-Ram-Baba
--------Butt-----Milner---
Rossi-----------------NZogbia
-------Sibbe--Martins-----

Huntington og Baba må spille bra denne kampen, siden vingene til Chelsea er bra. Nå får Tayls og Ram virkelig sjanse til å brilijere. Butt er nesten midtstopper, sikkelig defansiv, Milner er playmakeren(Emre).
Rossi er god til å drible, derfor bør han være der. Samme er NZogbia. Backene er et av de største problemene til Chelsea (Eller egentlig den eneste) og derfor må vi har driblefanter der. Så header Sibbe og Martins inn.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #16 på: 11. Des. 2006, 15:36 »
Mourhinio mener Chelski allerede har fått 3 poeng før kampoen mot Newcastle er spilt. Det viser hvor selvsikker han er på at me ikkje ska klare noe mot dem.

Håper han må spise de ordene
Newcastlesupporter siden 1992

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Des. 2006, 16:51 »
Kan noen gi meg en fullstendig oversikt over skadde spillere som er uaktuelle til kampen? Det hersker forvirring
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 11. Des. 2006, 18:50 »
Jeg er også forvirret. :P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 11. Des. 2006, 19:31 »
Ute: Nobby, Owen, Bramble, Dyer, Moore, Krul, Harper, Duff
Usikre: Emre, Parker, Carr

Har jeg glemt noen? Sibbe er klar for dyst

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 11. Des. 2006, 19:40 »
Om du leser litt rundt så tror/håper Sibbe at han er klar, men Roeder er litt mer skeptisk! Jeg for min del regner han som ute

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Des. 2006, 11:00 »
det er flere som er tilbake i trening, men det er usikkert om roeder vil gamble. dyer spares vel til lørdag. håper virkelig emre blir klar!
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Des. 2006, 14:55 »
Nå er også Butt mest sannsynlig ute. Sendt hjem fra trening i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Des. 2006, 15:07 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det er for jævlig. Hvem skal spille sentralt da? Zogbia må nok inn i midten, men spørsmålet er hvem som blir makkeren hans. Rekker Emre kampen?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Des. 2006, 15:14 »
Sitat fra: "EivindI"

Det er for jævlig. Hvem skal spille sentralt da? Zogbia må nok inn i midten, men spørsmålet er hvem som blir makkeren hans. Rekker Emre kampen?

Roeder holder fortsatt døra på gløtt for at Butt rekker kampen.

Personlig ser jeg mest på dene kampen som en slags komikamp. Vi har jo knapt nok a-lagsspillere som er helt friske og klare til kamp, og da passer det jo ypperlig å møte ett av ligaens to beste lag på deres bane. Tør knapt nok tenke på utfallet av denne kampen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 12. Des. 2006, 16:00 »
Det som irriterer meg er at det hele tiden skyldes på uflaks fra Roeder & Co. Det ligger nok langt dypere enn som så. Man har ikke uflaks i  3 år. Hadde Woodgate skrevet under for NUFC hadde han garantert ikke startet 13 kamper som han har gjort for  Boro.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 12. Des. 2006, 16:33 »
Det som irriterer meg er at det hele tiden skyldes på uflaks fra Roeder & Co. Det ligger nok langt dypere enn som så. Man har ikke uflaks i  3 år. Hadde Woodgate skrevet under for NUFC hadde han garantert ikke startet 13 kamper som han har gjort for  Boro.

Når det har vart så lenge som det har vart nå så er det snakk om mer enn bare "Roeder og Co." Det har vært et generelt problem i Newcastle de siste årene og det irriterer meg også. Jeg har ingen statistikk som underbygger dette, men den genrelle oppfatningen er at Newcastle nærmest koknstant har den tvilsomme æren av å lede skadetabellen. Når andre klubber klarer å forebygge skader bedre må folk på St.James Park skjønne at det er mulig å gjøre ting også. Eller i det minste gjøre det bedre enn de gjør. Og det burde det vært tatt tak i, for lengst.
Lurer på hva det egentlig er også. Treningsmetodene? Treningsforholdene eller hva faen? Det er jo samme elendigheten nesten uansett hvilke spillere vi har eller managere for den saks skyld.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Des. 2006, 17:18 »
Før Blackburn sa harper dette:

He added: "I think 99% of the injuries are happening in games, so you can't really question the training methods.

"We had six surgeries before the end of November, so we seem to be a bit cursed this season. We are down to the bare bones but we've managed to pick up some great results."

Etter Blackburn kampen fikk vi 3 nye. Bare se på tacklingen til gamst på emre. Visse personer her på forumet mener vel det var Roeder sin feil dette og :?

27 førstelags kamper på 4,5 måned er da litt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 12. Des. 2006, 19:14 »
Sitat fra: "Åsmund"
Før Blackburn sa harper dette:

He added: "I think 99% of the injuries are happening in games, so you can't really question the training methods.

"We had six surgeries before the end of November, so we seem to be a bit cursed this season. We are down to the bare bones but we've managed to pick up some great results."

Etter Blackburn kampen fikk vi 3 nye. Bare se på tacklingen til gamst på emre. Visse personer her på forumet mener vel det var Roeder sin feil dette og :?

27 førstelags kamper på 4,5 måned er da litt!

Her tar selvsagt Harper fullstendig feil. Flere av skadene som har skjedd på treningsfeltet (f.eks øyeskaden til Dyer, Krul skadet på oppvarming, Butt skadet på trening tidligere denne sesongen + + +). Men uansett om Harper hadde hatt rett så legger man tross alt grunnlaget på treningsfeltet. Trener man ikke rett, vil dette selvfølgelig slå ut i kamp. Nå ble verken Solano eller Sibierski taklet. Begge måtte ut med strekk.

15. juli hadde vi vår første kamp mot Lillestrøm. Det er 5 måneder siden. Har jeg telt riktig ukeantall har vi spilt 27 kamper på 22 uker. Man må da for faen i meg tåle 1,2 kamp pr uke.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 12. Des. 2006, 20:27 »
Det er 52 uker i et år. Det skulle tilsi 26 uker på et halvtår. Noe som igjen skulle tilsi at du regner feil... Kampprogrammet var heller ikke særlig hardt før serien startet...