20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)  (Lest 40340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)
« Svar #30 på: 12. Des. 2006, 20:30 »
Asbjørn er mest opptatt av å få Roeder til å se ut som en komplett idiot og Newcastle til å se ut som et drittlag. Så jeg tror ikke han bryr seg med den slags detaljer.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Des. 2006, 20:32 »
Sitat fra: "André S"
Det er 52 uker i et år. Det skulle tilsi 26 uker på et halvtår. Noe som igjen skulle tilsi at du regner feil... Kampprogrammet var heller ikke særlig hardt før serien startet...

15 juni var i uke 24. Nå er vi i uke 50. Hva blir det?

Nei vi har hatt et helvetes hardt kampprogram i det siste, sammenlignet med lag som Chelsea, Liverpool, Arsenal og Man Utd.

Liverpool som har spilt flest kamper denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Des. 2006, 20:34 »
Sitat fra: "Håvard"
Asbjørn er mest opptatt av å få Roeder til å se ut som en komplett idiot og Newcastle til å se ut som et drittlag. Så jeg tror ikke han bryr seg med den slags detaljer.

*klapp klapp klapp*

Asbjørn som synes det er herlig med supportere som gjør alt for å finne unnskyldninger på kampprogram o.l.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Des. 2006, 20:50 »
Sitat
Asbjørn som synes det er herlig med supportere som gjør alt for å finne unnskyldninger på kampprogram o.l.

Jo takk. Koselig med deg/dere som tror alt er Roeder sin feil også.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Des. 2006, 21:00 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det er 52 uker i et år. Det skulle tilsi 26 uker på et halvtår. Noe som igjen skulle tilsi at du regner feil... Kampprogrammet var heller ikke særlig hardt før serien startet...

Nei vi har hatt et helvetes hardt kampprogram i det siste, sammenlignet med lag som Chelsea, Liverpool, Arsenal og Man Utd.

15 juni var vel under VM. Syns veldig godt å huske denne kampen mot Lillestrøm ja, var vel i gruppespillet det?
5 måneder blir det da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Des. 2006, 21:12 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat

Jo takk. Koselig med deg/dere som tror alt er Roeder sin feil også.

Hvor har jeg skrevet at alt er Roeders sin feil? Jeg skriver Roeder & Co. Noe som betyr hele apparatet rundt laget. Ellers er det festlig å se at du har snudd totalt på flisa angående Roeder etter 2-3 seire.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 12. Des. 2006, 21:17 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "Asbjørn"

15 juni var vel under VM. Syns veldig godt å huske denne kampen mot Lillestrøm ja, var vel i gruppespillet det?
5 måneder blir det da.

Selvsagt, blemme fra meg. 15. juli skulle det være. Uansett et snitt på 1,2 kamper pr uke skal ikke være noe problem for en fotballspiller. Når man i tillegg vet at de fleste Newcastle spillerene har vært ute med skade i en mnd eller mer i løpet av sesongen kan man ikke si at det er mange av Newcastle spillerene som har hatt et tett kampprogram.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Des. 2006, 21:37 »
Er redd Robben starter denne kampen og Herjer med Newcastle Forsvaret, Vi kommer til å bli pisset på LEVENDE, fyy faen kommer til å bli et stygt og flaut tap !!! Men blir en morsom kamp, for INGEN newcastle supporter forlanger noe av denne kampen,hahahha:D
ax

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Des. 2006, 22:22 »
Sitat
Ellers er det festlig å se at du har snudd totalt på flisa angående Roeder etter 2-3 seire.

Jeg mener fortsatt at Roeder ikke er rette mannen og at Bramble må ut. Men etter de siste kampene kunne jeg tenke meg å gi ham til nyttår til å snu flisa.[/quote]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Des. 2006, 23:29 »
Nicky Butt er klar til kampen. Kilde: Nufc.co.uk

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Des. 2006, 23:47 »
Sitat fra: "EivindI"
Nicky Butt er klar til kampen. Kilde: Nufc.co.uk

Og hvem hintet til det før idag...  :wink:

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Des. 2006, 00:14 »
Har som alle andre her inne ingen forhåpninger til denne kampen. Mitt lille håp er at chelski undervurderer oss voldsomt, i tillegg til en ekstremt bra kamp av Given + en solid dose flaks.
Da har vi kanskje sjans på ett eller annet...
Starter vi med Butt og Emre sentralt, med et forsvar i bra dagsform i tillegg, er alt mulig, forballen er tross alt rund og matchen skal spilles først.

Blir spennende og sjekke innom på nett imorgen kveld, har exam Torsdag så blir desverre ingen pub-tur..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Des. 2006, 01:45 »
Ville heller blitt pissa på levende enn dau, men det er nå så.

Kom til å tenke på det laget vi kunne stilt i morgen med skadede spillere:

Harper
Carr Moore Bramble Bernard
Solano Parker Emre Duff
    Dyer Owen

Da har vi spillere som Krul, Ameobi, Sibierski og Butt om han ikke spiller i morgen på laget. Det er et lag som jeg tror skulle slått det laget vi stiller i morgen...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Des. 2006, 11:09 »
alltid gøy å få målt muskler med de regjerende mesterne. uansett idrettsgren. Synd at vi har de skadene vi har, men likevel så åpner dette bare for at andre får muligheten. Men når først de andre skal få muligheten så hadde det vært greit å fått de i de posisjonene de respektive er best i. Men det blir vanskelig med dagens situasjon. Men ser uansett veldig frwem til denne kampen og det blir spennende å se hvem som klarer å spille med hjertet utenpå drakta! Jeg forventer at det gis alt i alle dueller!Så får vi se. Vi har tapt 5-0,4-0 og sist gang 3-0 på SB. Vi får se om vi greier å slippe unna med mindre enn 3-0 denne gangen. Håpper på seier. Ballen er rund og vi har tross alt Martins som er en trussel mot enhver med sin vanvittige fart!
Andreas Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Des. 2006, 11:14 »
Skal bli moro å se Carvalho/Terry slite med farten til Oba :lol: