20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading 6.12 [Canalplus sport 1]  (Lest 40514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Newcastle - Reading 6.12 [Canalplus sport 1]
« Svar #180 på: 06. Des. 2006, 22:38 »
JA!

Det va 3 kjempe go poeng! Harligt å sjå Magpies i denna formen:)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #181 på: 06. Des. 2006, 22:40 »
Vi var ikke i så veldig bra form. Vi spilte store deler av kampen med en finger i rumpa! Spesielt Babayaro var til tider helt tragisk. Men Sibbe var i form. Og Emre var svært god i store deler av kampen. Men også han falt totalt gjennom da vi hadde en latterlig dårlig periode.
Toon, Toon,
Black and white army

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 06. Des. 2006, 22:43 »
Det var de 3 poengene som var viktige, vi fikk jo også et mål annulert totalt FEILAKTIG. Men jeg er sjeleglad for at vi vant. Babayaro kan dog legge seg inn selv på et hjem, for det lyder ikke bra, igjen, hvor er Olivier Bernard?

Uansett skal bli deilig å se målene og spesielt Emres.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #183 på: 06. Des. 2006, 22:44 »
Jeg vil gå så langt som å kalle dette sesongens kamp! Ikke prestasjonsmessig, men det var en kamp med spenning og dramatikk. Gratulerer, folkens! Tre poeng er slettes ikke verst! 15.plassen er vår!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #184 på: 06. Des. 2006, 22:44 »
3 viktige poeng og 15 plass på tabellen med 1 kamp mindre spilt enn alle lagene under oss (utenom Wigan)
Newcastlesupporter siden 1992

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 06. Des. 2006, 22:48 »
Emre storspilte. Fantastisk! Klikk klakk spillet mellom han og Martins var nydelig å se på. :D
ignert Morten.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #186 på: 06. Des. 2006, 22:54 »
Sitat fra: "vannvakten"
3 viktige poeng og 15 plass på tabellen med 1 kamp mindre spilt enn alle lagene under oss (utenom Wigan)

Tre poeng over Blackburn ville gjort underverker!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 06. Des. 2006, 22:58 »
Sitat fra: "Mjoert"
Emre storspilte. Fantastisk! Klikk klakk spillet mellom han og Martins var nydelig å se på. :D
Gamle Inter-kamerater leker best ;)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #188 på: 06. Des. 2006, 23:03 »
Sinnsykt herlig med seier i dag altså. Jeg fikk kun sett 2.omg, og det var herlig å se at vi endelig klarte å hente inn en ledelse for så å vinne i PL. Martins scorer flott på en straffe, og Emre ville ikke være mye dårligere og klinker inn 3-2 fra 20 meter, utsøøøøkt!!

Emre har vært god i det siste, og det har også Sibierski. Han må få starte hver kamp fremover sammen med Martins på topp. Dyer kan ta over for Milner på høyreving som spiller som en død fisk for tiden.

Men 3 poeng, og 3 kamper uten tap  :D

plebbster

• Gjest
« Svar #189 på: 06. Des. 2006, 23:17 »
Deilig scoring av Emre! :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 06. Des. 2006, 23:18 »
Fantastisk deilig og fortjent med seier. Hvis vi ser bort fra det siste kvarteret av første omgang var vi mye bedre enn vårt motstanderlag. Vi skaper flere sjanser enn på lenge og vi burde hatt flere mål enn det vi fikk. Samspillet mellom Sibbe og Martins funket meget bra i dag, og det er nesten så jeg er villig til å ofre Milner for Sibierski når Dyer er frisk igjen.

Given 6. Ingen sjanse på noen av målene. Ellers er det ganske stille og rolig og han tar det han skal ta.

Solano 7. Meget god første halvtime med flotte innlegg og pasninger. Mer usynlig utover i kampen. Grei kontroll defensivt

Taylor 6. Ok kontroll. Litt grums før et av målene. Lager fortsatt unødvendig frispark i farlige posisjoner.

Ramage 5. Virker litt usikker i dag. Vinner de fleste dueller men helt håpløs med ballen som vanlig.

Babayaro 2. You`re shait! Er du ikke bedre enn dette kan du finne deg en annen hobby.

Milner 6. Bra start på kampen han også. Nydelig innlegg til Sibbe i begynnelsen. Også han faller litt av utover i kampen

Butt 6. God innsats. Vinner en del tacklinger og slår noen bra pasninger. Mister ballen litt for ofte i dag.

EMRE 9+. Beste kampen jeg har sett av Emre i Newcastletrøya. I dag var han helt fantastisk. Scoringen er helt fantastisk. Gjennomspillet til Sibbe like så. I dag har han mange herlige raid, flotte pasninger og triks. Han lykkes vel stort sett med alt han prøver på.

N`Zogbia 3. Helt håpløst. Er det noen som husker sist N`Zogbia fikk til noe av det han prøvde på? Luque er ikke så dårlig at han ikke kan bedre enn dette. Men han er ennå ung og jeg har troa på at Zoggy skal komme tilbake i godt gammelt slag.

Sibierski 7+. To flotte scoringer. Vinner mye på hode og samspillet med Martins fungerer fint. Burde kanskje scort flere mål i dag.

Martins 7. Mye bra av Martins også, men roter bort ballen litt for lett. Og hvorfor i helvette tok han straffa med galfoten? Har det rabla helt for gutten? :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 06. Des. 2006, 23:18 »
Å fy faen, for en kamp....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 06. Des. 2006, 23:19 »
Når emre satte fart mot mål fikk jeg frysninger nedover ryggen, jeg følte på meg at det kom til å bli mål :D

Herlig seier! masser positivt idag!Vi kommer tilbake etter å ligge under og Martins skårer. håper dette blir forløsende. Vi brøt readings seiersrekke og fortsetter de gode løpet vi har hatt i det siste!

Jeg føler Emre/ Butt utfyller hverande utsøkt, og jeg synes sammarbeidet er bedre en Emre/Parker. Noen som er enige?
Håper Parker/emre blir minst like bra når Kapteinen er spilleklar igjen.
Roeder skal ha ros for at han hadde tro på butt. Var tross alt mange som ville ha ham vekk, inkludert meg selv.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 06. Des. 2006, 23:34 »
Tre poeng i vår neste hengekamp og vi er 6 poeng unna 3.plassen. Wæow, visste ikke det var så tett.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 06. Des. 2006, 23:38 »
Til opplysning er den hengekampen borte mot Chelsea og ender med all sansynlighet med 0 poeng...