Fantastisk deilig og fortjent med seier. Hvis vi ser bort fra det siste kvarteret av første omgang var vi mye bedre enn vårt motstanderlag. Vi skaper flere sjanser enn på lenge og vi burde hatt flere mål enn det vi fikk. Samspillet mellom Sibbe og Martins funket meget bra i dag, og det er nesten så jeg er villig til å ofre Milner for Sibierski når Dyer er frisk igjen.
Given 6. Ingen sjanse på noen av målene. Ellers er det ganske stille og rolig og han tar det han skal ta.
Solano 7. Meget god første halvtime med flotte innlegg og pasninger. Mer usynlig utover i kampen. Grei kontroll defensivt
Taylor 6. Ok kontroll. Litt grums før et av målene. Lager fortsatt unødvendig frispark i farlige posisjoner.
Ramage 5. Virker litt usikker i dag. Vinner de fleste dueller men helt håpløs med ballen som vanlig.
Babayaro 2. You`re shait! Er du ikke bedre enn dette kan du finne deg en annen hobby.
Milner 6. Bra start på kampen han også. Nydelig innlegg til Sibbe i begynnelsen. Også han faller litt av utover i kampen
Butt 6. God innsats. Vinner en del tacklinger og slår noen bra pasninger. Mister ballen litt for ofte i dag.
EMRE 9+. Beste kampen jeg har sett av Emre i Newcastletrøya. I dag var han helt fantastisk. Scoringen er helt fantastisk. Gjennomspillet til Sibbe like så. I dag har han mange herlige raid, flotte pasninger og triks. Han lykkes vel stort sett med alt han prøver på.
N`Zogbia 3. Helt håpløst. Er det noen som husker sist N`Zogbia fikk til noe av det han prøvde på? Luque er ikke så dårlig at han ikke kan bedre enn dette. Men han er ennå ung og jeg har troa på at Zoggy skal komme tilbake i godt gammelt slag.
Sibierski 7+. To flotte scoringer. Vinner mye på hode og samspillet med Martins fungerer fint. Burde kanskje scort flere mål i dag.
Martins 7. Mye bra av Martins også, men roter bort ballen litt for lett. Og hvorfor i helvette tok han straffa med galfoten? Har det rabla helt for gutten?