20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading 6.12 [Canalplus sport 1]  (Lest 40544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Reading 6.12 [Canalplus sport 1]
« Svar #30 på: 04. Des. 2006, 16:38 »
Han sliter fortsatt med skaden han fikk da han traff reklameskiltet mot Pompey og vil mest trolig ikke bli risket :(

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 04. Des. 2006, 16:50 »
Svarte satan... Da blir det verre å vinne...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. Des. 2006, 17:50 »
Sitat fra: "André S"
Med Carr, Parker, Dyer og Bramble ute tipper jeg vi starter slik

----------Given
Solano Tayls Rammy Baba
Milner Butt Emre N`Zogbia
------Sibierski Martins

Carr og Baba er visst klare ifølge Oliver.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #33 på: 04. Des. 2006, 19:15 »
Trist å høre at Dyer mest sannsynlig ikke kommer til å spille. Og jeg trodde aldri jeg skulle sagt det, men også synd at Bramble er skadet. Da får vel Ramage ta plassen hans bak der, og Baba gå inn som venstreback.

Håper (tror) på dette laget:

Given
Solano Taylor Ramage Baba
Milner Butt Emre N'Zogbia
Sibierski Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. Des. 2006, 19:20 »
Har vi noen kilder som sier at Dyer ikke starter? Før Frankfurt kampen var han bestemt på å spelle mot Reading...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 04. Des. 2006, 19:27 »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 04. Des. 2006, 20:39 »
Skysports:
An eighth defeat of the season against Reading will leave the Tynesiders cut adrift in the Premiership relegation zone, but Roeder will have to operate without Kieron Dyer, Michael Owen, Shola Ameobi, Scott Parker, Damien Duff, Craig Moore, Steve Harper and Tim Krul.

Jeg har ingen som helst anelse på hvorfor Kieron Dyer plustelig ikke skulle spille mot Reading. Hva i helvete har skjedd, bak kulissene? Hva er dette for noe tull? Irriterende, og håper dette er en skrifefeil eller noe, for jeg har ikke sett tegn til dette andre steder.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 04. Des. 2006, 21:03 »
la oss vente og se :) tror vi vinner både med og uten dyer, men skulle gjerne sett dyer, etter den formen han har vist etter skaden :)
lt;3 Newcastle <3

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 04. Des. 2006, 21:40 »
The gash on Dyer's leg the little midfielder picked up when he crashed into the hoardings in the win against Portsmouth is so bad that he is unlikely to be risked on Wednesday night.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 04. Des. 2006, 22:18 »
Det er Kieron Dyer vi snakker om folkens. Ikke tale om at et lite kutt i låret "bare" er et lite kutt i låret. For Kieron Dyer er det ingenting som er "bare bare".

Den minste lille filleskade betyr minst et par uker på sidelinja for den gutten. Sånn er det bare. Hadde han spilt i en annen klubb, hadde han selvfølgelig ikke vært sånn. Men det er noe med Newcastle og skader. Og det har ikke bare med støtteapparat, treningsfelt, treningsmetoder og manager å gjøre.

Er vi heldig er Dyer tilbake før nyttår. Bare for å spille et par uker, for så å være ute igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #40 på: 05. Des. 2006, 00:01 »
Snakket med en kompis i Newcastle(bor der) som sa at det var snakk om en liten infeksjon i såret til Dyer. Får håpe det ikkje er noge skikkelig alvorlig.

Håper på dette laget:

Given
Solano-Taylor-Ramage-Baba
Milner-Parker-Emre-Zoggi
Zibby-Martins
Newcastlesupporter siden 1992

Noreng

• Gjest
« Svar #41 på: 05. Des. 2006, 17:56 »
--------Given-----
Nobby-Gump-Ram-Baba
Milner-Emre-Zogbia/Butt-Zogbia/Luque
------Sibbe-Martins--------------

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05. Des. 2006, 19:51 »
Jævla amatører vil jeg kalle det helvetes apparatet som sitter på sidelinja. Jeg synes det så rart ut at han fikk fortsette å spille med dette helvetes kuttet. Nå ser det altså ut som om han mister de kommende kampene for Newcastle. Jeg skjønner faen ikke at det går ann. Lærer gjøkene aldri? Selvfølgelig er det ikke bare uflaks.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=433386&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Roeder+rues+Dyer+doubt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #43 på: 05. Des. 2006, 19:56 »
Vi ser jo stadig og støtt i fotballen at spillere som blir skadet fortsetter kampen om de klarer det. Ser ikke at apparatet kunne gjort noe mer enn det de gjorde der og da.

Men at Newcastle kanskje ikke akkurat har det beste støtteapparatet, det kan jeg ikke motsi deg på.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Des. 2006, 20:05 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Vi ser jo stadig og støtt i fotballen at spillere som blir skadet fortsetter kampen om de klarer det. Ser ikke at apparatet kunne gjort noe mer enn det de gjorde der og da.

Men at Newcastle kanskje ikke akkurat har det beste støtteapparatet, det kan jeg ikke motsi deg på.

Vi hadde et bytte igjen, og selvsagt kunne man byttet ut den skadeforfulgte Dyer. Kuttet så rett og slett helt jævlig ut.