20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading 6.12 [Canalplus sport 1]  (Lest 40554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Reading 6.12 [Canalplus sport 1]
« Svar #45 på: 05. Des. 2006, 21:47 »
er jo ikke den forpulte kuttet han hadde i låret, er 1 uke siden ! Er sikkert den jææævla skaden, men de vil ikke røpe den ! Skandalens, han er sikkert ute i 5 uker !!!!!!!!!!!!!!!!! Faen taaa, blir så deppa hver gang jeg hører at en speller er skadet når han har blitt hvilt fra 2 kamper !
Uflaks går det an å ha daaa.
Heldigvis så går siberski inn for Dyer der så er ikke noe stor krise, men han betyr såå utrooligg mye for Newcastle. Hadde han spilt 1 kamp til så hadde han vært i England troppen, så stor tro har de på ha, så god er han !! Men faen å mye skadet han er :?
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Des. 2006, 21:48 »
Og håper tilskuerne har tatt vare på skjerfene sine, slo vist godt an blant spillerne oxo :D
ax

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 06. Des. 2006, 08:15 »
Sitat fra: "shpetim"
er jo ikke den forpulte kuttet han hadde i låret, er 1 uke siden ! Er sikkert den jææævla skaden, men de vil ikke røpe den ! Skandalens, han er sikkert ute i 5 uker !!!!!!!!!!!!!!!!! Faen taaa, blir så deppa hver gang jeg hører at en speller er skadet når han har blitt hvilt fra 2 kamper !
Uflaks går det an å ha daaa.
Heldigvis så går siberski inn for Dyer der så er ikke noe stor krise, men han betyr såå utrooligg mye for Newcastle. Hadde han spilt 1 kamp til så hadde han vært i England troppen, så stor tro har de på ha, så god er han !! Men faen å mye skadet han er :?

Hadde det vært skaden ville han vært borte i flere måneder. Jeg tviler på at det er den.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Des. 2006, 13:41 »
Du så jo det syke kuttet han hadde i låret. Går det egentlig an å tvile på at det er det???

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #49 på: 06. Des. 2006, 17:34 »
Virkelig synd med alle disse skadene  :(

Men uansett så skal Reading på SJP være nærmest walk-over. Nå har i tillegg Newcastle-gutta hvilt i en uke snart uten kamp, og bør være veldig motiverte for å komme over streken med seier.

Tipper vi ser Martins i storform i kveld!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Walkover???
« Svar #50 på: 06. Des. 2006, 18:45 »
Sitat fra: "NUFCern"
Virkelig synd med alle disse skadene  :(

Men uansett så skal Reading på SJP være nærmest walk-over. Nå har i tillegg Newcastle-gutta hvilt i en uke snart uten kamp, og bør være veldig motiverte for å komme over streken med seier.

Tipper vi ser Martins i storform i kveld!

Reading å regne som walkover?
Tabellsituasjonen burde vel tilsi at de skal møtes med respekt nok.....
Livet er svart/hvitt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 06. Des. 2006, 19:44 »
Nei... På tide å innta Belfrys.. Lykke til, guttær!

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #52 på: 06. Des. 2006, 19:56 »
Noen som har erfaringer med real player 10 eller? Kampen vises jo kun der i dag og når jeg prøver å laster ned playern virker det litt "snuskette" for å si det mildt!
Noen som har lastet den ned fra download.com eller nærmere bestemt: http://www.real.com/freeplayer/?rppr=rnwk ???

Har så jæævli lyst å se kampen i dag!
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Des. 2006, 20:03 »
Jeg har real player 10, funker fint det...

Stikk på puben da vættu :)

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #54 på: 06. Des. 2006, 20:05 »
Sitat fra: "André S"
Jeg har real player 10, funker fint det...

Stikk på puben da vættu :)

Hvor lasta du ned den fra da? Orker ikke på pub i dag..er så jævlig mange stygge united og arsenal fans der i kveld  :wink:
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 06. Des. 2006, 20:12 »
-------Given
Solano Rammy Tayls
Milner Butt Emre N`Zog
-----Sib
-------Martins

Luque og Rossi på bænk

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 06. Des. 2006, 20:13 »
Given

Solano
Ramage
Taylor
Baba

Milner
Butt
Emre
Zog

Sibierski
Martins

Benk: Pavel, Albert, Huntington, Verdenstalentet, Pattison

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #58 på: 06. Des. 2006, 20:39 »
For det første må Real Player være altfor rotete. For det andre tar det altfor lang tid å laste det ned. For det tredje, så er Real Player bare noe dritt. Har hatt en tidligere versjon av det tidligere, og jeg har aldri i hele mitt liv sett en eneste ting på Real Player, fordi ingenting funker der. Og heller ikke idag virker det.

Drittprogram av øverste hylle. Nei, blir nok VG nok en gang.

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Des. 2006, 20:40 »
ok...da satser jeg på det jeg også Olav :)